abonnement Unibet Coolblue
pi_182647752
Grof schandaal
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:22:41 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182647894
Walgelijk, arme vrouw zeg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182647940
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft het in godsnaam over links-rechts en antifa?
Het speelt toch in op onderbuikgevoelens van linkse mensen, de anti trump movement zal nachten lang wakker liggen van dit soort filmpjes, krijsende feministen kunnen ook wel wat met dit filmpje. Want ja het is een man die ruzie heeft met een vrouw, dat mag sowieso niet.

Wie weet heeft mevrouw toen ze moest opstaan voor die man een nare opmerking gemaakt waardoor de man zo boos is, toen werd er nog niet gefilmd.
Er wordt zo snel conclusie getrokken, zoals posts hierboven. Och alleen de man kan verkeerd zijn.

Dat het zo groot nieuws is in Nederland is nog het ergste, want daar krijg je dit soort kansloze discussies van. :')

Ik denk dat Sylvana hier ook nog wel wat over te zeggen heeft, misschien komt er nog wel een 10minuten item over in nieuwsuur. Morgen worden bij RTL4 de heer en mevrouw die ruzie hadden uitgenodigd bij RTL late night. 8)7 Heeft de BLM movement al een statement naar buiten gebracht? Oh en we moeten niet vergeten #boycot-ryanair te tweeten.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:27:00 #79
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_182647969
Ik snap die man wel, heb je ooit wel eens naast een Indiër bijvoorbeeld gezeten.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:29:15 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182648001
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het speelt toch in op onderbuikgevoelens van linkse mensen, de anti trump movement zal nachten lang wakker liggen van dit soort filmpjes, krijsende feministen kunnen ook wel wat met dit filmpje. Want ja het is een man die ruzie heeft met een vrouw, dat mag sowieso niet.

Wie weet heeft mevrouw toen ze moest opstaan voor die man een nare opmerking gemaakt waardoor de man zo boos is, toen werd er nog niet gefilmd.
Er wordt zo snel conclusie getrokken, zoals posts hierboven. Och alleen de man kan verkeerd zijn.

Dat het zo groot nieuws is in Nederland is nog het ergste, want daar krijg je dit soort kansloze discussies van. :')

Ik denk dat Sylvana hier ook nog wel wat over te zeggen heeft, misschien komt er nog wel een 10minuten item over in nieuwsuur. Morgen worden bij RTL4 de heer en mevrouw die ruzie hadden uitgenodigd bij RTL late night. 8)7 Heeft de BLM movement al een statement naar buiten gebracht? Oh en we moeten niet vergeten #boycot-ryanair te tweeten.
Best wel een testament mbt hoe on-racistisch de westerse maatschappij is. Iedereen loopt met 4K camera's op zak rond, actief te zoeken naar racisme... smachtend naar een incidentje... voor de likes... en het resultaat is... om de paar maanden een verwarde oude lul die gefrustreerd iets raars roept.

En met "om de paar maanden" ben ik nog heel genereus denk ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182648005
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:27 schreef damsco het volgende:
Ik snap die man wel, heb je ooit wel eens naast een Indiër bijvoorbeeld gezeten.
Die ruiken best wel vervelend ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:31:56 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182648042
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:56 schreef SpecialK het volgende:
- Oude knar wil zitten bij het raampje
- Donkere oudere vrouw staat niet snel genoeg op van haar gangpadstoel
- Er ontstaat een woordenwisseling
- Luidruchtige passagier gaat zich er mee bemoeien
- Steward probeert de situatie te sussen
- Knar wordt door luidruchtige passagier toegeschreeuwd
- Knar zegt grove dingen
- Oudere vrouw zegt dingen terug (onhoorbaar)
- Knar herhaalt dezelfde grove dingen maar voegt het woordje 'black' er aan toe.
- Steward verplaatst oudere vrouw naar een andere stoel
- Bam wereldnieuws.

