Beste Gearbest,quote:[..]
Hallo Techmen-123,
Fijn dat je een bestelling bij ons hebt betaald. Helaas is de prijs die je ervoor betaald hebt ook de prijs van de aanbieding zonder code op dit moment. De prijzen met code zijn een leuke bijkomstigheid en daarvoor moet je inderdaad hier op het forum kijken. Ik ga het navragen, maar denk dat de prijs van de pagina geldt. Ik kan hierover dus niks beloven en het enkel proberen.
Voor de douanekosten ga ik kijken of dit nog achteraf mogelijk is, maar dan moet ik wel weten welke verzendmethode je hebt gekozen. Welke verzendmethode heb je nu gekozen? Dan kan het wellicht eenvoudig omgezet worden zonder bijbetaling afhankelijk van je nu gekozen verzendmethode.
Voor je laatste vraag ga ik ook navragen waarom deze nog steeds niet verstuurd is, maar het product is helaas niet op voorraad en dit staat ook op de pagina vermeld. Je kan dit zien onder de prijs bij het kopje "shipping". Daar staat op dit moment "Ship between: Nov 12 - Nov 14".
We gaan verder in het nieuwe topic, want deze is vol
Super dan gaan we het in orde maken voor de douanekostenregeling. Die datum die verspringt is voor orders die nu besteld gaan worden. Ik ga er in ieder geval naar vragen waarom je order ook nog niet verzonden is. Nee daar heb je zeker een punt, want zolang wachten voordat het verzonden wordt is nooit leuk inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2018 17:32 schreef Techmen-123 het volgende:
[..]
Beste Gearbest,
Bedankt voor de reactie, ik heb voor beide orders EU priority line shipping gekozen.
Ik zag veel berichten dat dit de beste methode is met de laagste kans op douane kosten.
Toen ik de toestellen bestelde stond er volgens mij in stock, nu zie ik met de dag de shipping date steeds verder verspringen.
Ik hoop niet dat dit ook voor mijn orders is, als dat wel het geval is annuleer ik liever de orders en zie het geld retour op de paypal account waarmee ik betaald heb.
Dan koop ik het toestel wel bij de winkel in NL, dacht een mooi koopje te hebben maar 1.5 maand wachten op de levering van een toestel is mij te gek en zeker de goedkopere prijs niet waard.
Grt,
Techmen-123
Hallo Yanosch,quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef yanosch het volgende:
Hi Gearbest!
Wij willen graag een product van een significant bedrag bestellen op jullie website en hebben hier wat vragen over.
We willen hier graag 2 van bestellen, is er dan een kortingscode/coupon mogelijk?
1. Is deze beschikbaar vanuit een fast warehouse en hoe kunnen we hem hier bestellen?
2. Daarnaast, heeft deze beamer mounting punten aan de onderkant voor overhead projectie?
3. Ten slotte, we hebben hem best op korte termijn nodig, helaas staat er dat hij pas tussen 22-24 october verzonden kan worden, we zijn bereid om daar wat extra shipping costs voor te maken, wat zijn hierin onze opties?
met vriendelijke groet,
Yannick Boers
EDIT:
De nood voor deze projector is zo hoog dat we zelfs bereid zouden zijn om hem ergens op te pikken in een ander land, mocht dat nodig/mogelijk zijn
Beste,quote:[..]
Nee dat snap ik helemaal. Dat zei ik ook al
De RMA zou je moeten hebben ontvangen in je ticket. Goed dan zal het in orde moeten komen.
Het hele proces van ontvangen en controleren zal ongeveer 2-3 weken duren. Dan gebeurd het opnieuw verzenden in ongeveer 3 dagen. Alles kan soms sneller gebeuren als ik er een beetje achteraan zit
Hallo Bernard,quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:08 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Ondertussen ben ik terug thuis en weer helemaal operationeel :p
Ik weet dat het iets later is dan verwacht maar zou graag deze week m'n Xiaomi Mi Mix 2 alsnog opsturen naar het opgegeven adres (in Spanje). Is dit nog steeds mogelijk? Zoja, dan doe ik hem deze week nog op de post.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:17 schreef Techmen-123 het volgende:
Hoi Gearbest,
Enig nieuws over mijn orders?
