abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:29:21 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181843078
Het feit dat JK Rowling zich opwindt, bewijst wel weer wie er aan de juiste kant staat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:32:25 #127
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_181843136
Die Williams kan maar slecht tegen haar verlies ondanks dat ze al zoveel gewonnen heeft in het vrouwentennis. Blegh. Als ze 19 jaar was en nooit iets had gewonnen, soit, maar nu toont ze zich toch echt van haar slechte kant. En dan nog over de bescherming van vrouwenrechten praten en de umpire van sexisme beschuldigen om haar apengedrag recht te praten. Amerikanen...... Het staat bol van derde generatie feminisme en andere sociaal-maatschappelijk vernietigende ideologieën die ze maar al te graag als wapen inzetten.
pi_181843150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij zal wel bedreigd zijn.
Of twitter heeft het geblokkeerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181843615
Deze cartoon racistisch en/of seksistisch vinden. :') |:( :') |:( :') |:( :') |:(

quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zoek er helemaal niks achter. Vind het een beetje raar. Dat is alles.
MrDaMedusa twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 17:51:26 @vctrjmnz @Cartoon4sale @jpjanson @Knightcartoons This is Osaka in s Japanese paper. Note the blonde hair. Are they being racist? https://t.co/6UmMxNNLea reageer retweet
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:01:38 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181843757
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze cartoon racistisch en/of seksistisch vinden. :') |:( :') |:( :') |:( :') |:(

[..]

MrDaMedusa twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 17:51:26 @vctrjmnz @Cartoon4sale @jpjanson @Knightcartoons This is Osaka in s Japanese paper. Note the blonde hair. Are they being racist? https://t.co/6UmMxNNLea[ afbeelding ] reageer retweet
Japanners zijn inderdaad verzot op negers :')
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:18:56 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181844227
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:
Wel raar dat hij Osaka als blonde deerne afbeeldt.
Hoe veelzeggend dat dat je opvalt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181844390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij zal wel bedreigd zijn.
The Cleaners (2018) - IMDb

Vanavond op NPO2, over verwijderen van ongewenste content op Twitter, FB, etc. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_181844427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ze schreeuwde "you're lying" en krijgt ze dan een strafpunt. Ik vind dat dan overdreven.
Ze zei volgens mij ook: "You're a liar."

En ze noemde hem een dief.

Kun je nagaan: stel dat jij je werkgever/direct leidinggevende een dief en een leugenaar noemt.

Kom je morgenochtend nog gewoon naar je werk, denk je? Of staat jou een pittig gesprek te wachten met vervelende afloop?

Scheidsrechter is als werkgever: je komt gewoon niet aan diens gezag en integriteit.

Serena ging flink over de schreef. Maar dan ook echt ZWAAR over de schreef.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:27:52 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181844474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Ze zei volgens mij ook: "You're a liar."

En ze noemde hem een dief.

Kun je nagaan: stel dat jij je werkgever/direct leidinggevende een dief en een leugenaar noemt.

Kom je morgenochtend nog gewoon naar je werk, denk je? Of staat jou een pittig gesprek te wachten met vervelende afloop?

Scheidsrechter is als werkgever: je komt gewoon niet aan diens gezag en integriteit.

Serena ging flink over de schreef. Maar dan ook echt ZWAAR over de schreef.
Maar de vraag die dan gesteld moet worden:

Als een mannelijke tennisplayer dat zou hebben gezegd, hoe zouden de meeste tennisplayers hebben gereageerd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181844575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar de vraag die dan gesteld moet worden:

Als een mannelijke tennisplayer dat zou hebben gezegd, hoe zouden de meeste tennisplayers hebben gereageerd?
Je bedoelt: hoe zou de referee dan gereageerd hebben?

Ik vind het zwaar overtrokken wat Serena deed. Zeker achteraf de integriteit en professionaliteit van die referee - nogmaals - in twijfel trekken. Want dat doe je feitelijk, als ze zegt dat er een dubbele standaard gehanteerd wordt. En trouwens, die referee gaat echt al jáááren mee. Nooit eerder van Serena gehoord dat deze man een dubbele standaard heeft. Waarom niet? Of heeft de beste man nu opeens een dubbele standaard, anno 2018?

Overigens zijn er - cijfers vanmiddag gezien, weet niet precies meer waar, ergens op internet, weet exacte cijfers niet - deze US Open ongeveer 80 penalties uitgedeeld, waarvan 20 (!) aan vrouwen ongeveer.

Wat zit dat mens te zeuren man?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_181844661
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar de vraag die dan gesteld moet worden:

Als een mannelijke tennisplayer dat zou hebben gezegd, hoe zouden de meeste tennisplayers hebben gereageerd?
En bovendien, als je denkt dat er een dubbele standaard wordt gehanteerd en dat er nog nooit een man een game-penalty heeft gekregen of zelfs uit de wedstrijd is gegooid, dan heb je het goed mis.

