abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182867835
registreer om deze reclame te verbergen
het hele punt is, ze schreeuwen in de politiek het hardst om het maar te verbieden want slecht etc.
Ok toen kwamen er rookruimtes en de hele shit.

Maar ze durven het dan ook weer niet gelijk te verbieden...
Hoe komt dat denken jullie of wat is het motief?

Ik weet het wel hoor accijns nl.
pi_182867837
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:26 schreef kree het volgende:

[..]

mss ze eens erop aanspreken?
Al een paar keer gedaan.. gezegd dat ik er erg veel last van heb, zij zeggen dat ze er op zouden letten iets verder te gaan staan, maar geen verandering in hoeveelheid stank.
pi_182867879
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:28 schreef onniedah het volgende:

[..]

Al een paar keer gedaan.. gezegd dat ik er erg veel last van heb, zij zeggen dat ze er op zouden letten iets verder te gaan staan, maar geen verandering in hoeveelheid stank.
tsja ben het helemaal met je eens hoor als het overlast is.
Nu heb ik dat niet hier en dus ok als ik wil roken in mijn eigen huis. waarom niet?
de overheid heeft vast wel belangrijkere dingen om zich mee bezig te houden lijkt me.
pi_182867975
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet al die dingen en toch heb ik er nog geen zin in.
Je hebt gelijk trouwens hoor met die punten. Maar wil gewoon nog niet stoppen.
En de regering gaat niet bepalen wat ik moet doen nl al helemaal.

Mijn keuze en doe er niemand kwaad mee. En als ze het kwijt willen verbied het dan maar gelijk...... Oja dat doen ze niet omdat ze er dik aan verdienen weer.?
Nooit van 2e handsroken gehoord blijkbaar....
Je weet niet hoeveel last mensen kunnen hebben van die rook. Niet eens alleen die afgrijselijke stank.

En als alles bekend is en je blijft het toch doen, dan ga ik mij toch afvragen of alles wel op een rijtje zit. Sowieso bij rokers maar oke.
pi_182868017
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:28 schreef kree het volgende:
het hele punt is, ze schreeuwen in de politiek het hardst om het maar te verbieden want slecht etc.
Ok toen kwamen er rookruimtes en de hele shit.

Maar ze durven het dan ook weer niet gelijk te verbieden...
Hoe komt dat denken jullie of wat is het motief?

Ik weet het wel hoor accijns nl.
Probeer het maar eens te verbieden met al die jankerds in NL.
Als je ziet hoe erg mensen in NL nu al om de allerkleinste dingetjes huilen. Met de privacy om niets. Laat staan als je zoiets ineens volledig wil gaan verbieden.
Komt de praktische kant ook nog eens bij.
pi_182868025
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nooit van 2e handsroken gehoord blijkbaar....
Je weet niet hoeveel last mensen kunnen hebben van die rook. Niet eens alleen die afgrijselijke stank.

En als alles bekend is en je blijft het toch doen, dan ga ik mij toch afvragen of alles wel op een rijtje zit. Sowieso bij rokers maar oke.
Precies! Ik vind rokers ronduit asociaal.
pi_182868121
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:37 schreef onniedah het volgende:

[..]

Precies! Ik vind rokers ronduit asociaal.
ik niet, doe het ook niet als ik weet dat anderen er last van hebben,
Maar dit is weer bullshit echt.... steeds ietsjes het verhogen in kosten waar ze accijns aan binnen halen dus.

zal mij een zorg zijn als ze hier een halve dag staan te timmeren dan ga ik er ook niet over zeuren.

Of wacht we voeren daar ook accijns op in ook........ lekker bezig overheid terwijl er echt 1000 dingen zijn die veel belangrijker zijn.
pi_182872315
Gezondheid is bst belangrijk Kree.
pi_182873626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

100% eens. Ik sta elke week weer met verbazing te kijken bij ons in de voetbalkantine. Ik denk dat er verhoudingsgewijs een heleboel mensen bij zitten die alcoholverslaafd zijn zonder het zelf door te hebben. Sowieso bizar dat alcoholgebruik (lees: misbruik) altijd een beetje wordt weggelachen en neergezet als 'gezellig', waar andere soorten van drugs met veel meer respect behandeld worden.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Lekker drinken omdat je anders niet kunt "relaxen" ook, geef dan gewoon toe dat je verslaafd bent.
  donderdag 1 november 2018 @ 11:43:06 #60
286575 Roces18
Chef de party
pi_182873732
wat een communistische betutteling
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 1 november 2018 @ 18:58:08 #61
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182883500
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:28 schreef onniedah het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar. :r

Helaas zal roken thuis moeilijk te verbieden zijn. Tenzij tabak in de opiumwet gaat of zo.
Man of Steal.
pi_182909547
Benieuwd wanneer ze phoneverslaving gaan aanpakken.
De ergste verslaving van deze tijd.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')