abonnement Unibet Coolblue
pi_182561955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso al dat Telegraafvolk :')

Mike Verweij :')
die komt gelukkig nooit op TV, laten we dat zo houden.

Freek vind ik op TV ook altijd wel chill.

Doe maar tv programma met Kwakman, Freek en nog een leuke host en een wisselende gast.
pi_182561960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Prima als hij niet live is, of soms wanneer hij gewoon iets wordt gevraagd (ook live). Ook kan hij nog best wel eens wat inspreken in één of andere documentaire (over Engeland o.i.d of bij Andere Tijden). Maar dit kan echt niet. Echt, echt, echt niet. Het is zo erg dat ik er niet eens meer boos om word maar gewoon enkel treurnis en onbegrip voel dat zo'n iemand dit nog doet. Ook voor hem.
Ik kijk bewust niet meer naar wedstrijdanalyses van de NOS. Het gaat gewoon nergens over. Het probleem is dat er gewoon niemand op de redactie zit die enig idee heeft van hoe voetbal in elkaar zit. Dat is wel een beetje belangrijk als je niet keer op keer hetzelfde gelul wil horen, maar toch moeten we iedere week naar mongolen en debielen luisteren met hetzelfde muziekje; Pjer van Hooijdonk, Evginiy Levchenko (die haat ik met een passie), Nestor Kees, Frank de Boer, Sjoerd Mossou, Ron Jans, enzovoort. Voor een Publieke Omroep is dat allemaal wel heel erg zielig en karig.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:12:27 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182561972
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

die komt gelukkig nooit op TV, laten we dat zo houden.

Freek vind ik op TV ook altijd wel chill.

Doe maar tv programma met Kwakman, Freek en nog een leuke host en een wisselende gast.
Freek heeft wel eens de neiging om wat open deurtjes in te trappen :P

Na de nederlaag tegen PSV had hij het al over gebrekkig beleid om een week erna met dat gelijkspel tegen Bayern ook hosanna te doen.
Oh.
pi_182561973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kijk bewust niet meer naar wedstrijdanalyses van de NOS. Het gaat gewoon nergens over. Het probleem is dat er gewoon niemand op de redactie zit die enig idee heeft van hoe voetbal in elkaar zit. Dat is wel een beetje belangrijk als je niet keer op keer hetzelfde gelul wil horen, maar toch moeten we iedere week naar mongolen en debielen luisteren met hetzelfde muziekje; Pjer van Hooijdonk, Evginiy Levchenko (die haat ik met een passie), Nestor Kees, Frank de Boer, Sjoerd Mossou, Ron Jans, enzovoort. Voor een Publieke Omroep is dat allemaal wel heel erg zielig en karig.
Ben het niet vaak met Mossou eens, maar hij hoort niet in dit rijtje van mongolen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:13:14 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182561982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kijk bewust niet meer naar wedstrijdanalyses van de NOS. Het gaat gewoon nergens over. Het probleem is dat er gewoon niemand op de redactie zit die enig idee heeft van hoe voetbal in elkaar zit. Dat is wel een beetje belangrijk als je niet keer op keer hetzelfde gelul wil horen, maar toch moeten we iedere week naar mongolen en debielen luisteren met hetzelfde muziekje; Pjer van Hooijdonk, Evginiy Levchenko (die haat ik met een passie), Nestor Kees, Frank de Boer, Sjoerd Mossou, Ron Jans, enzovoort. Voor een Publieke Omroep is dat allemaal wel heel erg zielig en karig.
Wie zou jij graag zien bij de NOS als analytici?
Oh.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:13:17 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182561983
De Vrij was mwah mwah vanavond. Toch wel terecht dat De Ligt en Van Dijk de voorkeur krijgen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:13:39 #107
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182561991
Jongens, heb last van jeuk. Waar is het gezondheidsforum op Fok? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182561995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Freek heeft wel eens de neiging om wat open deurtjes in te trappen :P

Na de nederlaag tegen PSV had hij het al over gebrekkig beleid om een week erna met dat gelijkspel tegen Bayern ook hosanna te doen.
Hmmm oh dat heb ik nooit zo meegekregen.

Tsja verder vind ik er niet zo heel veel fijn op de Nederlandse TV, misschien Neal Petersen eens naar de TV halen als host (niet als analist)
pi_182562007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kijk bewust niet meer naar wedstrijdanalyses van de NOS. Het gaat gewoon nergens over. Het probleem is dat er gewoon niemand op de redactie zit die enig idee heeft van hoe voetbal in elkaar zit. Dat is wel een beetje belangrijk als je niet keer op keer hetzelfde gelul wil horen, maar toch moeten we iedere week naar mongolen en debielen luisteren met hetzelfde muziekje; Pjer van Hooijdonk, Evginiy Levchenko (die haat ik met een passie), Nestor Kees, Frank de Boer, Sjoerd Mossou, Ron Jans, enzovoort. Voor een Publieke Omroep is dat allemaal wel heel erg zielig en karig.
Vind Sjoerd daar niet echt in passen, maar je hebt gelijk. Het is zo onvoorstelbaar dat dat soort mensen daar mogen zitten dat ik me oprecht afvraag of ze daar niet in een psychose zitten, of dat ik daar dan anders wellicht in zit. Ik vind het echt in alles een beetje eng.
pi_182562009
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met Mossou eens, maar hij hoort niet in dit rijtje van mongolen.
Sjoerd is ook gewoon een rat die met alle winden meewaait. Ik word zo moe van zijn valse bescheidenheid. Dat past wel bij elke journalist van de Telegraaf of het AD. A zeggen maar een paar weken later weer Z opschrijven. Krijg de tering, denk ik dan. Ik lees gewoon liever stukken van Volkskrant en Trouw. Er mogen dan mensen met een absurdistische kijk op voetbal zitten, maar ze schrijven wel op wat ze denken. Dat valt altijd meer te prijzen dan het voorzichtige gedrag van Valentijn Driessen die zoveel mogelijk kuiltjes of hobbeltjes probeert te creëren waar hij een paar weken later op terug kan vallen als het weer eens tegenzit voor [inserthierzijnobsessie].
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:15:20 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182562014
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm oh dat heb ik nooit zo meegekregen.

