abonnement Unibet Coolblue
pi_182805400
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:26 schreef SpecialK het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)lag-synagoge-vs.html

Paypal blokkeert Gab's account.

Want vrijheid van meningsuiting is eng tegenwoordig.
Zat die Bowers op, las ik?
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:31:20 #227
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182805442
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zat die Bowers op, las ik?
Klopt. Dus nu is het een race to the bottom voor bedrijven om hun handen schoon te wassen. Gab voor de bus duwen omdat ze free speech principes proberen vast te houden is dan een makkelijke keuze.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182805536
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Volgens het Fake News Network? Ja?
Lekker doorgaan met die altright taal.
Met extra vezels!
pi_182805551
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Dus nu is het een race to the bottom voor bedrijven om hun handen schoon te wassen. Gab voor de bus duwen omdat ze free speech principes proberen vast te houden is dan een makkelijke keuze.
Gab is wel een vreemd dingetje hoor, wat ik zo eens las op twitter. Ik hou me afzijdig als keurige nette linkse in NL. Zou me er ook niet reggen. te gek naar mijn smaak. En niet iets wat je per se allemaal hoeft te weten. Ik weet nu al dat veel mensen heel gek zijn, langs beide zijden.
I´m back.
pi_182805567
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Dus nu is het een race to the bottom voor bedrijven om hun handen schoon te wassen. Gab voor de bus duwen omdat ze free speech principes proberen vast te houden is dan een makkelijke keuze.
Feitelijk is Gab een nazi-platform geworden. 4chan idem. Stof tot nadenken. Inmiddels zijn er meerdere geweldsexplosies geweest uit die hoek, ook de hele incelbrigade met meerdere aanslagen.
Met extra vezels!
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:39:52 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182805654
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:35 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Lekker doorgaan met die altright taal.
Jeff Zucker heeft gewoon lang en breed toegegeven dat CNN meer over entertainment gaat dan nieuws.

Dat is al echt heel oud nieuws zelfs. Nog door Vox gecovered (te rechts voor je?)

CNN is klaar over en uit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182805686
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gab is wel een vreemd dingetje hoor, wat ik zo eens las op twitter. Ik hou me afzijdig als keurige nette linkse in NL. Zou me er ook niet reggen. te gek naar mijn smaak. En niet iets wat je per se allemaal hoeft te weten. Ik weet nu al dat veel mensen heel gek zijn, langs beide zijden.
Denk niet dat jij je daar comfortabel zou voelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:41:17 #233
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182805692
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:36 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Feitelijk is Gab een nazi-platform geworden.
Het is vrij logisch dat extremistische gebruikers hun business brengen naar het platform met de meeste vrijheden. Dat heeft verder niks met Gab zelf te maken.

Twitter is zijn eigen userbase aan het wurgen. Ook gematigde mensen zullen uiteindelijk bij Gab uitkomen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182805731
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Dus nu is het een race to the bottom voor bedrijven om hun handen schoon te wassen. Gab voor de bus duwen omdat ze free speech principes proberen vast te houden is dan een makkelijke keuze.
Voor sommige enge types is 'freespeech principe verdedigen" een eufemisme voor extreemrechts geleuter mogelijk maken....
Het klinkt zo erg politiek correct: democratie verdedigen. Heel nobel.
Of dat forum Gab ook zo de boel oplicht, weet ik niet.
pi_182805736
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:36 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Feitelijk is Gab een nazi-platform geworden. 4chan idem. Stof tot nadenken. Inmiddels zijn er meerdere geweldsexplosies geweest uit die hoek, ook de hele incelbrigade met meerdere aanslagen.
Een nazi platforum , ga weg
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182805806
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Denk niet dat jij je daar comfortabel zou voelen
Dat dacht ik ook al niet idd.
I´m back.
pi_182805836
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Voor sommige enge types is 'freespeech principe verdedigen" een eufemisme voor extreemrechts geleuter mogelijk maken....
Het klinkt zo erg politiek correct: democratie verdedigen. Heel nobel.
Of dat forum Gab ook zo de boel oplicht, weet ik niet.
Ja, wrs heb je daar een punt, lekker in commissie de Holocaust ontkennen wrs. Met alle drogredenen van dien.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:47:34 #238
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182805848
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Voor sommige enge types is 'freespeech principe verdedigen" een eufemisme voor extreemrechts geleuter mogelijk maken....
Het klinkt zo erg politiek correct: democratie verdedigen. Heel nobel.
Of dat forum Gab ook zo de boel oplicht, weet ik niet.
Ik ga er voor alsnog vanuit dat Andrew Torba oprecht dit principe wil vast houden... maargoed Jack Dorsey claimde 5 jaar geleden nog dat twitter "the free-speech wing of the free-speech party" was.

Dat is overduidelijk totale bullshit gebleken. Bij de eerste tekenen van problemen kwamen de shadowbans tevoorschijn en nu zijn ze massaal georganiseerd accounts aan het deleten.

Het beste zou een gedecentraliseerd alternatief zijn maar die technologie staat nog in de kinderschoenen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182806050
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ga er voor alsnog vanuit dat Andrew Torba oprecht dit principe wil vast houden... maargoed Jack Dorsey claimde 5 jaar geleden nog dat twitter "the free-speech wing of the free-speech party" was.