Eg binnen drie dagen goedkoper gevonden en waarom de toestellen een week na dato nog niet zijn verzonden en wanneer deze wel verzonden gaan worden.
Grt
Techmen-123
Huh via welke chat heb je dit gehoord?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:55 schreef Techmen-123 het volgende:
Beste Gearbest,
Vandaag in de chat vernomen dat beide orders in backorder zijn geplaatst tot zeker half november.
Echt absurd dat dit zonder tegenbericht gedaan word.
Heb beide orders laten annuleren, koop de toestellen wel in de winkel.
Bewijst maar weer dat goedkoop eigenlijk duurkoop is.
Grt,
Techmen-123
Dit was middels de chat op de website zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Bernard,
Fijn om te horen dat je terug bent en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Het beste kan je even reageren op het bestaande ticket en mocht dit niet meer mogelijk zijn ga ik het navragen. Het beste is even wachten op een bevestiging hiervan. Het is toch bijna een maand later dan de bedoeling was.
[..]
[..]
Huh via welke chat heb je dit gehoord?
Ik had namelijk het volgende terug over je orders. We kunnen de korting op 1 toestel toepassen. Hierdoor zou je dus op 1 toestel de korting krijgen. De korting is 1x per persoon mogelijk en daardoor kunnen we dit maar op 1 toestel toepassen. Tevens heb ik doorgekregen dat je order eind deze week of begin volgende week verzonden zouden worden. Dit stond blijkbaar ook onder "shipping information" op het moment dat je deze besteld hebt geeft mijn collega aan.
Nu lees ik dat je beide orders helaas al geannuleerd hebt zonder af te wachten tot ik bericht of verdere informatie hierover heb gegeven. Jammer om te lezen dat je de orders geannuleerd hebt.
Dan is deze waarschijnlijk gegaan over het plaatsen van nieuwe orders en niet specifiek over jouw order. Op het moment van bestellen stond er volgens mij collega erbij dat deze niet direct verzonden zou worden. Dit stond onder het kopje shipping vlak onder de prijs. Dit kon je dus zelf wel zien op het moment van bestellen. Normaal gezien worden orders op voorraad de volgende dag direct verzonden. De verzendingtijd met EU Priority Line duurt ongeveer toch al 4 weken. Dit weet je ook al van tevoren. Daar zou je van tevoren toch al rekening mee moeten houdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:33 schreef Techmen-123 het volgende:
[..]
Dit was middels de chat op de website zelf.
Moet ik zeggen dat nog een week wachten tot verzending mij ook te lang is.
Dat is twee weken tijd voordat iets verzonden word.
Tegen de tijd dat het hier is is de 6T uit en verwacht ik dat de reguliere 6 voor ongeveer hetzelfde geld direct in de winkel te koop is.
Gelijk een stuk makkelijker mocht ik garantie nodig hebben.
Toch bedankt voor de moeite, zal me voortaan 2 keer bedenken voordat ik iets uit China bestel.
Zeker niet iets dat ik snel wil hebben.
Hoi,quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Bernard,
Fijn om te horen dat je terug bent en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Het beste kan je even reageren op het bestaande ticket en mocht dit niet meer mogelijk zijn ga ik het navragen. Het beste is even wachten op een bevestiging hiervan. Het is toch bijna een maand later dan de bedoeling was.
Ik heb dat ticket ook doorgegeven. De tickets sluiten als er lange tijd niks in gezegd wordt. Het beste kan je even reageren in het nieuwe ticket dat ze moeten kijken naar het oude ticket + het oude ticket nummer vermelden. Dan moet het wel in orde gaan komen. Mocht het niet lukken laat het dan direct weten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:03 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik had nog eens geantwoord op voorgaande ticket en nu hebben ze een nieuw geopend en weten ze precies niet waarover ik het heb.
