abonnement Unibet Coolblue
pi_182733954
Wat vinden we op BNW hiervan?
Is het toeval dat juist op dit moment bombrieven en pakketten rondgestuurd worden?

https://www.nu.nl/buitenl(...)ks-bompakketten.html

https://www.elsevierweekb(...)verkiezingen-652488/

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2018 13:46:43 ]
pi_182734167
Hangen er onder de F16's postpakketjes?
Want dan is het geen toeval maar n foutje bij het postsorteercentrum, denk ik.
pi_182734985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden we op BNW hiervan?
Is het toeval dat juist op dit moment bombrieven en pakketten rondgestuurd worden?

https://www.nu.nl/buitenl(...)ks-bompakketten.html

https://www.elsevierweekb(...)verkiezingen-652488/
Ja.

Pas geleden die leugens van Dr Ford, daarna die betaalde caravan en nu deze valse vlag bompakketen:
Héél toevallig... :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Moderator donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:46 #4
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182738451
Ja kan wel toeval zijn. Moeilijk om te bepalen of dit toeval is of niet.
A child is born with no state of mind.
pi_182744131
Ja, dat is ook weer zo... :{

Je weet niet meer wát je moet geloven met zoveel nieuws....



[ Bericht 46% gewijzigd door Eficaz op 25-10-2018 22:17:47 (verkeerde link) ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182753087
Beetje onprofessioneel, iedereen kan toch bedenken dat de post van die mensen echt wel word gechecked?
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:39:19 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182753899
quote:
Zijn de bombrieven aan CNN, Soros, Clinton en Obama onderdeel van een false flag? Een voorspelling die uitkomt

In de Verenigde Staten zijn naast een explosief bij zakenman George Soros ook bombrieven bezorgd bij diverse prominenten van de Democratische Partij, waaronder Hillary Clinton en Barack Obama, en bij CNN.
CNN-baas Jeff Zucker noemde het een direct gevolg van de constante aanvallen op de pers en de gepolariseerde Amerikaanse politiek.
Hij zei dat het Witte Huis, met Trump en perschef Sarah Huckabee-Sanders voorop, onvoldoende inzien hoe serieus de gevolgen van hun aanvallen op de media zijn.
Er werd ook een brief gevonden aan de Amerikaanse westkust die aan CNN gericht zou zijn. CNN-verslaggever Jim Acosta zei dat het gaat om met kruit gevulde pijpbommen.

Soros
Alexander Soros, de zoon van miljardair George Soros, schreef voor de New York Times een opiniestuk, waarin hij Trump en de demonisering van politieke tegenstanders de schuld geeft van de bombrieven.
Volgens Soros gaf Trumps campagne racisten en antisemieten een podium.
De NOS ondervond aan den lijve wat er gebeurt als je ook maar één kritisch artikel schrijft over George Soros.
Na een stuk naar aanleiding van het explosief bij het huis van Soros in New York kreeg de NOS felle klachten en zag zij zich genoodzaakt diverse wijzigingen door te voeren.
Het stuk bevatte onder meer zinsneden als ‘de jood Soros steunt organisaties’ en noemde Soros in de originele kop een ‘invloedrijke bemoeial met tentakels ver in de wereldpolitiek’

Voorspelling
Natural News-oprichter Mike Adams merkt op dat zijn voorspelling is uitgekomen. Hij zei net als Alex Jones dat er voor de tussentijdse verkiezingen false flags zouden plaatsvinden en dat CNN hoogstwaarschijnlijk het doelwit zou zijn.
Hij voorspelde een gecoördineerde false flag met linkse media en politieke leiders in de hoofdrol.
“Het is overduidelijk dat de Democraten deze pakketjes naar zichzelf hebben gestuurd omdat ze weten dat de media Trump, Alex Jones en conservatieven de schuld zullen geven,” zei Adams.
“Je bent getuige van een false flag, waarbij de media zelf het doelwit zijn zodat diezelfde media kunnen roepen dat ze worden aangevallen omdat president Trump aanzet tot ‘haat’ tegen de media,” vervolgde hij.
Volgens Adams laten deze incidenten ook zien dat de Democraten doodsbang zijn de tussentijdse verkiezingen te verliezen.

