abonnement Unibet Coolblue
pi_182606158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:27 schreef warhamstr het volgende:

[..]

bedoening*
gaat wel lekker.
Weggegaan en opgerot
pi_182606305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:01 schreef SuperNeger het volgende:
en wat nou voor mensen die de mbo niet hebbe kunne afgemaakt?
Op FOK! krijgen die een blauwe username.
pi_182607868
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De klacht is duidelijk.
Fok! Is een uitstekende plaats om te klagen over laagopgeleid plebs.
Mislukte poging tot diss.
De klacht is zeker niet duidelijk. Je stelt hier een vraag + wat gejank er omheen.
Niemand boeit het wat je gedachten zijn. Schrijf gewoon wat je bedoelt.
Verder was dit geen poging tot een "diss".
Blessed be.
pi_182608711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:04 schreef Linkiss het volgende:

[..]

De klacht is zeker niet duidelijk. Je stelt hier een vraag + wat gejank er omheen.
Niemand boeit het wat je gedachten zijn. Schrijf gewoon wat je bedoelt.
Verder was dit geen poging tot een "diss".
Okee Henk :*
pi_182609059
Ja joh. Geef een stel randdebielen dat geen woord fatsoenlijk Nederlands kan schrijven een titel. Of wacht. Misschien kunnen we die juist een titel geven als 'mr. N. taal' (degenen die het wel kunnen, dus).
pi_182609451
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)o-er-titel~ad96345f/

GroenLinks: Geef mbo'er titel
Als het aan GroenLinks-Kamerlid Zihni Özdil ligt, krijgen afgestudeerde mbo'ers een titel. Dan zijn volgens hem in één oogopslag de vaardigheden en deskundigheid te zien en krijgt de mbo'er erkenning, zo zegt hij in Trouw.

,,Onze vakstudenten zijn de beste van de wereld en zonder hen draait de samenleving niet. Toch is er geen symbool van erkenning voor hun vakmanschap (...) Een titel is symbolisch, maar symbolen zijn ook belangrijk", aldus Özdil. Hij wil het plan inbrengen in het debat over de onderwijsbegroting na het herfstreces.

Özdil denkt aan titels als 'Skilled' (Sk.), 'Craftsman' (Crf.) en 'Expert' (Exp.), die de afgestudeerde mbo'er achter zijn of haar naam zou kunnen zetten. Dat ze in het Engels zijn, heeft te maken met de internationalisering in het mbo, zegt het Kamerlid.

_________________________________
Mijn gedachten:

- waar een titel van belang is, heeft diegene het waarschijnlijk al, denk aan verpleegkundige of verzorgende IG.
- voor mijn part voeren ze de naam van het onderwijs dat ze afgerond hebben.
Henk, vmbo. Of Ingrid, SA (school afgemaakt)
- voor anderen zal het er alleen maar onduidelijker op worden. Ook kan het leiden tot devaluatie van titels die wel meerwaarde en/of een functionele betekenis hebben.

Wat vinden jullie hiervan?
Zihni de Koerdische klapmongool is weer bezig. :') Dit heeft hij regelrecht uit het communisme gekopieerd. _O-

Als iedereen een titel krijg wat is het punt van een titel dan? Dan heb je alleen mongooltjes met een Sk. in schoonmaken, en voordat je het weet geven ze zelfs PhD’s weg in aftrekken. :')
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:16:55 #32
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182610527
Ik stel voor: zet ook een drs. voor je naam als je verkeersbordenwasser in opleiding bent en je hebt net met succes het tentamen 'zeepsop' afgerond.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Forum Admin vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:40:25 #33
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_182610933
Wel goed om je zo te onderscheiden van de poolse kluskapers.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_182611651
GL is lekker bezig. Nu zullen alle mbo'ers vast in aanzien stijgen, gaat het niveau van het onderwijs omhoog, zullen ze meer gaan verdienen... :')

Na dat gedoe met "I Amsterdam' leek GL toch wel een dieptepunt te hebben bereikt in averechtse symboolpolitiek, maar dit is toch nog een stapje erger _O-
pi_182612514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:20 schreef MrBadGuy het volgende:
GL is lekker bezig. Nu zullen alle mbo'ers vast in aanzien stijgen, gaat het niveau van het onderwijs omhoog, zullen ze meer gaan verdienen... :')