Nieuw ticket: AT181017033094
Voorgaande ticket: T18073003966 (Met dit was de gehele voorgaande conversatie)
Kunnen ze niet gewoon verder doen met het vorige of sluit dit af na een tijdje?
Alvast bedankt,
Bernard
Oke super, dit had ik reeds gedaan bedankt en ik laat je weten hoe het verder verloopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb dat ticket ook doorgegeven. De tickets sluiten als er lange tijd niks in gezegd wordt. Het beste kan je even reageren in het nieuwe ticket dat ze moeten kijken naar het oude ticket + het oude ticket nummer vermelden. Dan moet het wel in orde gaan komen. Mocht het niet lukken laat het dan direct weten.
hetzelfde als 17track dus ???quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:28 schreef Gearbest het volgende:
[ link | afbeelding ]
🔥🔥 Gearbest werkt nu samen met 1Tracking! 🔥🔥
Om onze klanten beter van dienst te zijn is Gearbest een samenwerking gestart met de organisatie van 1Tracking.
⚠️1Tracking voorziet haar bezoekers van een effectief en efficiënt systeem om jouw pakket te traceren. ⚠️ Het enige wat je hoeft te doen is jouw trackingcode invoeren, op zoeken te klikken en 1Tracking geeft jou een nauwkeurige weergave wat betreft de status van jouw pakket. De website is in staat om automatisch verschillende koeriers van elkaar te onderscheiden. Daarnaast is het mogelijk om meerdere trackingcodes tegelijk te bekijken.
Wanneer je de officiële website van 1tracking (www.1tracking.net) bezoekt op jouw pc zijn er meerdere functies ter beschikking:
☑️ Je kunt al jouw pakketten volgen (zelfs meerdere tegelijk)
☑️ Autodetectie van lokale en internationale logistieke dienstverleners
☑️ Eenvoudig dupliceren van logistieke processen
☑️ Ongeldige trackingnummers worden automatisch eruit gefilterd
☑️ Het ontvangen van directe updates
☑️ Het versturen van herinneringsmails.
1Tracking is gratis voor gebruik en zorgt ervoor dat jij eenvoudig en snel jouw pakket kan volgen! Neem snel een kijkje!
Super dat het gelukt isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 06:27 schreef buikdaanser het volgende:
Zoals weergegeven op het forum ontvang ik graag een link om gebruik te kunnen maken van de douanekosten regeling.
Edit* Ik zie het product toevallig nu langskomen in de sheet van Google docs.
Noem het toeval maar ik ben er iig erg blij mee.
Dank.
Bedankt.
Dank voor de snelle reactie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:47 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super dat het gelukt is
Alvast heel veel plezier met je aankoop
Geen enkel probleem. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:32 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reactie.
Ik kijk uit naar mijn aankoop.
Rest mij je nog te bedanken voor de coupon code uit het Google doc.
Douane regeling + korting voelt goed!
Hallo XileS,quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:57 schreef xileS het volgende:
- Orderdatum: 27/08/2018
- Product: Ninebot Segway ES1 No. 9 Folding Electric Scooter from Xiaomi Mijia - BLACK
- Ordernummer: 18082600924409000525
- Tracking nummer (indien verzonden): 1Z9456WX6847030766
- Verzendmethode: Europe Railway Priority Mail
- Probleem: Step doet erg raar, hij hapert als je een beetje vaart maakt, alsof iets ervoor zorgt dat die telkens remt. Een rood gereedschap icoon knippert dan ook vaak:
[ afbeelding ]
Step is ook al een paar keer tijdens rijden al helemaal gestopt met gas geven. Ook een keer deed de rem het niet meer en bleef die gassen. Erg gevaarlijk dus, dus ik ben er niet meer de weg ermee op gegaan.