Klopt het zover?
Dit inderdaad. Waarom is dit in godsnaam nieuws? Er hebben twee passagiers ruzie gekregen en dat is opgelost op de snelste manier door de vliegtuigmaatschappij omdat zij zo snel mogelijk willen vertrekken omdat ze deadlines moeten halen. Goh, dat gebeurt dagelijks. Maar omdat er een keer het woord black in voorkomt is het wereldnieuws? Wat een trieste wereld is dit toch...
Don't let my username fool you...
pi_182648096
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Best wel een testament mbt hoe on-racistisch de westerse maatschappij is. Iedereen loopt met 4K camera's op zak rond, actief te zoeken naar racisme... smachtend naar een incidentje... voor de likes... en het resultaat is... om de paar maanden een verwarde oude lul die gefrustreerd iets raars roept.
Dus hieruit leid je af dat er nauwelijks sprake is van racisme?
pi_182648103
Een pluim voor het personeel van Ryanair voor het prima de-escalerende optreden.
pi_182648146
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het speelt toch in op onderbuikgevoelens van linkse mensen, de anti trump movement zal nachten lang wakker liggen van dit soort filmpjes, krijsende feministen kunnen ook wel wat met dit filmpje. Want ja het is een man die ruzie heeft met een vrouw, dat mag sowieso niet.

Wie weet heeft mevrouw toen ze moest opstaan voor die man een nare opmerking gemaakt waardoor de man zo boos is, toen werd er nog niet gefilmd.
Er wordt zo snel conclusie getrokken, zoals posts hierboven. Och alleen de man kan verkeerd zijn.

Dat het zo groot nieuws is in Nederland is nog het ergste, want daar krijg je dit soort kansloze discussies van. :')

Ik denk dat Sylvana hier ook nog wel wat over te zeggen heeft, misschien komt er nog wel een 10minuten item over in nieuwsuur. Morgen worden bij RTL4 de heer en mevrouw die ruzie hadden uitgenodigd bij RTL late night. 8)7 Heeft de BLM movement al een statement naar buiten gebracht? Oh en we moeten niet vergeten #boycot-ryanair te tweeten.

[ afbeelding ]
Och toe maar, zelfs Trump moet er bij gehaald worden.

Wat een treurnis. En dan de mensen die tegen dit filmpje ageren 'getriggerd' noemen.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:38:18 #86
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182648149
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus hieruit leid je af dat er nauwelijks sprake is van racisme?
Kranten en mensen zijn hongerig voor racistische incidenten. Ze smullen er van. mensen struikelen over elkaar heen om te roepen dat deze man opgehangen en verbrand moet worden. Toch zie je dit soort shit vrij weinig langs komen en besef.. het westen is ongeveer 900 miljoen tot 1 miljard mensen.

Als er racisme is is het niet openbaar en gebeurt het in het geniep. Racisten voelen zich hoe dan ook niet gemakkelijk om hun sentimenten in het openbaar te herhalen.

Dat zegt wel wat ja. Zat niet-westerse landen waar racisme gewoon openbare volkswijsheid is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182648186
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Kranten en mensen zijn hongerig voor racisme. Ze smullen er van. Toch zie je dit soort shit vrij weinig langs komen en besef.. het westen is ongeveer 900 miljoen tot 1 miljard mensen.

Als er racisme is is het niet openbaar en gebeurt het in het geniep. Racisten voelen zich hoe dan ook niet gemakkelijk om hun sentimenten in het openbaar te herhalen.
Goh, mensen durven hun racistische onderbuik niet zo snel openbaar te etaleren. Nee, ok. Briljant.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:41:01 #88
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182648206
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goh, mensen durven hun racistische onderbuik niet zo snel openbaar te etaleren. Dat is wel net even wat anders dan hetgeen je net suggereerde.
In vergelijking met andere maatschappijen ... ja in het westen is dat een taboe.

