abonnement Unibet Coolblue
pi_182094238
Hoi allemaal :)

Momenteel ben ik begonnen aan een lijst met alle wat meer belangrijke gebeurtenissen uit mijn leven (naar, goed, en traumatisch). Deze lijst maak ik doordat veel mensen me gevraagd hebben waarom ik nu weer een manie heb, maar daar heb ik geen antwoord op. Dus op die manier ga ik de wereld doorzien. Enfin.. En Deze lijst koppel ik aan mijn eigen gedrag om te onderzoeken wat de uitlokkende factor is.Hieraan probeer ik weer schema's en modi te koppelen, zodat ik even een perfect mens kan worden die nooit meer problemen heeft. Wanner deze lijst perfect is, heb ik echter geen psychiatrische problemen meer.

De lijst bestaat nu op situaties op leeftijdscategorie, met daaraan een koppeling van mijn gedrag (hoe lokte ik het uit). Vanuit welk schema van Young reageerde ik en welke modi hoort erbij. Wat kan ik doen om deze lijst vollediger en perfecter te krijgen? Zodat alles in de lijst staan en ik niks over het hoofd zie?

En verder ben ik bezig met een soort stappenplan om nooit meer dezelfde fouten te maken, vaste "leefregels"..

Heeft iemand tips om beide lijsten te optimaliseren en perfect te maken?
Liefs!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 23 september 2018 @ 23:29:21 #2
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182094473
Wat zijn de fouten die je nu hebt gemaakt? Wat zijn de redenen daarvoor (die weet alleen jij)?
Dit is wel een topic waarvan ik me kan voorstellen dat deze vanuit een soort van manie is opgesteld dus misschien deze terugkijken als je manie voorbij is kan een goed idee zijn.

Maar goed even wat ingaand op je OP, of althans proberend naar mijn beste vermogen.
Wat zijn je meest voorkomende problemen/fouten? Wat zijn volgens jou de meest voorkomende oorzaken daarvan? Noem deze problemen/fouten hier en misschien krijg je meer oorzaken/tips daarover.

Ik geloof trouwens best dat je kan groeien, mooie dingen kan doen met je leven enzovoort. En het koppelen van vaardigheden/verbeterpunten aan een planning lijkt me helemaal niet verkeerd. Je bent heel erg aardig en een goed persoon, heb je nooit negatief zien reageren, je bent een schat en laat je even niet gek maken door alles wat zich nu even de komende dagen plaatsvindt.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182094488
gewoon de jaren opsplitsen in maanden/weken/dagen en desnoods uren.
ga van jong naar oud zo ga je alles af. :Y
pi_182094584
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 23:30 schreef fespo het volgende:
gewoon de jaren opsplitsen in maanden/weken/dagen en desnoods uren.
ga van jong naar oud zo ga je alles af. :Y
Dat is een slimme. Ik gooi even alles weg en begin opnieuw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182094624
Lieverd, dit is niet het moment.. Probeer te gaan slapen, of in ieder geval te gaan rusten..
pi_182094732
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
En verder ben ik bezig met een soort stappenplan om nooit meer dezelfde fouten te maken, vaste "leefregels"..
Dezelfe fouten maken kun je nooit helemaal uitsluiten. Zeker niet als je niemand anders in je leven erbij wilt betrekken. :{
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182094774
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 23:41 schreef madam-april het volgende:
Lieverd, dit is niet het moment.. Probeer te gaan slapen, of in ieder geval te gaan rusten..
Eens. Dit is je manie die spreekt. Het is bijna middernacht, ga rusten, eventueel mbv medicatie.
En bespreek je vraagstukken met je hulpverleners.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182094798
En wat ben je streng voor jezelf met ‘uitlokkende factoren’ , ‘perfect mens worden’, ‘gemaakte fouten’.

Niemand is perfect, iedereen maakt fouten, echt waar! Dat is menselijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 september 2018 @ 23:59:20 #9
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182094836
CotS, rust is inderdaad een goed idee :*
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')