Zojuist achter gekomen waar het probleem aan kan liggen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de lange kabel waarschijnlijk net ongelukkig achter de schroef heeft gezeten. Ik weet niet of dit probleem vaker is voorgekomen. En hoe zal dit het beste opgelost kunnen worden? Terug naar China sturen duurt denk ik weer onnodig lang. Volgens mij kan zoiets zelf of door een lokaal winkeltje ook wel gerepareerd worden, maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld hierdoor de garantie verlies? En ik weet ook niet zeker of nadat de kabel gerepareerd is, of de problemen dan totaal weg zijn.
Graag advies hierover
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:02 schreef xileS het volgende:
Thanks voor de snelle reactie 👍, dan wacht ik nog even af voordat ik het zelf ga (of laat) repareren.
/edit
Ik heb idd een ticket ontvangen op Gearbest, maar dit lijkt gewoon een standaard reactie:
"Thank you for contacting us.
We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details(what happened and when?)
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please send us a video to show the problem.
4.Please give us the item code indicated on the outer package(Kindly see the attachment for reference).
Ideally, the photos/video should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 10MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
If the document is large,please send it to support@gearbest.com.
Please rest assured that we will do our best to help you
Thank you for your cooperation.
Best Regards"
Moet ik hier nog op reageren en alles opnieuw uitleggen?
Fijn om te horen dat je een ticket hebt ontvangen. Je moet inderdaad alles opnieuw uitleggen. Dit zodat het ook officieel is vastgelegd en dit is alleen maar ter bescherming van jezelf. Dan kan je hier eventueel later nog op terugvallen mocht dat nodig zijn om de één of andere reden. Je zult je verhaal samen met foto's/video opnieuw moeten sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:31 schreef xileS het volgende:
Het probleem is denk ik hier wel duidelijk genoeg omschreven toch? Alleen weet ik niet welke oplossing GB adviseert en wat het doet met de garantie als ik bv zelf de kabel laat repareren. Ik weet niet zeker of het daar aan ligt, maar hoogstwaarschijnlijk wel.
Verder weet ik ook niet of er repair centers zijn binnen de EU, dat zou terugsturen makkelijker maken. Al denk ik niet dat bij deze kleine ingreep, terugsturen echt heel nodig is.
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:52 schreef bssb het volgende:
Beste Gearbest
Piority line verzending wat houd dit in hoe gaat dit in zijn werk en wat is het verschil EU express?
Mvg
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:41 schreef bastian433 het volgende:
Is er nog een Fast-warenhuis link beschikbaar voor
https://www.gearbest.com/(...)071.html?wid=1349303
CF511601509DE dit is mijn tracking ik heb eu pririty line genomen maar het is wel naar duitsland hoe kan dit nu moet ik tax betalen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit, maar vraag ons wel naar de link of gebruik de links hier op het forum.
EU Express:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar Duitsland. Daar wordt het overgedragen naar DHL en vanuit Duitsland wordt de verzending naar Nederland of België verzorgd door DHL.
Dat kan kloppen. Soms worden orders besteld met EU Priority Line, maar dan omgezet naar EU Express. Dit doordat de verzending sneller is en je de order dus ook sneller ontvangt (of als de tijd tot verzending lang duurde). Je hebt bestelt met EU Priority Line dus er komen geen douanekosten bij. Mocht dit wel het geval zijn dan betalen we deze terug. Er is dus niks aan de hand. Enkel dat je je order sneller gaat ontvangen dan via de andere verzendmethodequote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:47 schreef bssb het volgende:
[..]
CF511601509DE dit is mijn tracking ik heb eu pririty line genomen maar het is wel naar duitsland hoe kan dit nu moet ik tax betalen?
Dat kan inderdaad kloppen. Laatst was mijn inbox vol, maar nu is er weer ruimte vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:50 schreef Kamina het volgende:
Hoi Gearbest, ik wilde vragen wat het handigst is qua verzenden wanneer ik veel kleine items bestel die met een totaal richting de 100 euro kunnen gaan:
Welke verzendingswijze is aan te raden, want volgens mij zijn er nu een aantal nieuwe die niet in de OP staan?