Who can even argue.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182648223
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

In vergelijking met andere maatschappijen ... ja in het westen is dat een taboe.
Ok man. Bedankt voor dit briljante inzicht.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:46:11 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182648327
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok man. Bedankt voor dit briljante inzicht.
Ik snap dat Xapt van de gedachtepolisie het liefst alle mensen met zelf spurieus-classificeerbare racistische gedachten in een werk-/vernietigings-kamp zou willen smijten totdat het westen volledig vrij is van elk soort zelfs cultureel-kritische gedachte.... dat begrijp ik... helemaal. Dat is natuurlijk ook een geil idee... Lekkere powertrip. Ik word er hard van als ik er over nadenk wat ik met zo'n decreet zou doen.

Maar... mensen denken wat ze denken... uiten ze zich niet zo dan is het niet aan jou om dan maar de conclusie te trekken dat het nog steeds een probleem is.. alleen kan je het nu niet zo goed meten dus gaan we er maar vanuit dat blank = racistisch.

Wijzen naar een verwarde oude lul en denken "oh zie je wel.. die blanke m.." let me stop you right there, vuige racist.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182648396
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik snap dat Xapt van de gedachtepolisie het liefst alle mensen met zelf spurieus-classificeerbare racistische gedachten in een werk-/vernietigings-kamp zou willen smijten totdat het westen volledig vrij is van elk soort zelfs cultureel-kritische gedachte.... dat begrijp ik... helemaal. Dat is natuurlijk ook een geil idee... Lekkere powertrip. Ik word er hard van als ik er over nadenk wat ik met zo'n decreet zou doen.
Ah, SpecialK die weer eens denkt heel veel te snappen.
pi_182648410
Wel grappig dat ik alleen maar persoonlijke aanvallen krijg op mijn post maar geen inhoudelijke van Xa1pt, Clumsey_Clown en Copycat.

Zegt wel weer genoeg :{ mijn conclusie klopt.

Net zoals hierboven dat Xa1pt weer met zo'n dooddoener komt als oneliner.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_182648461
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat ik alleen maar persoonlijke aanvallen krijg op mijn post maar geen inhoudelijke van Xa1pt, Clumsey_Clown en Copycat.

Zegt wel weer genoeg :{ mijn conclusie klopt.
Je verwacht een inhoudelijke reactie op "haha, die linkse SJW-ers, krijsende feministen, haha, RTL 4 en haha Sylvana!!"?
pi_182648494
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar was je nog niet aan gewend?
Ah, daar hebben we meneer "als een vrouw met iemand naar de hotelkamer gaat vraagt ze er ook om om verkracht te worden" weer.
pi_182648527
Kijk dit is precies wat ik bedoel. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182648563
Een passagier die zich op deze wijze misdraagt, moet het vliegtuig uit worden gezet en aan de lokale politie worden overgeleverd. Ryanair of welke andere luchtvaartmaatschappij dan ook moet in dit soort gevallen altijd eenduidig optreden.
  zondag 21 oktober 2018 @ 15:00:24 #97
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182648642
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Een passagier die zich op deze wijze misdraagt, moet het vliegtuig uit worden gezet en aan de lokale politie worden overgeleverd. Ryanair of welke andere luchtvaartmaatschappij dan ook moet in dit soort gevallen altijd eenduidig optreden.
Ik denk eigenlijk dat zo'n steward deze dingen in zijn hoofd heeft

1. Die man nu weg laten slepen door de politie of beveiliging gaat een gigantische vertraging opleveren

2. Als die man gaat tegenstribbelen (grote kans) dan levert zo'n scene waarschijnlijk filmpjes op waarin we een oudere meneer met geweld er uit aan het trappen zijn. Zoals met die aziatische dude... je hebt geen controle over de narrative wat dat betreft.

Conclusie.
De redelijkere partij (de vrouw) vragen om te verplaatsen en bij aankomst de situatie afhandelen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182648651
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je verwacht een inhoudelijke reactie op "haha, die linkse SJW-ers, krijsende feministen, haha, RTL 4 en haha Sylvana!!"?
Jullie hebben wel een verkeerde mindset over dagelijks racisme, als je in het bedrijfsleven kijkt zijn er van werknemers van welke etniciteit prima bezig. Ook op hogere functies, werknemers van welke komaf dan ook die nooit te maken hebben gehad met racisme of enige discriminatie.