Na dat gedoe met "I Amsterdam' leek GL toch wel een dieptepunt te hebben bereikt in averechtse symboolpolitiek, maar dit is toch nog een stapje erger _O-
Ze krijgen niks voor elkaar. En dat hokus pokus gebeuren met CO2 verminderen is ook uit elkaar gevallen. Tja dan moet je nog relevant proberen te blijven en proberen te scoren met symboolpolitiek.
https://twitter.com/veraartw/status/1053162878520434689?s=21
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:29:43 #36
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182612975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:40 schreef Pharkus het volgende:
Wel goed om je zo te onderscheiden van de poolse kluskapers.
Ja, er zijn wel veel Poolse kapers op de k(l)ust.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:31:19 #37
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182613018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het moet toch niet gekker worden als Ali de tasjesdief of Ismail de hangjongere ook nog een titel voor zijn naam krijgt. Dat is wel een inflatie van het begrip titel van Venezuelaanse proporties. Waar gaat het heen met deze wereld als Groen Links teveel macht krijgt?
Om over mijn broer Tinus met een titel nog maar te zwijgen, dat zou ook een gotspe zijn.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182613601
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:20 schreef MrBadGuy het volgende:
GL is lekker bezig. Nu zullen alle mbo'ers vast in aanzien stijgen, gaat het niveau van het onderwijs omhoog, zullen ze meer gaan verdienen... :')

Na dat gedoe met "I Amsterdam' leek GL toch wel een dieptepunt te hebben bereikt in averechtse symboolpolitiek, maar dit is toch nog een stapje erger _O-
Dit.

Ze niet #READY, krijg een steeds grotere hekel aan die kutpartij van Yasser 'Klaver'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_182613633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Om over mijn broer Tinus met een titel nog maar te zwijgen, dat zou ook een gotspe zijn.
Vind Tinus anders leuker dan jou.
pi_182613659
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
- waar een titel van belang is, heeft diegene het waarschijnlijk al, denk aan verpleegkundige of verzorgende IG.
Als ik mijn opleiding afrond ben ik drs., maar die titel voegt niets toe, behalve dat het aangeeft dat ik een universitaire master heb. Snap niet waarom die eis voor mbo'ers anders zou moeten zijn.
quote:
- voor anderen zal het er alleen maar onduidelijker op worden. Ook kan het leiden tot devaluatie van titels die wel meerwaarde en/of een functionele betekenis hebben.
Als dit al onduidelijk voor je wordt is een mbo titel ook wel te hoog gegrepen voor je.
pi_182613693
Groenlinks, wat zijn jullie toch afgegleden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:05:50 #42
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182613795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Groenlinks, wat zijn jullie toch afgegleden.
Dat insinueert dat het ooit iets heeft voorgesteld
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182613891
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als ik mijn opleiding afrond ben ik drs., maar die titel voegt niets toe, behalve dat het aangeeft dat ik een universitaire master heb. Snap niet waarom die eis voor mbo'ers anders zou moeten zijn.

[..]

Als dit al onduidelijk voor je wordt is een mbo titel ook wel te hoog gegrepen voor je.
Wauw de dag dat ik het met je eens ben is aangebroken.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:11:33 #44
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182613919
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:05 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat insinueert dat het ooit iets heeft voorgesteld
Waar zijn toch de tijden gebleven van Pol Pot Rozenluller en us Famke.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:01:19 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182615677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die gaan naar de sociale werkplaats, daar heb je dan de titel Mg. (Mongool) voor.
*proest* :D
soooo, da's mooi!
pi_182616031
Zo veel haat op hardwerkende MBO'ers die elke dag om 6 uur in het busje stappen om Nederland beter te maken in de bouwwereld of waar dan ook.

Zonder deze mbo'ers zal binnenkort kwaliteit van bouwconstructies en nieuwbouwhuizen ver achteruit gaan. Zo veel civiel werk waar gewoon slimme werknemers voor nodig zijn. Nieuwbouw woning bouwen? reken maar op 5jaar zonder deze dames en heren. Storing met je internet? geen monteurs.. Glasvezel in je woning? geen monteurs.

Ik ken zelfs een MBO'er die 80k per jaar verdient op zijn 33'ste..papiertje is niet alles
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:22:47 #47
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182616032
GL is een lachwekkende partij.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:13:58 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_182616979
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
Zo veel haat op hardwerkende MBO'ers die elke dag om 6 uur in het busje stappen om Nederland beter te maken in de bouwwereld of waar dan ook.

Zonder deze mbo'ers zal binnenkort kwaliteit van bouwconstructies en nieuwbouwhuizen ver achteruit gaan. Zo veel civiel werk waar gewoon slimme werknemers voor nodig zijn. Nieuwbouw woning bouwen? reken maar op 5jaar zonder deze dames en heren. Storing met je internet? geen monteurs.. Glasvezel in je woning? geen monteurs.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ongelukken-a2642013

De mbo'ers zijn al een poosje weg dan zeker
quote:
Ik ken zelfs een MBO'er die 80k per jaar verdient op zijn 33'ste..papiertje is niet alles
Beetje envelopjes bezorgen. :')
pi_182617748
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ongelukken-a2642013

De mbo'ers zijn al een poosje weg dan zeker

[..]

Beetje envelopjes bezorgen. :')
Dat linkje toont minder schade dan de mensen die de crisis veroorzaakte.
pi_182617763
Goedkoop populisme weer van GroenLinks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')