abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:14:51 #1
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182311535
Ik heb wat tips nodig. Ik ga elke winter rondom kerst op vakantie. Ik zit weer te denken om naar Latijns-Amerika te gaan.

Ik ben echter wel eerder op verschillende plekken geweest: Colombia, Nicaragua, Mexico, Argentinie en Brazilie. Nog niet bijvoorbeeld naar Peru en Bolivia. Veel mensen gaan voor Machu Picchu maar eerlijk gezegd heb ik in mijn leven zoveel tempels gezien, vooral in India, dat het mij niet zo boeit. Chichen Itza in Yucatan, deed mij helemaal niets, maar ook echt helemaal niets. Laat staan de kleinere tempels in bijv Colombia. Ik heb zoveel gereisd dat ik niet zo snel onder indruk meer ben van verschillende dingen.

Ik zat ook te denken om weer naar Brazilie te gaan. Ik was toen in het zuiden (Florianapolis) en ik heb daar lekker zitten te feesten voor 2 weken. En ik ben nooit in het noorden geweest. Maar ik ben ook niet iemand die elke avond gaat zuipen en feesten. Er moet ook wat afwisseling zijn.

Ik kom er een beetje niet uit dus ik kan wel wat adviezen of suggesties gebruiken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182311842
Ik zie Bolivia niet in je lijstje. Geen tempels wel erg gaaf.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_182324542
Machu Picchu is geen tempel..
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:19:33 #4
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182330117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:11 schreef heite het volgende:
Machu Picchu is geen tempel..
Je hebt gelijk. Ik bedoelde oude ruines in het algemeen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 14:28:08 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_186029829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb wat tips nodig. Ik ga elke winter rondom kerst op vakantie. Ik zit weer te denken om naar Latijns-Amerika te gaan.

Ik ben echter wel eerder op verschillende plekken geweest: Colombia, Nicaragua, Mexico, Argentinie en Brazilie. Nog niet bijvoorbeeld naar Peru en Bolivia. Veel mensen gaan voor Machu Picchu maar eerlijk gezegd heb ik in mijn leven zoveel tempels gezien, vooral in India, dat het mij niet zo boeit. Chichen Itza in Yucatan, deed mij helemaal niets, maar ook echt helemaal niets. Laat staan de kleinere tempels in bijv Colombia. Ik heb zoveel gereisd dat ik niet zo snel onder indruk meer ben van verschillende dingen.

Ik zat ook te denken om weer naar Brazilie te gaan. Ik was toen in het zuiden (Florianapolis) en ik heb daar lekker zitten te feesten voor 2 weken. En ik ben nooit in het noorden geweest. Maar ik ben ook niet iemand die elke avond gaat zuipen en feesten. Er moet ook wat afwisseling zijn.

Ik kom er een beetje niet uit dus ik kan wel wat adviezen of suggesties gebruiken.
Wat is het uiteindelijk geworden?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')