abonnement Unibet Coolblue
pi_182119667
35-jarig fitnessmodel doet er alles aan om ouder te lijken

quote:
Dat er tegenwoordig veel geld wordt uitgegeven aan het uiterlijk is geen verrassing. Meestal willen mensen zo jong mogelijk blijven, maar dat geldt niet voor de 35-jarige Pawel Ladziak. Het Tsjechische fitnessmodel doet er alles aan om er veel ouder uit te zien.

GRIJS HAAR

Hij verft zijn haar lichtgrijs, waardoor hij een veel ouder gezicht krijgt. Dat in combinatie met zijn tatoeages en gespierde lichaam levert hem ontzettend veel volgers op Instagram op.
Dat is nu eens iemand die ik volledig begrijp. Ik ben zelf ook 35 jaar, en zou zelf ook wil een stuk ouder willen lijken, zo'n 50-60 jaar. "Waarom?" vraagt iedereen dan steeds. Waarop ik dan telkens antwoord met de wedervraag: "Vertel me eens, waarom wil bijna iedereen boven de twintig jaar er jonger uitzien? Waarom doen hele volksstammen zoveel moeite, geven veel geld uit en laten zich zelfs opereren, alleen maar om hun stijgende leeftijd te verbergen voor anderen? Schamen ze zich ervoor dat ze ouder worden? Waarom dan? Ouder worden is toch geen misdrijf?"

Niemand heeft me ooit een deftig antwoord gegeven op deze vragen. Objectief gezien kan ik geen redenen bedenken waarom het voordelig zou zijn voor iemand van 35 jaar om jonger te lijken dan ouder. Volgens mij komt dat "jongheidsideaal" alleen maar doordat de mensen zich dat hebben laten aanpraten door de maatschappij, de media met hun reclames, enz. Stel dat je in reclames allemaal mensen van 50 tot 70 jaar zag, zou men dan nog steeds zo'n obsessie hebben met dat jong willen lijken?

Zijn er soms nog mensen van boven de twintig jaar die liever ouder geschat worden dan jonger dan hun werkelijke leeftijd?
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  dinsdag 25 september 2018 @ 09:15:57 #2
370352 I
Eye for an I
pi_182119833
quote:
Vrijdag 18 augustus 2017 - 11:46 uur
Inmiddels heeft die vent weer gewoon zwart haar dus.

pi_182119936
Bij zulke topics dien je op z'n minst een foto erbij te zetten...
pi_182119952
Er gaat geen dag voorbij dat ik geen mens met wit/grijs geverfd haar zie lopen.
En dat is echt niet per se 'alles er aan doen om er ouder uit te zien'.
Dat doen zij net als hij omdat ze het er leuk uit vinden zien. Deze onzin is puur om aandacht.
pi_182123834
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:58 schreef Wandeling het volgende:
35-jarig fitnessmodel doet er alles aan om ouder te lijken

[..]

Dat is nu eens iemand die ik volledig begrijp. Ik ben zelf ook 35 jaar, en zou zelf ook wil een stuk ouder willen lijken, zo'n 50-60 jaar. "Waarom?" vraagt iedereen dan steeds. Waarop ik dan telkens antwoord met de wedervraag: "Vertel me eens, waarom wil bijna iedereen boven de twintig jaar er jonger uitzien? Waarom doen hele volksstammen zoveel moeite, geven veel geld uit en laten zich zelfs opereren, alleen maar om hun stijgende leeftijd te verbergen voor anderen? Schamen ze zich ervoor dat ze ouder worden? Waarom dan? Ouder worden is toch geen misdrijf?"

Niemand heeft me ooit een deftig antwoord gegeven op deze vragen. Objectief gezien kan ik geen redenen bedenken waarom het voordelig zou zijn voor iemand van 35 jaar om jonger te lijken dan ouder. Volgens mij komt dat "jongheidsideaal" alleen maar doordat de mensen zich dat hebben laten aanpraten door de maatschappij, de media met hun reclames, enz. Stel dat je in reclames allemaal mensen van 50 tot 70 jaar zag, zou men dan nog steeds zo'n obsessie hebben met dat jong willen lijken?

