abonnement Unibet Coolblue
pi_181885628
quote:
Ik ga procedures opstarten tegen de
media die zonder mijn toestemming mijn foto hebben gepublicieerd.
:D
pi_181885661
Je kunt zo'n reclame best wegtrekken maar doe het dan geruisloos en ga met zo'n man in gesprek dat hij zich moet scheren, maar doe het niet door zo iemand openlijk te vergelijken. Ik zou flinke schadevergoedingen eisen en naar 't buitenland verkassen als ik het model zou zijn. Je kunt werken op de voorgrond wel vergeten en zelfs op de achtergrond is het moeilijk als dit als een lopend vuurtje rond gaat.
  donderdag 13 september 2018 @ 20:04:01 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181885677
Willem aan het bushcraften.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181885700
quote:
Dit topic is dus een dubbelganger?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181885702
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
Willem aan het bushcraften.
[ afbeelding ]
het is weer wachten op de eerste die er kinderen bijshopt :')
  donderdag 13 september 2018 @ 20:08:00 #31
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181885760
Hopelijk voor hem gaan ze een film over Jos B. maken. Dan kan hij mooi de hoofdrol vertolken.
pi_181885942
Die lui van Hensen kunnen hun lol op, een beetje advocaat trekt ze voor dit helemaal uit elkaar. Als dit de VS was geweest was het een potentieel miljoenenbal geworden, maar ook in NL moet hier toch wel een slaatje uit te slaan zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181891157
quote:
Ik had van mijn opdrachtgever verwacht dat ze direct achter mij zouden gaan staan. Dat is totaal niet gebeurd”, reageert hij. „Hoeveel mensen lijken er niet op Brech? Je wordt dan kennelijk meteen vogelvrij verklaard.”
WTF?
Deze man heeft toch gewoon betaald gekregen voor die shoot, het is aan het bedrijf zelf wat ze met die foto willen.

Hoezo is hij vogelvrij verklaard?
pi_181891181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:16 schreef Hathor het volgende:
Die lui van Hensen kunnen hun lol op, een beetje advocaat trekt ze voor dit helemaal uit elkaar . Als dit de VS was geweest was het een potentieel miljoenenbal geworden, maar ook in NL moet hier toch wel een slaatje uit te slaan zijn.
Wat is het probleem precies dan?
pi_181892212
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 00:03 schreef Za het volgende:

[..]

Wat is het probleem precies dan?
Iemand ontslaan omdat hij toevallig lijkt op een moordverdachte? Sorry hoor, maar dat is geen rechtsgeldig excuus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181892409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 01:44 schreef Hathor het volgende:

Iemand ontslaan omdat hij toevallig lijkt op een moordverdachte? Sorry hoor, maar dat is geen rechtsgeldig excuus.
Hij is niet ontslagen, hoe kom je daarbij?
Ze willen de foto's van de shoot alleen niet verder gebruiken (waar hij allang voor betaald heeft gehad).

Zowel het kledingbedrijf als model Frank zijn op een hele doorzichtige manier de media aan bespelen, in samenwerking met elkaar en op voorhand, louter om wat extra bekendheid te genereren. MO
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')