abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:41:20 #51
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_181983463
Zucht van verlichting gespot
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_181983469
Godzijdank. Het is klaar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983476
maxima heeft een vliegende ufo op haar hoofd
pi_181983486
Vond het echt sneu. Nu kan hij in een zijkamertje even instorten en afgedept worden.
Koel en donker bewaren
pi_181983496
typerend voor deze rede:
struikelen over de woorden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983497
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:42 schreef Guanabana het volgende:
Vond het echt sneu. Nu kan hij in een zijkamertje even instorten en afgedept worden.
hij neemt een pintje
pi_181983558
Typerend, ik denk dat Willy doorheeft dat t echte bullshit is, die hij moet vertellen. Daarom hakkelt ie en heeft ie totaal geen overtuiging. Jammer hoor...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181983559
Oh, en Astrid Kersenboom en een of ander naar wijf. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983586
gelijk een allochtoon in beeld..
wat is NOS goed bezig
pi_181983593
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983622
Zou ze lesbisch zijn.. mevr. Waus
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181983635
Spelen ze nou Peter en de Wolf muziek?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181983644
Famfare
pi_181983650
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:48 schreef RipCity het volgende:
Spelen ze nou Peter en de Wolf muziek?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_181983651
Prima deuntje dit. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983672
Volgens mij een prima verhaal met grote investeringen in met name het onderwijs en de zorg, ik snap dat mensen maar altijd meer en meer willen maar je kunt nu eenmaal niet alles in één keer oplossen.

En ik vond dat die rechtermevrouw in die koffiecorner het wel prima verwoorde, mensen moeten ook eens zelf meer grip op hun leven krijgen en ook soms maar eens tevreden zijn met wat ze wel hebben....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181983683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij een prima verhaal met grote investeringen in met name het onderwijs en de zorg, ik snap dat mensen maar altijd meer en meer willen maar je kunt nu eenmaal niet alles in één keer oplossen.

En ik vond dat die rechtermevrouw in die koffiecorner het wel prima verwoorde, mensen moeten ook eens zelf meer grip op hun leven krijgen en ook soms maar eens tevreden zijn met wat ze wel hebben....
Lekker makkelijk gezegd wel door iemand die gewoon wel zn rekenngen kan betalen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181983717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij een prima verhaal met grote investeringen in met name het onderwijs en de zorg, ik snap dat mensen maar altijd meer en meer willen maar je kunt nu eenmaal niet alles in één keer oplossen.

En ik vond dat die rechtermevrouw in die koffiecorner het wel prima verwoorde, mensen moeten ook eens zelf meer grip op hun leven krijgen en ook soms maar eens tevreden zijn met wat ze wel hebben....
Het is altijd een mooi verhaal :')
Do what you love, love what you do!
pi_181983746
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd wel door iemand die gewoon wel zn rekenngen kan betalen.
Dat kan zo zijn, maar het heeft vooral te maken met keuzes te maken die je in je leven maakt... als je bijvoorbeeld op je 20e al 2 kinderen op de wereld hebt gezet en geen studie hebt afgemaakt waardoor je een slechtbetaalde parttime-baan hebt is het niet het probleem van de overheid dat je weinig te besteden hebt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181983890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar het heeft vooral te maken met keuzes te maken die je in je leven maakt... als je bijvoorbeeld op je 20e al 2 kinderen op de wereld hebt gezet en geen studie hebt afgemaakt waardoor je een slechtbetaalde parttime-baan hebt is het niet het probleem van de overheid dat je weinig te besteden hebt...
Net alsof dat altijd binnen je invloedssfeer is. Als je een arbeidsbeperking hebt bijvoorbeeld bestaat de luxe van het maken van keuzes lang niet altijd.
pi_181983914
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Net alsof dat altijd binnen je invloedssfeer is. Als je een arbeidsbeperking hebt bijvoorbeeld bestaat de luxe van het maken van keuzes lang niet altijd.
Tuurlijk zijn er mensen bij wie dat niet binnen de eigen invloedssfeer ligt, maar dat geldt echt maar voor een klein percentage van de totale bevolking
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181983923
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Net alsof dat altijd binnen je invloedssfeer is. Als je een arbeidsbeperking hebt bijvoorbeeld bestaat de luxe van het maken van keuzes lang niet altijd.
Klopt, maar we hoeven ook niet te doen alsof iedereen in de financiële problemen daar zelf geen schuld aan heeft natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181983997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er mensen bij wie dat niet binnen de eigen invloedssfeer ligt, maar dat geldt echt maar voor een klein percentage van de totale bevolking
Wat zie jij als klein percentage? Nederland kent minimaal 807.000 mensen. Dat vind ik geen klein percentage van de beroepsbevolking.
pi_181984026
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, maar we hoeven ook niet te doen alsof iedereen in de financiële problemen daar zelf geen schuld aan heeft natuurlijk.
Nee zeker niet. Maar zaken als de btw verhoging en stijging huren, energielasten en zorgpremie maakt het er voor mensen die al krap zitten er niet beter op.
pi_181984078
Lekker schreeuwen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')