Zijn er soms nog mensen van boven de twintig jaar die liever ouder geschat worden dan jonger dan hun werkelijke leeftijd?
terecht. Plausibele reden dat je er ouder uit wilt zien omdat anderen niet kunnen beargumenteren dat ze er jonger uit willen zien.
Ga je jezelf ook lelijker maken als anderen niet kunnen vertellen waarom ze zich mooier maken?
pi_182127113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:30 schreef Aalscholver het volgende:
Er gaat geen dag voorbij dat ik geen mens met wit/grijs geverfd haar zie lopen.
En dat is echt niet per se 'alles er aan doen om er ouder uit te zien'.
Dat doen zij net als hij omdat ze het er leuk uit vinden zien. Deze onzin is puur om aandacht.
Hoe ben jij zo zeker dat het om wit/grijs geverfd haar gaat, en niet om haar dat van nature wit of grijs is? Waaraan zie je het verschil?
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_182128173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:53 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

terecht. Plausibele reden dat je er ouder uit wilt zien omdat anderen niet kunnen beargumenteren dat ze er jonger uit willen zien.
Ga je jezelf ook lelijker maken als anderen niet kunnen vertellen waarom ze zich mooier maken?
Qft. Beetje rare redenatie TS.
En alleen je haar grijs of wit hebben is ook niet echt alles er aan doen om ouder te lijken.
Wat doe je er zelf aan om ouder te lijken?
Faka G
pi_182132292
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:23 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
Wat doe je er zelf aan om ouder te lijken?
Ik laat mijn baard geregeld lang groeien en scheer mijn hoofd van boven vaak helemaal glad. Verder lig ik veel in de zon, dat vind ik sowieso aangenaam, en het is bekend dat je huid sneller veroudert door veel aan zonlicht blootgesteld te worden, dus voor mij is dat een extra reden om veel te zonnebaden. Zodra mijn haar grijs of wit is, zal ik zowel het haar op mijn schedel als mijn baard heel lang laten groeien.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_182132478
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:44 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Ik laat mijn baard geregeld lang groeien en scheer mijn hoofd van boven vaak helemaal glad. Verder lig ik veel in de zon, dat vind ik sowieso aangenaam, en het is bekend dat je huid sneller veroudert door veel aan zonlicht blootgesteld te worden, dus voor mij is dat een extra reden om veel te zonnebaden. Zodra mijn haar grijs of wit is, zal ik zowel het haar op mijn schedel als mijn baard heel lang laten groeien.
als ik jou was zou ik inhammen scheren, of juist bovenop kaal en de zijkanten wat langer zodat je paar haren van links naar rechts kan kammen
pi_182134049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:44 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Ik laat mijn baard geregeld lang groeien en scheer mijn hoofd van boven vaak helemaal glad. Verder lig ik veel in de zon, dat vind ik sowieso aangenaam, en het is bekend dat je huid sneller veroudert door veel aan zonlicht blootgesteld te worden, dus voor mij is dat een extra reden om veel te zonnebaden. Zodra mijn haar grijs of wit is, zal ik zowel het haar op mijn schedel als mijn baard heel lang laten groeien.
Ik laat ook altijd mijn baard staan en ben graag buiten als het lekker weer is.
Nu snap ik waarom ik nooit die jongere chickies kan hosselen :+
Faka G
pi_182137777
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:24 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Hoe ben jij zo zeker dat het om wit/grijs geverfd haar gaat, en niet om haar dat van nature wit of grijs is? Waaraan zie je het verschil?
Uitgroei, kleur van wenkbrauwen en meestal zit er ergens wel een gele/paarse gloed omdat het best wel moeilijk is om die kleur in je haar te houden.
pi_182192421
Toen ik 24 jaar was, schatte iemand me eens rond de 35. Dat ervoer ik toen niet als een belediging, maar juist als een compliment. Moest vandaag iemand denken dat ik 45 jaar ben, dan zou ik dat ook als een compliment ervaren.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')