Face it. Serena had gewoon een kutdag en reageerde dat met al haar hormonen, haar vechtlust, haar Calimero-karakter (want ik ben zwart en ik heb het zwaar gehad in mijn leven) en haar labiele karakter af op de referee, daarmee en passant ook nog eens de mooiste dag van het leven van die Osaka vernielend. Mocht ik nog geen hekel hebben aan Serena (hypothetisch, lol), dan zou ik dat nu spontaan alsnog hebben. :r
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:43:09 #137
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181844822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:36 schreef Salina het volgende:

[..]

En bovendien, als je denkt dat er een dubbele standaard wordt gehanteerd en dat er nog nooit een man een game-penalty heeft gekregen of zelfs uit de wedstrijd is gegooid, dan heb je het goed mis.

Face it. Serena had gewoon een kutdag en reageerde dat met al haar hormonen, haar vechtlust, haar Calimero-karakter (want ik ben zwart en ik heb het zwaar gehad in mijn leven) en haar labiele karakter af op de referee, daarmee en passant ook nog eens de mooiste dag van het leven van die Osaka vernielend. Mocht ik nog geen hekel hebben aan Serena (hypothetisch, lol), dan zou ik dat nu spontaan alsnog hebben. :r
Te oordelend, ik vind je niet genuanceerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181844980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Te oordelend, ik vind je niet genuanceerd.
Fijn voor je.

Andere vraag:

Is Ramos dan opeens sinds eergisteren een seksistische scheidsrechter? Aangezien hij al tig jaar meegaat in het toptennis.
Kan me niet heugen dat hij eerder zulke kritiek kreeg van vrouwen.

De enige mensen die Serena steunen zijn ofwel zwart, ofwel Amerikaan, ofwel oud-tennisser. Daar is niets onbevooroordeeld en objectief aan.

Ze ging gewoon over de schreef, hoe je het ook went of keert.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_181844986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar de vraag die dan gesteld moet worden:

Als een mannelijke tennisplayer dat zou hebben gezegd, hoe zouden de meeste tennisplayers hebben gereageerd?
Van hetzelfde laken een pak, met een grote bek een wedstrijd ontregelen en verwensingen naar het hoofd van de umpire slingeren is gewoon not done, of je nou een man of een vrouw bent. John McEnroe vergeten?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181845078
Bovendien moet Serena nooit vergeten dat zij een miljoenenpubliek trekt en een voorbeeldfunctie heeft, en dat als zij een onbeduidende referee door het slijk haalt dat veel en veel meer impact heeft voor die onbeduidende referee dan jij en ik ooit kunnen beseffen.
Daar gaat ze m.i. echt de mist in.

Oh, en dan vergeet ik nog Serena's fameuze ik ram die bal door je strot-momentje. Stond ze toen ook niet achter en met de rug tegen de muur, trouwens? :s)

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 11-09-2018 21:02:52 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_181845340
Mooi man. Eerst speel je vals, maak je je racket kapot als een kleuter, dan ga je tegen de scheidsrechter schreeuwen dat hij een leugenaar en een dief is, vervolgens ga je het slachtoffer spelen dat je geen man bent en als dat niet werkt ga je janken. Hoe is het na die reeks van gebeurtenissen onredelijk om haar af te beelden als een jankende kleuter met kroeshaar wat ze ook heeft?
pi_181845738
Alleen maar mannen

Met McEnroe was toch wel een leuke tijd
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181849078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:33 schreef Salina het volgende:

Overigens zijn er - cijfers vanmiddag gezien, weet niet precies meer waar, ergens op internet, weet exacte cijfers niet - deze US Open ongeveer 80 penalties uitgedeeld, waarvan 20 (!) aan vrouwen ongeveer.
Blijkbaar 86 penalties voor mannen, en 22 voor vrouwen.

Zoals iemand anders al in het sporttopic postte.

https://twitter.com/chris(...)199474512539648?s=20
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_181849138
quote:
En Serena.

Hmm, yep - alleen maar mannen dus. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2018 @ 00:22:16 #145
88815 The_Emotion
98.3
pi_181850274
Misschien moet Wilders zich maar verlagen tot een gekleurde-sportvrouw-cartoon-wedstrijd.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181850303
Misschien een rare vraag: Waarom lopen tennissers altijd zo te schelden?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2018 @ 00:44:52 #147
88815 The_Emotion
98.3
pi_181850516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:24 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien een rare vraag: Waarom lopen tennissers altijd zo te schelden?
Dat is meer mens-eigen, en in de sportwereld gaat het om prestaties. Max kan ook een potje vuilbekken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181850556
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:44 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat is meer mens-eigen, en in de sportwereld gaat het om prestaties. Max kan ook een potje vuilbekken
Tennis was altijd een edele sport.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2018 @ 00:49:48 #149
88815 The_Emotion
98.3
pi_181850575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Tennis was altijd een edele sport.
Ja en? mag je niet even schuimbekken als de beoogde doel niet behaald is?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181850651
Ik denk dat de meeste amateur sportverenigingen in Nederland een lid dat zich tegen een tegenstander, teamgenoot of scheidsrechter zo gedraagt als Serena tegen de scheids, naar huis sturen om af te koelen, een goed gesprek aangaan met het lid en als het nog eens gebeurd dan is zo'n lid niet meer welkom. Dit wangedrag ging gewoon nergens over.

Voor de rest een prima cartoon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')