Is het nuttig om voor een verzekering te gaan? Ik snap dat het waarschijnlijk altijd is aan te raden, maar het komt soms op wel bijna 20 procent uit, wat het nut wegneemt om iets in China te bestellen.
Kan ik een lijst met de gewenste items doorgeven via PM om voordeliger uit te zijn? Onlangs wilde ik een PM sturen, maar toen zat je inbox vol.
Bedankt voor de moeite!
Dank je voor het snelle antwoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:19 schreef Gearbest het volgende:
Dat kan inderdaad kloppen. Laatst was mijn inbox vol, maar nu is er weer ruimte vrij
Je kan mij gewoon een bericht sturen met een lijstje van de producten. Dan kan ik op basis van je PM zeggen of het misschien beter is om gewoon deelbestellingen te doen of alles in één groot pakket te laten verzenden.
Dat is een tablet... jammer.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 15:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.
Link is zojuist aangepast.quote:
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:41 schreef bastian433 het volgende:
Is er nog een Fast-warenhuis link beschikbaar voor
Geen enkel probleem. Bij dat laatste item heb ik vorige keer nog geholpen als ik me goed kan herinneren? Heb je deze nog steeds niet ontvangen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dank je voor het snelle antwoord.
Mijn laatste order kwam in drie delen aan (één item was backordered en ogenschijnlijk vergeten, want daar wacht ik nu na twee maanden nog op, al is die uiteindelijk wel verscheept toen ik aangaf dat ik berichten kreeg op het ticket die niet voor mij bestemd waren en ik nog steeds wachtte op het item van het ticket).
Verder zag ik laatst ook een verzendingsmethode die ik niet eerder gezien had, namelijk Netherlands Air Mail oid?
En wat over de verzekering van meerdere kleine items? Heeft het nut?
Als laatste, bij meerdere kleinere pakketten, die moet je één voor één afrtekenen neem ik aan?
De bestelling van eerder is inmiddels wel aangekomen, in twee delen, behalve dus dat laatste item. Die is nu onderweg.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Link is zojuist aangepast.
[..]
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.
[..]
Geen enkel probleem. Bij dat laatste item heb ik vorige keer nog geholpen als ik me goed kan herinneren? Heb je deze nog steeds niet ontvangen?
Over die verzendmethode heb ik zelf niet veel ervaring mee, maar die loopt via PostNL als ik het zo goed heb.
Bij kleinere items heeft het persoonlijk niet zoveel zin denk ik zelf. Dan zou ik zelf het risico nemen en betalen met PayPal
Bij meerdere pakketten moet je inderdaad steeds apart afrekenen .
Super. Mocht je nog hulp nodig hebben voor je nieuwe bestelling stuur me dan gerust een PM met de productenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:03 schreef Kamina het volgende:
[..]
De bestelling van eerder is inmiddels wel aangekomen, in twee delen, behalve dus dat laatste item. Die is nu onderweg.
Zal ik doen! Ik ben alleen al heel dankbaar voor de tip om in sommige gevallen geen verzekering te nemen. Nu net wel weer gedaan, wat toch wel weer ongeveer 15% bovenop de totaal prijs was. Prima hoor, want al deze items bij elkaar bestellen lukt me op geen andere website die ik ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super. Mocht je nog hulp nodig hebben voor je nieuwe bestelling stuur me dan gerust een PM met de producten
Thanks dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb ook al een reactie gehad met een aantal opties:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horen dat je een ticket hebt ontvangen. Je moet inderdaad alles opnieuw uitleggen. Dit zodat het ook officieel is vastgelegd en dit is alleen maar ter bescherming van jezelf. Dan kan je hier eventueel later nog op terugvallen mocht dat nodig zijn om de één of andere reden. Je zult je verhaal samen met foto's/video opnieuw moeten sturen.
Voor de oplossing gaat Support er naar kijken en ook kijken wat je eigen wensen zijn natuurlijk. Laten we even afwachten wat het antwoord hiervan is.