Dat is overduidelijk totale bullshit gebleken. Bij de eerste tekenen van problemen kwamen de shadowbans tevoorschijn en nu zijn ze massaal georganiseerd accounts aan het deleten.

Het beste zou een gedecentraliseerd alternatief zijn maar die technologie staat nog in de kinderschoenen.
Er is te veel desinformatie op internet.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:59:45 #240
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806095
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er is te veel desinformatie op internet.
Er zijn initiatieven om dat op te ruimen.

Wat niet helpt is wanneer mensen met politieke belangen zichzelf als gate-keepers gaan opstellen mbt de informatie die online gezet kan worden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182806102
quote:
12s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al niet idd.
Had daar ooit een account aangemaakt , voor het geval dat ik van twitter gebanned zou worden , maar bleek al snel dat ik in een extreem rechtse circle jerk was terechtgekomen . Zonder wat tegengeluiden gaat het al snel vervelen

Dat gezegd te hebben , je kon daar werkelijk alles plaatsen zonder in angst te leven om gebanned te worden . Torba is wat dat betreft trouw aan zijn principes gebleven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182806127
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Had daar ooit een account aangemaakt , voor het geval dat ik van twitter gebanned zou worden , maar bleek al snel dat ik in een extreem rechtse circle jerk was terechtgekomen . Zonder wat tegengeluiden gaat het al snel vervelen
Ja, idd niet mijn idee van internet dus.
quote:
Dat gezegd te hebben , je kon daar werkelijk alles plaatsen zonder in angst te leven om gebanned te worden . Torba is wat dat betreft trouw aan zijn principes gebleven
En dan verbaasd zijn dat er zoveel nutjobs rondlopen.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:01:33 #243
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806129
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Had daar ooit een account aangemaakt , voor het geval dat ik van twitter gebanned zou worden , maar bleek al snel dat ik in een extreem rechtse circle jerk was terechtgekomen . Zonder wat tegengeluiden gaat het al snel vervelen
Ik denk dat er een tijd komt dat gematigde mensen ook die kant op wandelen.

quote:
Dat gezegd te hebben , je kon daar werkelijk alles plaatsen zonder in angst te leven om gebanned te worden . Torba is wat dat betreft trouw aan zijn principes gebleven
Tsjeh.. behalve dus nu lolicon. :P
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182806154
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat er een tijd komt dat gematigde mensen ook die kant op wandelen.

[..]
Ik zou niet weten waarom. Leg het even uit.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:03:56 #245
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806176
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, idd niet mijn idee van internet dus.
Tsja.. dat twitter onderhand een linkse circle jerk aan het worden is is denk ik exact hetzelfde probleem. Enige verschil is straks dat twitter de getallen mee heeft en dat links lullen (zelfs dom gelul) sociaal geaccepteerd is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:05:58 #246
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806221
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Leg het even uit.
Omdat twitter zich steeds strenger op aan het stellen is mbt content. Het zit een grens aan dat gedrag. Jack is die actief aan het opzoeken. Ongetwijfeld onder grote druk van zijn conculega's.. het is natuurlijk geen toeval dat facebook, twitter, en google (youtube) tegelijkertijd exact dezelfde accounts aan het ruimen waren.. Binnen hetzelfde uur bijna.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182806222
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tsja.. dat twitter onderhand een linkse circle jerk aan het worden is is denk ik exact hetzelfde probleem. Enige verschil is straks dat twitter de getallen mee heeft en dat links lullen (zelfs dom gelul) sociaal geaccepteerd is.
Dat is niet waar hoor dat twitter een linkse cirkle jerk vertegenwoordigt. Zijn in NLse en ook US kamp meer ultrarechtsen die de dienst uitmaken.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:06:58 #248
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806238
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoor dat twitter een linkse cirkle jerk vertegenwoordigt. Zijn in NLse en ook US kamp meer ultrarechtsen die de dienst uitmaken.
Nog wel. Ik denk dat dat gaat veranderen. Die beweging zie je.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182806267
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nog wel. Ik denk dat dat gaat veranderen. Die beweging zie je.
Ik zie er helemaal niets van vooralsnog, zit nu al een tijdje verwikkeld in een discussie met iemand die Peterson helemaal toppie vindt. Nou, rechtser kun je ze niet vinden.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:11:15 #250
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182806295
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie er helemaal niets van vooralsnog, zit nu al een tijdje verwikkeld in een discussie met iemand die Peterson helemaal toppie vindt. Nou, rechtser kun je ze niet vinden.
:')

Tsja als jij Jordan Peterson al ultra-rechts vind dan komt dat waarschijnlijk omdat dat vanuit jouw extreme perspectief zo lijkt.

Peterson is hooguit een conservatief te noemen.

Het zegt wel wat dat jij zulke conclusies trekt op basis van... gelul van andere mensen in jouw zeepbel waarschijnlijk. Jouw online wereld lijkt waarschijnlijk niet op een linkse circle-jerk omdat je zo links bent dat centristen zelfs alt-right voor je voelen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')