abonnement Unibet Coolblue
pi_182821428
Hoi,

Aangezien blozen mijn dagelijkse leven maar blijft beheersen heb ik besloten en nu echt wat aan te gaan doen.
Ik ben nu in behandeling bij een psycholoog, en hij dacht dat het zou helpen om dit
aan zoveel mogelijk mensen te vragen om mij te laten zien dat het erger lijkt dan het is ..
Bloos je zelf wel eens? Wanneer gebeurt dat ?
Als je dit bij een ander persoon ziet gebeuren, vind je die persoon dan raar? Of ga je die anders beoordelen?
En wat vind je van mensen die rood worden?
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:43:43 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182821507
Blozen is charmant!
pi_182821537
Hey. Ik bloos zelf zelden. Ik denk dat ik voornamelijk bloos als ik me betrapt voel. Dit komt echter niet vaak voor.

Verder vind ik mensen die blozen niet raar. Als een meisje blozend naar me lacht, dan vind ik dat wel aandoenlijk.

Hopelijk kan je hier wat mee.

Gr
pi_182821564
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Blozen is charmant!
Sommige vinden het ook chanant. Ik begrijp wel dat je het vervelend gaat vinden als het te vaak gebeurt. Dan praat ik over meerdere keren op een dag.
pi_182821597
Ik vind het altijd grappig als mensen moeten blozen, ik vind ook dat je je nooit ergens voor hoeft te schamen. Ik kan me echter goed voorstellen dat degene die bloost het heel onprettig vindt dat ze hun natuurlijke schild daardoor kwijtraken. Als je bloost bij een onderhandeling of een sociale situatie kan het zijn dat je je positie verliest of prijsgeeft.
Ik beschouw mensen die blozen ook eerder als mensen die een deuk of zwakke plek in hun zelfvertrouwen hebben. Dat kan nooit leuk voor ze zijn.

Ik had het als kind ook een beetje. Als puber veranderde ik een soort clown die zich helemaal nergens meer voor schaamde, hoe awkward een situatie ook was, dat heeft geholpen.

Draag je schaamte, niemand heeft er last van behalve jij, dan gaat het ooit een keer over. :P
-nee-
pi_182821622
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:45 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Sommige vinden het ook chanant. Ik begrijp wel dat je het vervelend gaat vinden als het te vaak gebeurt. Dan praat ik over meerdere keren op een dag.
Bedoel je gênant?
pi_182821648
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Bedoel je gênant?
Chanant is een welbekende FOK! term. Maar die bedoel ik inderdaad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 19:50:13 ]
pi_182821696
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Bedoel je gênant?
goed opgelet
pi_182821966
Blozen is een hele natuurlijke reactie van je lichaam. Het is ook gewoon echt totaal niet erg en zeker niks om je voor te schamen. :*
pi_182822300
Ik heb collega’s die echt heel rood worden (het hele gezicht). Is een beetje apart om te zien, maar niet ontzettend raar. Meisjes die blozen vind ik aandoenlijk.
pi_182822330
Zeg het dan gewoon...zo van ik krijg het er warm van ofzo dan is meteen het ijs gesmolten klaar...
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:52:14 #12
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182823095
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Geerd het volgende:
Zeg het dan gewoon...zo van ik krijg het er warm van ofzo dan is meteen het ijs gesmolten klaar...
:')
#KICKOUTZP
pi_182823396
Ik herken dit. Godzijdank kan ik het redelijk onder controle houden met magnesium supplement en ibuprofen zalf met daarover foundation en blush poeder anders had ik niet meer naar mijn werk gedurfd. Er zijn ook cremes te koop die voor rosacea zijn ik heb het gevoel dat dit ook wel helpt soms zijn ze duur maar je hebt ook van het eigen merk van bijv kruidvat zoiets. Mijn ex psycholoog zei ook eerst "het zit tussen je oren niemand let erop". Zal ook wel, maar zelf krijg ik er een slecht gevoel van en daar kan ik me niet overheen zetten door te denken het is niet erg. Mensen associeren er gewoon dingen mee die niet zo zijn, en daar houd ik niet van. Wat heb jij al geprobeerd qua remedie?

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-10-2018 21:14:46 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182823988
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:52 schreef wollah het volgende:

[..]

