abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:27:31 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182476239
quote:
De UEFA heeft de Franse autoriteiten erop gewezen dat er mogelijk sprake is van matchfixing in de Champions League-partij tussen PSG en Rode Ster Belgrado. Dat meldt het Franse L’Équipe. Een Servisch bestuurslid zou bijna vijf miljoen euro hebben ingezet op een nederlaag met minstens vijf doelpunten verschil van zijn eigen team. Het werd in Parijs 6-1.

Paris Saint-Germain haalde op 3 oktober op de tweede speeldag van de Champions League-groepsfase flink uit. Met drie doelpunten stal Neymar de show in het Parc des Princes.

Volgens L'Équipe zou de UEFA enkele dagen vóór de wedstrijd zijn getipt door een nog onbekende bron, die bij de Europese voetbalunie echter alle alarmbellen deed rinkelen. De persoon wordt binnen de UEFA als 'zeer geloofwaardig' beschouwd, zo meldt de Franse sportkrant. De nog anonieme persoon meldde dat een bestuurslid van Rode Ster Belgrado vijf miljoen euro ging inzetten op een nederlaag met vijf treffers verschil. UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin zou vervolgens hoogstpersoonlijk de Franse justitie hebben ingeschakeld, die inmiddels een onderzoek is begonnen
Nou boys, zeg het maar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:40:30 #2
35723 crew  GGMM
pi_182476425
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182476959
5 miljoen in 1x inzetten.. nee, dat is niet verdacht, verdeel het dan in ieder geval een beetje :D
pi_182477274
Het is een weekje wel met al die matchfixing vanuit de Balkan

GODEN
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:43:59 #5
35723 crew  GGMM
pi_182490881
quote:
’Oud-PSV’er verdacht in Belgisch omkoopschandaal’
Ook buiten België woedt ’Operatie Propere Handen’ nog volop verder, met daarbij een opvallende nieuwe naam.

De Servische geheime dienst heeft intussen volgens Het Nieuwsblad eigendom van makelaar Dejan Veljkovic - één van de spilfiguren in het schandaal - en zijn zakenpartner Uros Jankovic in beslag genomen. Voormalig PSV-schutter Mateja Kezman, de eigenaar van het makelaarsbureau waarvoor Veljkovic en Jankovic werkzaam zijn, is momenteel nog altijd ’op vrije voeten’.

De Servische geheime dienst BIA heeft zeven appartementen, één café en 1,3 miljoen euro in beslag genomen van Veljkovic en Jankovic. Ook Kezman bevindt zich in een benauwde positie. De ex-topscoorder van de Eredivisie is volgens Servische bronnen echter ineens onvindbaar.

Hij zou maar liefst 30 miljoen euro witgewassen hebben en zou zich momenteel ergens in zijn thuisland verschuilen. Kezman zou onder meer een grote som geld in eigen zak hebben gestoken bij de transfer van Sergej Milinkovic-Savic van Vojvodina naar Racing Genk in 2014.
https://www.telegraaf.nl/(...)isch-omkoopschandaal

Ik ben benieuwd welke PSV-ers er nog meer bij zijn betrokken. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:54:58 #6
186611 Haags
pi_182491051
Er was niet voor niets ooit een liedje over Kezman :)
Zonder wrijving geen glans
pi_182493410
Ik vond dat Stella Rossa ook wel erg slecht. Dit verklaart eea.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')