abonnement Unibet Coolblue
pi_182315257
Hallo,

Ik voel ineens op de plek waar de lymfeklieren in de hals zitten (onder de kaak) aan beide kanten een bultje. Als ik gewoon recht vooruit kijk niet/nauwelijks maar als ik mijn kind op de borst leg, dan voel/zie ik ze zeer duidelijk, voelt groter dan een erwt.
Niet pijnlijk en zijn beweegbaar.
Hoor ik deze lymfeklieren altijd te kunnen voelen?
Ik ben niet ziek/verkouden geweest de afgelopen weken en voel me verder ook prima.
pi_182315366
Of bezoek gewoon naar huisarts..
Die weten meer dan de fokkers
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182315455
Ik kan ze altijd wel voelen eigenlijk..
pi_182315557
Ik denk dat TS dood gaat, RIP TS.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_182315756
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:58 schreef -Magica- het volgende:
Ik kan ze altijd wel voelen eigenlijk..
ik ook
pi_182320477
Bedankt voor de reacties.
‘Fijn’ dat er meer zijn die ze gewoon voelen. Is dat het normale formaat dan? Want het voelt als een klein boontje, dus niet heel groot.
Dan ga ik er niet mee naar de huisarts. Ik hou wel in de gaten of ze niet groter worden.
pi_182320551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:42 schreef Regenbloem het volgende:
Bedankt voor de reacties.
‘Fijn’ dat er meer zijn die ze gewoon voelen. Is dat het normale formaat dan? Want het voelt als een klein boontje, dus niet heel groot.
Dan ga ik er niet mee naar de huisarts. Ik hou wel in de gaten of ze niet groter worden.
meestal, soms groter (en soms pijnlijk), ik maak me er niet meer druk om. In mijn lies voel ik er soms ook een en die is dan wel pijnlijk.
pi_182321540
Heb je hoofdpijn, ben je verkouden of grieperig? Dan horen de lymfeklieren juist groter te worden. Niets aan de hand dan.
dag
pi_182323942
Klinkt als normaal, ik voel die bulten ook altijd. Als ze pijn gaan doen en gaan groeien kan je altijd verder nadenken over een actie richting huisarts, maar als je verder geen last hebt, lekker laten klieren. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:00:18 #11
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_182324280
Merkte afgelopen mei bij mezelf een pijnlijke lymfeklier aan één kant van mijn hals op ter grootte van een paasei, en kampte tegelijkertijd met de zwaarste verkoudheid in 5 jaar. Pas na twee weken waren de verkoudheidsverschijnselen nagenoeg weg maar het krimpen van de klier verliep enorm traag en is nú nog voelbaar als min of meer een redelijke platte boon.

Schijnt dat lymfeklieren ook kunnen opzetten door een infectie dat je niet eens opmerkt. Kan dus in jouw geval gaande zijn maar de huisarts biedt idd meer helderheid.
pi_182359055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:42 schreef Regenbloem het volgende:
Bedankt voor de reacties.
‘Fijn’ dat er meer zijn die ze gewoon voelen. Is dat het normale formaat dan? Want het voelt als een klein boontje, dus niet heel groot.
Ik heb er 1 na een oorontsteking (aan dezelfde kant) groot en hard gekregen en dat is nooit meer veranderd, ondanks dat de oorontsteking allang weg is.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_182359560
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:28 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik heb er 1 na een oorontsteking (aan dezelfde kant) groot en hard gekregen en dat is nooit meer veranderd, ondanks dat de oorontsteking allang weg is.
Je kan op bezoek bij dr pimple popper!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')