Als 1 filmpje ergens van een random vliegtuig online komt waar we niet de voorgeschiedenis van weten scheert iedereen weer de "blanken" over 1 kam en poeh.

Van een muis een olifant maken, dat kan NOS en links Nederland gewoon goed, het is tegenwoordig te geforceerd, echte racisme en discriminatie begint haar waarde te verliezen.

Net zoals de #metoo movement en de rape culture, het begint te spuigaten uit te lopen, we weten het ondertussen wel een keer, we proberen ons continue schuldig te voelen voor alles en nog wat terwijl we prima functioneren in samenleving. :|W

Dat dit filmpje viral gaat is het effect van de SJW/PC culture, zonder mobieltjes en social media 10 jaar geleden was dit nooit in het nieuws gekomen, domme media outlets zoals NOS zitten hele dag op social media te speuren naar dit soort zielige filmpjes. Je ziet ze ook vaak in de youtube comments "hallo dit is Tony van NOS, mogen wij dit filmpje gebruiken?" |:( :')
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_182648667
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 15:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Jullie hebben wel een verkeerde mindset over dagelijks racisme, als je in het bedrijfsleven kijkt zijn er van werknemers van welke etniciteit prima bezig. Ook op hogere functies, werknemers van welke komaf dan ook die nooit te maken hebben gehad met racisme of enige discriminatie.
Waar baseer je dat in godsnaam op?

quote:
Als 1 filmpje ergens van een random vliegtuig online komt waar we niet de voorgeschiedenis van weten scheert iedereen weer de "blanken" over 1 kam en poeh.
Volgens mij snap je het niet. Deze man uit zich nogal idioot. Daar is ophef over. Niet alle blanken worden over 1 kam geschoren.

quote:
Van een muis een olifant maken, dat kan NOS en links Nederland gewoon goed, het is tegenwoordig te geforceerd, echte racisme en discriminatie begint haar waarde te verliezen.
Klopt, heel belangrijk nieuws is het niet. Het staat ook verder niet op voorpagina's ofzo, dus je dramatische houding is een beetje misplaatst.

quote:
Net zoals de #metoo movement en de rape culture, het begint te spuigaten uit te lopen, we weten het ondertussen wel een keer, we proberen ons continue schuldig te voelen voor alles en nog wat terwijl we prima functioneren in samenleving. :|W
Sneeuwvlokje spotted. Er gaan altijd dingen mis in een samenleving. Soms is er te weinig aandacht voor, soms is er teveel aandacht voor, soms is dat wel eens hypocriet, soms ook niet.

Of moeten we nu zeggen "ok jongens, het gaat zo goed in Nederland dat we mensen verbieden om iets aan te wijzen als racisme"?

quote:
Dat dit filmpje viral gaat is het effect van de SJW/PC culture, zonder mobieltjes en social media 10 jaar geleden was dit nooit in het nieuws gekomen, domme media outlets zoals NOS zitten hele dag op social media te speuren naar dit soort zielige filmpjes. Je ziet ze ook vaak in de youtube comments "hallo dit is Tony van NOS, mogen wij dit filmpje gebruiken?" |:( :')
Zonder social media was dit nooit in het nieuws gekomen? No shit Sherlock.
pi_182648816
Wat een overdreven reacties overal weer....
Hier op FOK weer al die domme racisme jankerds en het moeten huilen Ryanair....

Als ze het niet zo gedaan hadden waren er minsten 100 klachten geweest omdat de vlucht uren vertraging had en omdat ze gigantische ruzie toegelaten hebben en daarna de man weggestuurd.
Het is nooit goed.

Prima gehandeld, niet dat het niet beter kan hoor. Maar gewoon passagiers laten ruilen is een hele makkelijke snelle oplossing. En die man pakken ze na die tijd aan. Helemaal prima, veroorzaakt verder geen probleem en voorkomt escalatie.

Niets geen racisme van Ryanair, puur van die man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')