abonnement Unibet Coolblue
pi_182567354
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Krollie het volgende:

[..]

Denk na voor je iets post. Dit was erg dom en dat krijg je dan te horen. Het is nogal vreemd trouwens dat jij gelijk aan dat taboe denkt. :X
Goed ok.
Ik dacht dat de storm was gaan liggen. Blijkbaar niet. Ik heb besloten te stoppen nu hier bij fok. Het gaat maar door.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182567607
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Goed ok.
Ik dacht dat de storm was gaan liggen. Blijkbaar niet. Ik heb besloten te stoppen nu hier bij fok. Het gaat maar door.
Je had een hoop schade kunnen voorkomen door vlot en open te erkennen dat je mis zat. Door het te laten sluimeren voelden kennelijk steeds meer mensen de neiging zich er tegenaan te bemoeien.

Ik ben wel met je eens dat je uitglijder wel heel erg uitgekauwd is.
pi_182568003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:46 schreef nanuk het volgende:

[..]

Je had een hoop schade kunnen voorkomen door vlot en open te erkennen dat je mis zat. Door het te laten sluimeren voelden kennelijk steeds meer mensen de neiging zich er tegenaan te bemoeien.

Ik ben wel met je eens dat je uitglijder wel heel erg uitgekauwd is.
De reacties hebben me enorm aangegrepen. Ik zit er verschrikkelijk mee. Ik wist niet dat het zo erg was. Nu weer een bericht vanmorgen. Toen wist ik, dit gaat nooit meer stoppen.
Ik heb Yvonne een mailtje gestuurd om mijn account op te heffen.

Het spijt me, het spijt me, het spijt me.
Sorry!!!

Meer kan ik niet zeggen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182568278
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De reacties hebben me enorm aangegrepen. Ik zit er verschrikkelijk mee. Ik wist niet dat het zo erg was. Nu weer een bericht vanmorgen. Toen wist ik, dit gaat nooit meer stoppen.
Ik heb Yvonne een mailtje gestuurd om mijn account op te heffen.

Het spijt me, het spijt me, het spijt me.
Sorry!!!

Meer kan ik niet zeggen.
Jammer. ik ben het vaak niet met je eens maar meestal heb je wel iets zinnigs te vertellen.

Je maakt een vergissing of anders gezegd heb je een standpunt wat vrijwel niemand deelt. Het zij zo, persoonlijk had ik die keutel ingetrokken en dan was de wind wel over gewaaid. Maar dan nog. Laat het over waaien.

Ga bij je zelf eens na waarom dit je harder aangrijpt dan (in ogen van velen) nodig is. Sorry je te zien vertrekken.
pi_182568353
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De reacties hebben me enorm aangegrepen. Ik zit er verschrikkelijk mee. Ik wist niet dat het zo erg was. Nu weer een bericht vanmorgen. Toen wist ik, dit gaat nooit meer stoppen.
Ik heb Yvonne een mailtje gestuurd om mijn account op te heffen.

Het spijt me, het spijt me, het spijt me.
Sorry!!!

Meer kan ik niet zeggen.
Waarom laat je je zo opjagen? Foutje maken kan, velen hebben vaker weleens een niet zo populaire mening. Dit is een discussieplatform, we hoeven het echt niet constant met elkaar eens te zijn. Niets vreemds of ergs aan.

Snap dat het irritant voor je is dat iedereen even een plasje komt doen, opnieuw en opnieuw, maar jij hebt al een paar keer aangegeven hoe je erin stond en daarmee is het eigenlijk wel klaar. Je kan de rest gewoon negeren. Juist door er elke keer op te reageren wakker je verdere discussie aan.

Klik de quotemelding weg, negeer het topic en ga lekker verder plezierig FOK!ken. Er is echt niets gebeurd waardoor je je account zou moeten verwijderen. (Trek dat verzoek in. :P.)

Relax man. Laat het voor wat het is, en laat je niet gek maken, en zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 12:25:33 ]
pi_182569792
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:25 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dus de dokter heeft je aan het fappen geholpen? O-)
Aw yess :). Was een goede tip. Wie weet op welke leeftijd ik het anders pas ontdekt had :)
pi_182570032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De reacties hebben me enorm aangegrepen. Ik zit er verschrikkelijk mee. Ik wist niet dat het zo erg was. Nu weer een bericht vanmorgen. Toen wist ik, dit gaat nooit meer stoppen.
Ik heb Yvonne een mailtje gestuurd om mijn account op te heffen.

Het spijt me, het spijt me, het spijt me.
Sorry!!!

Meer kan ik niet zeggen.
Beste Sigaartje, doe niet zo mal/overtrokken! :D Een aantal mensen (waaronder ik) kwam met een reactie op je - in hun (mijn) ogen nogal merkwaardige post(s) -, maar het was geenszins een aanval op jou als persoon. Echt niet. Kan toch, dat je een keer een vergissing maakt of een keer een visie/mening hebt die niet/nauwelijks door anderen wordt gedeeld? Zulk soort dingen houden het hier alleen maar levendig/kleurrijk en het was wel duidelijk dat er op zich goede intenties achter je post(s) zaten.

Er is verder echt helemaal niks aan de hand, gewoon lekker verder gaan met posten! :)
Tails tell tales
pi_182802175
Heb wel eens seks gehad met een gozer die een te strakke voorhuid had die niet over de eikel kon, dus alleen een stukje, seks was verder prima, ik merkte geen verschil
pi_182823131
Spaanse kraag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')