Gewoon dom
Verder wordt gesteld dat het niet daadwerkelijk om explosieven gaat, maar enkel om visueel intimiderende bombrieven.
“Goede pijpbommen hebben geen draden die beide uiteinden met elkaar verbinden. Dat is gewoon dom,” zei Tom Sauer, die al veel bommen onschadelijk heeft moeten maken.
bron

A child is born with no state of mind.
pi_182758983
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat een domme site :'(
Als de rechtse mensen het slachtoffer zijn dan is het van links, en als linkse mensen het slachtoffer zijn dan is het "false flag". Waarom gewoon niet toegeven dat zowel links als rechts idioten in huis heeft die je kan triggeren door het nieuws en het polariseren van de samenleving?
Zij geloven ook al niet dat moslims op 11-9 een aanslag hebben gepleegd, dit keer de schuld van Amerika (rechtse idioot Bush was toen de president, maar soit).
Van mij mogen al die rechtse proleten de gevangenis in, met hun vage gevoel van logica.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:10:27 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182759597
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:30 schreef Driek1984 het volgende:

[..]

Wat een domme site :'(
Als de rechtse mensen het slachtoffer zijn dan is het van links, en als linkse mensen het slachtoffer zijn dan is het "false flag". Waarom gewoon niet toegeven dat zowel links als rechts idioten in huis heeft die je kan triggeren door het nieuws en het polariseren van de samenleving?
Zij geloven ook al niet dat moslims op 11-9 een aanslag hebben gepleegd, dit keer de schuld van Amerika (rechtse idioot Bush was toen de president, maar soit).
Van mij mogen al die rechtse proleten de gevangenis in, met hun vage gevoel van logica.
Vond het wel interessant dat, volgens dat artikel, de NOS het artikel over Soros moest aanpassen. :P
En beide kandidaten waren shit idd. Zowel Trump als mevrouw Clinton.
A child is born with no state of mind.
pi_182759808
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:10 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Vond het wel interessant dat, volgens dat artikel, de NOS het artikel over Soros moest aanpassen. :P
En beide kandidaten waren shit idd. Zowel Trump als mevrouw Clinton.
Ik had zelf graag Sanders als president gezien, die man leek me wel ok. :)
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:32:53 #11
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182760063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:21 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

Ik had zelf graag Sanders als president gezien, die man leek me wel ok. :)
Er gaan wat rumors rond dat Bernie Sanders sympathiseert met pedofielen.
https://dailycaller.com/2(...)bsite/#ixzz3oqd70h6K

Merk dat dit soort info mij wel kan beïnvloeden.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:35:46 #12
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182760127
Uiteindelijk zijn alle kandidaten uit op macht toch, hoe nice iemand ook lijkt. Blijft moeilijk.
A child is born with no state of mind.
pi_182760646
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er gaan wat rumors rond dat Bernie Sanders sympathiseert met pedofielen.
https://dailycaller.com/2(...)bsite/#ixzz3oqd70h6K

Merk dat dit soort info mij wel kan beïnvloeden.
Dat soort verdachtmakingen zijn altijd zo vuil. En zo makkelijk.
pi_182760672
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:35 schreef SuperHartje het volgende:
Uiteindelijk zijn alle kandidaten uit op macht toch, hoe nice iemand ook lijkt. Blijft moeilijk.
Ja, natuurlijk. En geen middel wordt geschuwd.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:09:41 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182760922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat soort verdachtmakingen zijn altijd zo vuil. En zo makkelijk.
Moeilijke dingen.
Heb je die docu gezien over Britse politici in het Internationaal pedofilie topic?
Maakt dit soort verhalen aan de ene kant geloofwaardig, aan de andere kant als er geen hard bewijs is...
En valse verdachtmakingen vind ik dan ook per definitie vuil.
A child is born with no state of mind.
pi_182761708
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er gaan wat rumors rond dat Bernie Sanders sympathiseert met pedofielen.
https://dailycaller.com/2(...)bsite/#ixzz3oqd70h6K