:')
Als je het zelf benoemd, zul je merken dat mensen het geen reet boeit en misschien krijg je dan vertrouwen terug en gebeurd het minder...
Ik zwaai naar dieren.
pi_182824223
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Geerd het volgende:
Zeg het dan gewoon...zo van ik krijg het er warm van ofzo dan is meteen het ijs gesmolten klaar...
Dit is een hele goede inderdaad, het gewoon benoemen. :Y
pi_182824538
Ik bloos wel eens en het enige wat ik merk is dat mensen het lief vinden.
pi_182824897
Ik vind het bij vrouwen erg schattig. Bij mannen komt het zwak over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182826643
Who cares. Bloos maar een eind weg, ik lig er niet wakker van.
pi_182827412
Blozen is leuk :@
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:31:32 #20
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182828667
Ik had dat vroeger als kind heel vaak :@

maar nu niet meer, je bent waarschijnlijk te zelf bewust. De truc is om gewoon geen fuck te geven wat anderen van je denken
Man of Steal.
pi_182829064
Chrysanthemum thee drinken. Werkt gegarandeerd.

Blozen is een teken dat er iets niet goed zit in je lichaam. De Chinezen snappen dat beter dan wij. Blijf er niet mee zitten, want je lichaam is niet in balans. Yin & Yang, you know.

Een goede acupuncturist kan je hier van af helpen, maar chrysanthemum thee is goedkoper.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182843153
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik herken dit. Godzijdank kan ik het redelijk onder controle houden met magnesium supplement en ibuprofen zalf met daarover foundation en blush poeder anders had ik niet meer naar mijn werk gedurfd. Er zijn ook cremes te koop die voor rosacea zijn ik heb het gevoel dat dit ook wel helpt soms zijn ze duur maar je hebt ook van het eigen merk van bijv kruidvat zoiets. Mijn ex psycholoog zei ook eerst "het zit tussen je oren niemand let erop". Zal ook wel, maar zelf krijg ik er een slecht gevoel van en daar kan ik me niet overheen zetten door te denken het is niet erg. Mensen associeren er gewoon dingen mee die niet zo zijn, en daar houd ik niet van. Wat heb jij al geprobeerd qua remedie?
Thanks, dat ga ik ook zeker eens proberen die supplementen! Ik gebruik nu altijd groene concealer onder mijn make-up en dat helpt ook wel goed. Maar alsnog voel je jezelf rood worden en ga je je anders gedragen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:45:27 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_182843253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef xoxo_ het volgende:

[..]

Thanks, dat ga ik ook zeker eens proberen die supplementen! Ik gebruik nu altijd groene concealer onder mijn make-up en dat helpt ook wel goed. Maar alsnog voel je jezelf rood worden en ga je je anders gedragen.
Vind vrouwen die blozen aantrekkelijk, zeker niet raar.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182843792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef xoxo_ het volgende:

Thanks, dat ga ik ook zeker eens proberen die supplementen! Ik gebruik nu altijd groene concealer onder mijn make-up en dat helpt ook wel goed. Maar alsnog voel je jezelf rood worden en ga je je anders gedragen.
Ik heb ook groene concealer idd, die ga ik ook maar weer eens zoeken. Inderdaad dat anders gedragen herken ik. Toevallig dacht ik nog zal je net zien dat ik er weer last van krijg. En ja hoor ik had er toch weer last van. En dan ga ik idd domme dingen zeggen omdat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en dan valt het nog meer op als het niet al opviel. Herken je dat ook dat je niet meer weet wat je moet zeggen? Echt vreselijk, dan denken anderen dat je verliefd bent op de persoon waarmee je praat of zo. Gelukkig duurde het kort genoeg, maar het had ook niet langer moeten duren want dan had het niet meer uitgelegd kunnen worden denk ik. Ik denk dat magnesium er wel tegen werkt want ik was vandaag mn supplement vergeten. Ik hoop dat het bij jou ook zal helpen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182844424
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik heb ook groene concealer idd, die ga ik ook maar weer eens zoeken. Inderdaad dat anders gedragen herken ik. Toevallig dacht ik nog zal je net zien dat ik er weer last van krijg. En ja hoor ik had er toch weer last van. En dan ga ik idd domme dingen zeggen omdat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en dan valt het nog meer op als het niet al opviel. Herken je dat ook dat je niet meer weet wat je moet zeggen? Echt vreselijk, dan denken anderen dat je verliefd bent op de persoon waarmee je praat of zo. Gelukkig duurde het kort genoeg, maar het had ook niet langer moeten duren want dan had het niet meer uitgelegd kunnen worden denk ik. Ik denk dat magnesium er wel tegen werkt want ik was vandaag mn supplement vergeten. Ik hoop dat het bij jou ook zal helpen.
Ik herken het echt precies dat je niet meer weet wat je moet zeggen! Ook over het bang zijn dat diegene denkt dat je verliefd op hen bent. 😂 En soms heb je een gesprek met iemand en dan denk je : hee ik heb nog niet gebloosd & dan ben je dus daarover aan het denken en is het weer zover .. vermoeiend haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')