abonnement Unibet Coolblue
pi_182323199
Tijdens seks kan ik mij er niet aan onttrekken angst te hebben voor een Spaanse kraag. hoewel mijn voorhuid pijnloos naar achteren kan heb ik een angst dat die niet teruggaat. Soms heb ik na de seks ook dat hij met moeite terug gaat. begin van de voorhuid blijft dan achter eikel steken.. Dan ben ik een aantal minuten bezig omdit weer in goede stand terug te krijgen.

herkennen jullie dit? is het voor dus puur surreële angst omdat het naar achterschuiven pijnloos verloopt?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:54:19 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182324080
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je hier geen last van hebt na een besnijdenis.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182324925
Als je het handeltje weer gewoon op zijn plaats kan doen als ie slap is, dan is er niks aan de hand, dat is volkomen normaal.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:51:49 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396145
zo eng is dat toch niet?
Man of Steal.
pi_182403121
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:10 schreef schoonoom het volgende:
Dan ben ik een aantal minuten bezig omdit weer in goede stand terug te krijgen.

Dit is echt niet normaal
pi_182409034
Is niet normaal nee, en lijkt me ook dat het je lol in seks vergalt. Ga eens met je huisarts praten.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:43:14 #7
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182442192
Tjah beetje te strakke voorhuid. Naar achteren gaat dan altijd gemakkelijker dan weer terug over die hogere hobbel. Zou niet weten waarom je angst hebt dat ie niet weer teruggaat, als je piemel slap wordt gaat het vast wel weer gemakkelijk terug
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')