Aangezien ik ondertussen al meer neigde naar de Xiaomi M365 White en nu de optie krijg om het te retourneren en geld terug. Denk ik dus om voor optie 1 te gaan, alleen vraag ik mij af hoe probleemloos zo'n retour naar een third party seller in Spanje gaat. Een aantal vragen die bij mij al opkomen:quote:"Thank you for your reply.
We sincerely apologize for this issue.
In order to resolve this issue and offer you the best solution please consider the following options:
1. Return the item to our third party sellers address in AL,Spain.
Once they have received the item we can offer you a free exchange or refund the product cost to your Wallet or payment account.
If you choose this option we will send you the detailed returns instructions and information in the next message.
2. Keep the item for a partial refund to Wallet
We can refund you 80 USD to your GearBest Wallet for use on your future orders.
In addition we will reward you with extra points that you can use as discount towards your next purchase. (1 point for every 1 USD refunded).
Refunds to your Wallet will take up to 24 hours after being processed.
3. Keep the item for a partial refund to your original payment account
We can refund you 80USD to your original payment account.
For PayPal refunds, please allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account.
Kindly let us know your decision at your earliest convenience.
We look forward to hearing from you soon.
Best regards"
Het mag dus niet met DHL en UPS verzonden worden (ik zou niet weten waarom, want het is gewoon binnen de EU), dan blijft alleen PostNL over die dus naar Spanje maar maximaal 100x50x50 accepteert voor particulieren. Ik heb de stelling van Pythagoras (had nooit gedacht dat ik die ooit zou gebruiken ;p) toegepast om te kijken of het diagonaal in een grote omdoos van 100x50 past, maar dat wordt heel erg krap allemaal. Dit is dus ook geen optie. Wel zag ik net dat PostNL via mijn werk wel grotere zendingen accepteert binnen Europa (L175 x B78 x H58 cm), dus dit is dan mijn beste optie. Als particulier was dit onmogelijk geweest, als de doos origineel moest blijven.quote:"Buyers pay the shipping fees for sending the item back to us, while we pay for the shipping fees for sending the
repaired item back to the buyer. Express shipping such as DHL, UPS and FedEx is not allowed for returns, as this will
lead to high Customs tariffs. If tariffs must be paid, we will act in accordance with our own policies. Please return products in the original boxes with all accessories."
Ik kan de vorige lange bericht niet meer aanpassen, maar ik heb sneller antwoord gekregen dan gedacht:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef xileS het volgende:
[..]
/edit2
Bedenk opeens nog een andere optie: ik kan de step ook voorlopig houden en proberen de kabel te laten maken. Alleen dan komt mijn vraag weer terug (heb ik nooit echt reactie op gehad), kan de step nog retour als het blijkt dat step nog raar doet als de kabel is gemaakt?
Dit lijkt mij dan de beste en makkelijkste optie. Dan kan ik ondertussen de Xiaomi bestellen en deze in de tussentijd gebruiken. Dan beslis ik later of ik hem door verkoop of hem zelf houd.
Ik zal hetzelfde ook weer proberen via de ticket te vragen, maar ik heb het gevoel dat ze steeds standaard reacties geven.
Hierbij ga ik er dan vanuit dat ik het eerst zelf kan repareren en als het daarmee niet gefixed, dat die dan alsnog retour mag .quote:You can let the cable be fixed first and check if the problem can be solved.
hoelang is de verzending voor eu expressquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit, maar vraag ons wel naar de link of gebruik de links hier op het forum.
EU Express:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar Duitsland. Daar wordt het overgedragen naar DHL en vanuit Duitsland wordt de verzending naar Nederland of België verzorgd door DHL.
Super. Alvast heel veel plezier met je aankoopquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:15 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zal ik doen! Ik ben alleen al heel dankbaar voor de tip om in sommige gevallen geen verzekering te nemen. Nu net wel weer gedaan, wat toch wel weer ongeveer 15% bovenop de totaal prijs was. Prima hoor, want al deze items bij elkaar bestellen lukt me op geen andere website die ik ken.
