abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:00:36 #76
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182829235
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:48 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Vertel :D.
Wiet, maar geen spacecake. Gewoon voor de vlucht nog flink geblowd. Niet ideaal, want je bent niet op zijn scherpst wanneer je moet zoeken waar je moet zijn.

XTC, niet net voor de vlucht, maar een nachtje doorgehaald op een technofeestje voor een vroege vlucht. Vage ervaring op het vliegveld, omdat je niet weet of alles wat je ziet nou echt gebeurt of komt door je eigen wazigheid.

Speed in vergelijkbare omstandigheden, nachtje door, vroeg vliegen. Ontregelt je systeem wat meer, want met XTC lukt het makkelijker om in het vliegtuig te slapen, met speed sta je de hele vlucht nog strak.

Opiaten, medicinaal. Niet helemaal vergelijkbaar met de rest. Helpt wel met slapen tijdens een lange vlucht, dat is wel chill. Maar gezien het medicinaal is, zijn het geen ideale omstandigheden natuurlijk.

Alcohol, go to, want dat kan je kopen op het vliegveld en serveren ze in het vliegtuig. Dronken vliegen is hartstikke prima, zolang je geen kwade dronk hebt of zo.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:31:05 #77
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182830277
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:00 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Wiet, maar geen spacecake. Gewoon voor de vlucht nog flink geblowd. Niet ideaal, want je bent niet op zijn scherpst wanneer je moet zoeken waar je moet zijn.

XTC, niet net voor de vlucht, maar een nachtje doorgehaald op een technofeestje voor een vroege vlucht. Vage ervaring op het vliegveld, omdat je niet weet of alles wat je ziet nou echt gebeurt of komt door je eigen wazigheid.

Speed in vergelijkbare omstandigheden, nachtje door, vroeg vliegen. Ontregelt je systeem wat meer, want met XTC lukt het makkelijker om in het vliegtuig te slapen, met speed sta je de hele vlucht nog strak.

Opiaten, medicinaal. Niet helemaal vergelijkbaar met de rest. Helpt wel met slapen tijdens een lange vlucht, dat is wel chill. Maar gezien het medicinaal is, zijn het geen ideale omstandigheden natuurlijk.

Alcohol, go to, want dat kan je kopen op het vliegveld en serveren ze in het vliegtuig. Dronken vliegen is hartstikke prima, zolang je geen kwade dronk hebt of zo.
Een dikke toeter roken voordat ik de lucht in ga lijkt me wel heerlijk ja, maar al die andere rotzooi, nee dankje. Ik had op feestjes vaak al het gevoel dat iedereen mij dan aan keek, laat staan in een vliegtuig, lijkt me niet chill :D.

Alcohol natuurlijk wel, alleen het nadeel is dat ik dan al moet pissen voor het toestel de lucht in gaat :').
Ajacied.
pi_182830328
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:31 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Een dikke toeter roken voordat ik de lucht in ga lijkt me wel heerlijk ja, maar al die andere rotzooi, nee dankje. Ik had op feestjes vaak al het gevoel dat iedereen mij dan aan keek, laat staan in een vliegtuig, lijkt me niet chill :D.

Alcohol natuurlijk wel, alleen het nadeel is dat ik dan al moet pissen voor het toestel de lucht in gaat :').
Als je een beetje paranoia wordt van de druga, dan kan je het beter laten staan. En met nuchter vliegen is ook niks mis.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:36:56 #79
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182830366
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:34 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Als je een beetje paranoia wordt van de druga, dan kan je het beter laten staan. En met nuchter vliegen is ook niks mis.
Paranoia is een groot woord, maar echt heel erg op mijn gemak zou ik me ook niet voelen in een vliegtuig denk ik.

Maar heb het al een aantal jaren achter mij gelaten, geen spijt van gehad trouwens, leuke tijden gehad.
Ajacied.
pi_182830387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:36 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Paranoia is een groot woord, maar echt heel erg op mijn gemak zou ik me ook niet voelen in een vliegtuig denk ik.

Maar heb het al een aantal jaren achter mij gelaten, geen spijt van gehad trouwens, leuke tijden gehad.
Goed zo, bro. Ik ga ook die weg op. Het leven is mooi genoeg zonder drugs. Althans, ze zeggen het. 👀
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:11:20 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182834318
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar gezien het medicinaal is, zijn het geen ideale omstandigheden natuurlijk.
Wacht even, je hebt geen probleem met vrijwel alle soorten harddrugs die op allerhande dubieuze plaatsen worden gemaakt, maar gereguleerde en onschadelijke medicijnen vind je ineens "geen ideale omstandigheden"? :D
Don't let my username fool you...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:15:50 #82
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182834403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wacht even, je hebt geen probleem met vrijwel alle soorten harddrugs die op allerhande dubieuze plaatsen worden gemaakt, maar gereguleerde en onschadelijke medicijnen vind je ineens "geen ideale omstandigheden"? :D
Speed neem ik voor mijn plezier, opiaten neem ik om pijnaanvallen tegen te gaan. Dat zou ik dus geen ideale omstandigheden noemen nee.

Overigens zijn opiaten ook harddrugs.
pi_182839099
Nachte doorgehaald van speed gevlogen, niet heel erg als je het gewend bent. Alleen word je wat extra achterdochtig en paranoïde.

Nachtje doorgehaald op XTC, was ook prima te doen. Alleen wat vaag.
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:03:30 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182972268
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Wat een slecht idee zeg, volgens mij ga je je dan helemaal paranoïde voelen tijdens inchecken en boarden enzo. Lijkt mij echt helemaal niets. Drugs en reizen is sowieso een combinatie die je niet zou moeten willen.

Wil je echt perse wat, ga dan voor een wat betere slaappil.
Drugs en reizen niet doen!!!!

Vreet ondertussen 5 slaappillen :') :') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182972767
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Drugs en reizen niet doen!!!!

Vreet ondertussen 5 slaappillen :') :') :') :')
Ik zou het zelf niet doen, maar wil er mee zeggen dat een slaappil nog geaccepteerd is.
pi_182973485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
Nachte doorgehaald van speed gevlogen, niet heel erg als je het gewend bent. Alleen word je wat extra achterdochtig en paranoïde.

True that!
pi_182973636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
Nachte doorgehaald van speed gevlogen, niet heel erg als je het gewend bent. Alleen word je wat extra achterdochtig en paranoïde.

Nachtje doorgehaald op XTC, was ook prima te doen. Alleen wat vaag.
En jij vind extra achterdochtig en paranoïde zijn fijne emoties, zeker wanneer je gaat vliegen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')