Tsja verder vind ik er niet zo heel veel fijn op de Nederlandse TV, misschien Neal Petersen eens naar de TV halen als host (niet als analist)
Ik kijk FC Afkicken eigenlijk nooit meer sinds Fev daar is gestopt.
Oh.
pi_182562023
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm oh dat heb ik nooit zo meegekregen.

Tsja verder vind ik er niet zo heel veel fijn op de Nederlandse TV, misschien Neal Petersen eens naar de TV halen als host (niet als analist)
Goednieuwsshow Neal werkt op mijn zenuwen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182562025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kijk FC Afkicken eigenlijk nooit meer sinds Fev daar is gestopt.
Blij dat ie weg is,praat alleen maar over Ajax
pi_182562029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kijk bewust niet meer naar wedstrijdanalyses van de NOS. Het gaat gewoon nergens over. Het probleem is dat er gewoon niemand op de redactie zit die enig idee heeft van hoe voetbal in elkaar zit. Dat is wel een beetje belangrijk als je niet keer op keer hetzelfde gelul wil horen, maar toch moeten we iedere week naar mongolen en debielen luisteren met hetzelfde muziekje; Pjer van Hooijdonk, Evginiy Levchenko (die haat ik met een passie), Nestor Kees, Frank de Boer, Sjoerd Mossou, Ron Jans, enzovoort. Voor een Publieke Omroep is dat allemaal wel heel erg zielig en karig.
Ik hoor Frank graag lullen.

Lekker simpel, lekker makkelijk, lekker Frank.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:16:35 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182562032
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Blij dat ie weg is,praat alleen maar over Ajax
Dat vond ik juist een sterk punt, kan mij die andere B-clubs nou verrotten.
Oh.
pi_182562036
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:15 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Sjoerd is ook gewoon een rat die met alle winden meewaait. Ik word zo moe van zijn valse bescheidenheid. Dat past wel bij elke journalist van de Telegraaf of het AD. A zeggen maar een paar weken later weer Z opschrijven. Krijg de tering, denk ik dan. Ik lees gewoon liever stukken van Volkskrant en Trouw. Er mogen dan mensen met een absurdistische kijk op voetbal zitten, maar ze schrijven wel op wat ze denken. Dat valt altijd meer te prijzen dan het voorzichtige gedrag van Valentijn Driessen die zoveel mogelijk kuiltjes of hobbeltjes probeert te creëren waar hij een paar weken later op terug kan vallen als het weer eens tegenzit voor [inserthierzijnobsessie].
Ja wat dat betreft ben ik het wel met je eens, Sjoerd is wat dat betreft echt een rat, maar hij is nog wel interessant en hij volgt het wel echt.

Als ik naar hem luister kan ik me idd ergeren aan zijn schijnheiligheid, maar ik luister nog wel ergens naar. Bij die andere die je opnoemt heb ik toch vaak het idee dat ik naar een stel amoebes kijk.
pi_182562046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kijk FC Afkicken eigenlijk nooit meer sinds Fev daar is gestopt.
Ik kijk het ook nooit meer hoor, keek sowieso alleen maar FC Buitenland omdat het lekker kort was en Fev en die franse knul een leuk duo waren.

Maar als ik keek vond ik Neal wel een prima presentator.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:17:57 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182562050
Stijn wat vind je van de werken van Regi Blinker?
pi_182562054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:15 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Goednieuwsshow Neal werkt op mijn zenuwen.
Ja maar wie niet :@

Behalve dan de voetbalpodcast :+
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:18:12 #120
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182562056
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, inmiddels is wel duidelijk dat hij wereldtop is. Hij maakt het iedereen moeilijk. Het is alleen zielig voor hem dat hij te goed is voor de spelers om hem heen.

Om hem heen

:{²
Mooie van hem is dat hij heel erg doelgericht is, ook qua passen en andere vrijspelen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182562058
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft ben ik het wel met je eens, Sjoerd is wat dat betreft echt een rat, maar hij is nog wel interessant en hij volgt het wel echt.

Als ik naar hem luister kan ik me idd ergeren aan zijn schijnheiligheid, maar ik luister nog wel ergens naar. Bij die andere die je opnoemt heb ik toch vaak het idee dat ik naar een stel amoebes kijk.
Ja dit.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:18:23 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182562060
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kijk het ook nooit meer hoor, keek sowieso alleen maar FC Buitenland omdat het lekker kort was en Fev en die franse knul een leuk duo waren.

Maar als ik keek vond ik Neal wel een prima presentator.
Ze hebben nu uitzendingen van 3 uur, en dat twee keer per week. Dat gaat mij echt te ver.
Oh.
pi_182562067
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja maar wie niet :@

Behalve dan de voetbalpodcast :+
Arnold Bruggink, Kenneth Perez, Wim Kieft, Jan Boskamp, Danny Blind.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182562068
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vond ik juist een sterk punt, kan mij die andere B-clubs nou verrotten.
Dacht ik al :) vind die jeugdtrainer van NAC altijd wel sterk
pi_182562069
Voetbalpodcast is ook wel chill hoor, maar godverdomme wat zijn die drie arrogant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')