Merk dat dit soort info mij wel kan beïnvloeden.
Ik heb de gewoonte om sceptisch te zijn met bronnen die beginnen met "daily". Er staat zo veel half-ware sensatie "nieuws" op het internet.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:21:18 #17
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182762349
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:48 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

Ik heb de gewoonte om sceptisch te zijn met bronnen die beginnen met "daily". Er staat zo veel half-ware sensatie "nieuws" op het internet.
Volgens mij heeft dat stuk wel echt op die site van Sanders gestaan. Dat kan je Googlen.
Maar iedere bron brengt het weer anders, afhankelijk van de positie die ze in de samenleving nemen.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:33:28 #18
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182762537
Maar we dwalen een beetje af... :P
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:59:17 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182764257
Weet je wat wel gek is? Die verdachte woont dus in Florida. Maar de stickers (Trump fan) op zijn busje zijn totaal niet aangetast door de zon. Dat is erg apart.

Ik vind ze ook erg professioneel geplakt al zegt dat in principe niets

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:38:54 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182766248
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er gaan wat rumors rond dat Bernie Sanders sympathiseert met pedofielen.
https://dailycaller.com/2(...)bsite/#ixzz3oqd70h6K

Merk dat dit soort info mij wel kan beïnvloeden.
Op het moment dat Fokmedewerkers ook al in fake news gaan geloven dan is het slecht gesteld.

Ik ben van mening dat je beter moet weten als je voor een nieuwssite schrijft.

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 27-10-2018 06:44:42 (Ongewenst gedrag mag je in FB melden. ) ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:40:38 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182766286
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Weet je wat wel gek is? Die verdachte woont dus in Florida. Maar de stickers (Trump fan) op zijn busje zijn totaal niet aangetast door de zon. Dat is erg apart.

Ik vind ze ook erg professioneel geplakt al zegt dat in principe niets

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurt het voordat stickers verkleuren in de zon?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:42:46 #22
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182768305
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Op het moment dat Fokmedewerkers ook al in fake news gaan geloven dan is het slecht gesteld.
Waar heb je het over? Welk fake news geloof ik precies? Zoals ik al zei, dat bericht dat op die site van Bernie stond is gewoon te googlen.
In welke mate het waar is, laat ik in het midden.
quote:
Ik ben van mening dat je beter moet weten als je voor een nieuwssite schrijft.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 21:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat stuk wel echt op die site van Sanders gestaan. Dat kan je Googlen.
Maar iedere bron brengt het weer anders, afhankelijk van de positie die ze in de samenleving nemen.


[ Bericht 26% gewijzigd door SuperHartje op 27-10-2018 06:50:04 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:52:11 #23
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182768330
Verder wil ik er op wijzen dat dit een beetje off topic is. Laten we ontopic blijven.
A child is born with no state of mind.
pi_182770711
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Op het moment dat Fokmedewerkers ook al in fake news gaan geloven dan is het slecht gesteld.

Ik ben van mening dat je beter moet weten als je voor een nieuwssite schrijft.
Mods op een forum schrijven niet voor een nieuwssite. Mods modereren op een forum.
pi_182770849
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Weet je wat wel gek is? Die verdachte woont dus in Florida. Maar de stickers (Trump fan) op zijn busje zijn totaal niet aangetast door de zon. Dat is erg apart.

Ik vind ze ook erg professioneel geplakt al zegt dat in principe niets

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je hebt professionele posterplakkers? Geef mij zo'n baan....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')