Dat duurt ongeveer 3-4 weken. Dit is enkel een schatting naar ervaring. Het kan iets eerder of iets later zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:03 schreef bssb het volgende:
EU priority line via dhl hoelang is dat onderweg naar belgie?
Zie mijn antwoord hierbovenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:28 schreef bssb het volgende:
[..]
hoelang is de verzending voor eu express
Oh ik had hier op gereageerd, maar blijkbaar heeft die mijn antwoord niet verzonden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb ook al een reactie gehad met een aantal opties:
[..]
Aangezien ik ondertussen al meer neigde naar de Xiaomi M365 White en nu de optie krijg om het te retourneren en geld terug. Denk ik dus om voor optie 1 te gaan, alleen vraag ik mij af hoe probleemloos zo'n retour naar een third party seller in Spanje gaat. Een aantal vragen die bij mij al opkomen:
-moet ik zelf de verzending regelen of wordt het opgehaald (door bv UPS), want PostNL hanteert maar 100x50x50 CM. De lengte van de doos waarin die geleverd is ongeveer 110 CM al.
-Als ik de zending zelf moet regelen, moet dit in de originele doos? Want anders kan ik wel een andere doos gebruiken, zodat het wel aan de afmetingen van PostNL voldoet.
Ik wil dus dan de Xiaomi M365 White bestellen, maar dan zou het weer als Europe Railway Priority Mail verzonden met een lange leveringsduur als ik via jullie site bestel. Of zijn er ook andere opties, zonder veel extra kosten? Want ik weet niet of de 1e optie voor een exchange vanuit een EU warehouse zou verlopen? En of dat met een bijbetaling dan een Xiaomi M365 kan zijn.
Een beetje veel vragen, maar hopelijk kan je mij hiermee helpen .
/edit
Ik krijg merk ik gewoon veel standaard informatie.
De volgende informatie heb ik ondertussen onder andere ontvangen:
[..]
Het mag dus niet met DHL en UPS verzonden worden (ik zou niet weten waarom, want het is gewoon binnen de EU), dan blijft alleen PostNL over die dus naar Spanje maar maximaal 100x50x50 accepteert voor particulieren. Ik heb de stelling van Pythagoras (had nooit gedacht dat ik die ooit zou gebruiken ;p) toegepast om te kijken of het diagonaal in een grote omdoos van 100x50 past, maar dat wordt heel erg krap allemaal. Dit is dus ook geen optie. Wel zag ik net dat PostNL via mijn werk wel grotere zendingen accepteert binnen Europa (L175 x B78 x H58 cm), dus dit is dan mijn beste optie. Als particulier was dit onmogelijk geweest, als de doos origineel moest blijven.
Ik ben nog wel benieuwd of er nog opties zijn om te ruilen voor een Xiaomi M365, maar ik vermoed dat dit niet direct mogelijk is en dat ik gewoon een nieuwe bestelling bij Gearbest of ergens anders moet plaatsen.
/edit2
Bedenk opeens nog een andere optie: ik kan de step ook voorlopig houden en proberen de kabel te laten maken. Alleen dan komt mijn vraag weer terug (heb ik nooit echt reactie op gehad), kan de step nog retour als het blijkt dat step nog raar doet als de kabel is gemaakt?
Dit lijkt mij dan de beste en makkelijkste optie. Dan kan ik ondertussen de Xiaomi bestellen en deze in de tussentijd gebruiken. Dan beslis ik later of ik hem door verkoop of hem zelf houd.
Ik zal hetzelfde ook weer proberen via de ticket te vragen, maar ik heb het gevoel dat ze steeds standaard reacties geven.
Hallo bssb,quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:44 schreef bssb het volgende:
Beste Gearbest
Mijn order zou op 24/10 verzonden zijn en is nu pas in Hong kong voor verder verzending is dit normaal dit is wel heel lang volgens mij tracking is CF511601509DE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |