abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:16:24 #1
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_182825111
Geen idee of ik er een apart topic voor mag aanmaken of dat ik hem in de algemene chat topic mag zetten..

Al enige tijd krijg ik mailtjes binnen..
Blabla “gepakt” op internet met fappen. ( voor email zie spoiler )
En betaling via Btc anders maakt die het openbaar.
Nu maak ik me totaal geen zorgen hier om dus verwijder ze altijd netjes! Echter schok ik vd week omdat mijn wachtwoord er echt stond! Gelijk oversla wachtwoord aangepast. Toch kreeg ik vandaag weer mailtje binnen met het odue wachtwoord erbij.

Nu zat ik ff te kijken via https://bitref.com/1HQ7wGdA5G9qUtM8jyDt5obDv1x3vEvjCy

En schijnbaar is het echt een lucratieve handel!
Maar kunnen we bog iets leuks doen met dit adres? Of hun meer traceren? Aangezien btc totaal niet anoniem is.. iemand tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:32:04 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_182825404
Er staat een hoop bullshit in die email. Je wachtwoord zal wel uit een of andere dump komen. Wachtwoorden veranderen, mail negeren, en doorgaan met je leven
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:37:42 #3
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_182825481
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:32 schreef Faux. het volgende:
Er staat een hoop bullshit in die email. Je wachtwoord zal wel uit een of andere dump komen. Wachtwoorden veranderen, mail negeren, en doorgaan met je leven
Dat snap ik ook allemaal wel.. en is allang gedaan! Vraag me alleen af, waar komt zo’n persoon vandaan?
En vind het grappig om ze dan te proberen te traceren en liefst nog iets terug te doen :D
Heb toen ik 12 jaar geleden nog een jong revpolentje was mijn oplichters getraceerd, gehackt, en uit haar naam diverse donaties gedaan bij goede doelen!
Helaas zag justitie dit iets anders.. 😂
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_182826884
In de Nuls telegram kwam voorbij dat deze oplichter uit Mexico komt....
pi_183110039
Huur een indiase IT student aan een TU, zo opgelost.
pi_183143998
Als zo iemand ook maar een beetje slim is valt dat niet te tracken.

Ik zou het bijv. doen via ProtonMail of iets dergelijks, nou dan ben je al klaar. Als je vervolgens die BTC met een omweg omzet naar fiat ben je klaar. Ik verwacht dus niet dat dit te traceren valt want dan heb je echt met een clown te maken. ;)

Overigens is zijn Engels taalgebruik niet echt een blijk van hoge intelligentie, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')