abonnement Unibet Coolblue
pi_181767086
De autoriteiten moeten zich kapot schamen. Hoe kun je zo vaak iemand uit het oog verliezen? Zet ze in een gesloten jeugdinrichting tot het vliegtuig vertrekt. Nu zijn ze weer kwijt, dan gaat de uitzetting vandaag niet door, over een paar dagen worden ze gevonden, dan weer onderzoek hoe het met ze gaat, nieuw kort geding etc.

En dan heb je het nog maar over 12 en 13 jarigen. Gek he, dat de groep illegalen in Nederland maar niet slinkt. We zijn niet eens in staat een 12 jarig meisje uit te zetten. Om je dood te schamen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181767092
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

En wel het tuig binnen laten die overlast veroorzaakt. En die niet terug sturen. Zoals de we are here groep. _O- Ik snap daar niet zo veel van.
Niemand snapt dat. Agenten bij Pauw aan tafel geven aan dat er nog 14.000 (deels niet Nederlandse) criminelen vrij rondlopen. Of dat niet hogere prioriteit heeft.
Whatever...
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:24:28 #228
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181767096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:20 schreef maryen65 het volgende:
Ik dacht dat dit drama eindelijk over zou zijn, maar ze weggelopen?
Vermoed van niet. Die zijn gewoon opgehaald door een stelletje linke deuggleuven en elders ondergebracht. Gewoon, met een auto.

Of, zoals ze aangaven bij de vorige uitzettingspoging, toen gingen ze gewoon ergens anders logeren.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:24:58 #229
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181767101
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Drogredenen zijn je nooit bijgebracht?
Natuurlijk. Het is een van de onderdelen al eeuwen lang om binnen het spel van macht en dergelijke de meeste steun te verwerven onder het stem/slachtvee (gepeupel). :) Los van enkele uitzonderingen die over het algemeen niet dood gaan van de ouderdom.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:25:23 #230
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181767106
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Goed verwoord.
Ik denk dat die kinderen flink zijn opgehitst en banggemaakt. Er is uiteindelijk weinig aan de hand. Zoveel kinderen die door hun ouders gedwongen worden (voorgoed) naar een ander land te verhuizen waarbij ze alles achter moeten laten en een nieuwe taal moeten leren. Dan zeggen we dat het een fantastisch avontuur is en een ervaring die hun ver in het leven kan brengen.
pi_181767115
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De autoriteiten moeten zich kapot schamen. Hoe kun je zo vaak iemand uit het oog verliezen? Zet ze in een gesloten jeugdinrichting tot het vliegtuig vertrekt. Nu zijn ze weer kwijt, dan gaat de uitzetting vandaag niet door, over een paar dagen worden ze gevonden, dan weer onderzoek hoe het met ze gaat, nieuw kort geding etc.

En dan heb je het nog maar over 12 en 13 jarigen. Gek he, dat de groep illegalen in Nederland maar niet slinkt. We zijn niet eens in staat een 12 jarig meisje uit te zetten. Om je dood te schamen.
Blaas je op zou ik zeggen

  zaterdag 8 september 2018 @ 09:27:05 #232
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181767116
Ze moeten de wet aanpassen voor deze zaken geen hoger beroep mogelijk is.
Dan hadden de kinderen nu een gelukkig leven gehad in Armenie.
pi_181767118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De autoriteiten moeten zich kapot schamen. Hoe kun je zo vaak iemand uit het oog verliezen? Zet ze in een gesloten jeugdinrichting tot het vliegtuig vertrekt. Nu zijn ze weer kwijt, dan gaat de uitzetting vandaag niet door, over een paar dagen worden ze gevonden, dan weer onderzoek hoe het met ze gaat, nieuw kort geding etc.

En dan heb je het nog maar over 12 en 13 jarigen. Gek he, dat de groep illegalen in Nederland maar niet slinkt. We zijn niet eens in staat een 12 jarig meisje uit te zetten. Om je dood te schamen.
Probleem is dat als ze in een gesloten jeugdinrichting waren geplaatst, daar weer weerstand tegen was gekomen. De overheid zal het in deze toch nooit goed gedaan hebben.

Geloof er overigens niks van dat ze zelf zijn weg gelopen. Als (pleeg)ouder merk je echt als kinderen midden in de nacht zomaar met tassen je huis uitlopen. Deze kinderen zijn op een ander adres ondergebracht. Maar weglopen klinkt wat meer dramatischer.
pi_181767122
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niemand snapt dat. Agenten bij Pauw aan tafel geven aan dat er nog 14.000 (deels niet Nederlandse) criminelen vrij rondlopen. Of dat niet hogere prioriteit heeft.
Nee dat heeft geen prioriteit. Mensen die 5 km/u te hard rijden of hun container een dag te vroeg langs de weg zetten. Dat heeft prio.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:27:27 #235
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_181767124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het is een van de onderdelen al eeuwen lang om binnen het spel van macht en dergelijke de meeste steun te verwerven onder het stem/slachtvee. :) Los van enkele uitzonderingen die over het algemeen niet dood gaan van de ouderdom.
Gebruik ze dan ook zelf niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:27:57 #236
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181767134
Onderduiken zat natuurlijk allang in de planning. Niet dat ze er iets mee opschieten. Kost alleen nog meer gemiste tijd op school. Wat gaat t volgende zijn ? Een paniekaanval als ze eindelijk in t vliegtuig zitten ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181767174
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:19 schreef PzKpfw het volgende:
Even vooropgesteld dat het ontzettend sneu is voor deze kinderen. Maar soms moet je gewoon even paal en perk stellen.

Die kinderen zouden het hun moeder kwalijk moeten nemen. Die heeft ze waarschijnlijk wijs gemaakt dat ze hier wel konden blijven. Ondertussen wist die moeder natuurlijk dondersgoed hoe dit zich zou afwikkelen.
Ik denk dat er weer meer volwassenen er de hand in hebben dat ze nu weer weg zijn. Ik neem het de kinderen niet kwalijk.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:30:35 #238
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181767184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:27 schreef KingRadler het volgende:
Ze moeten de wet aanpassen voor deze zaken geen hoger beroep mogelijk is.
Dan hadden de kinderen nu een gelukkig leven gehad in Armenie.
In een rechtstaat moet je in beroep kunnen gaan. Alleen is dat beter om dat nà uitzetting te doen. Dus bezwaar, beroep, cassatie etc aangaan en afwachten in het buitenland, via de ambassade.
pi_181767185
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:27 schreef Berto het volgende:

[..]

Probleem is dat als ze in een gesloten jeugdinrichting waren geplaatst, daar weer weerstand tegen was gekomen. De overheid zal het in deze toch nooit goed gedaan hebben.

Geloof er overigens niks van dat ze zelf zijn weg gelopen. Als (pleeg)ouder merk je echt als kinderen midden in de nacht zomaar met tassen je huis uitlopen. Deze kinderen zijn op een ander adres ondergebracht. Maar weglopen klinkt wat meer dramatischer.
Er worden kinderen voor minder in een gesloten inrichting geplaatst. Soms zelfs slachtoffers die thuis weg moeten maar er is geen plek in de crisisopvang. In geval van nood gaan sommige van die kinderen zelfs naar de jeugdgevangenis. Lili en Howick horen gewoon gesloten te zitten, dat doe je met weglopers
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181767194
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat heeft geen prioriteit. Mensen die 5 km/u te hard rijden of hun container een dag te vroeg langs de weg zetten. Dat heeft prio.
Natuurlijk, die gaan geen dure advocaten inhuren of enorm lastig doen en procedure na procedure volgen.

Veel makkelijker.
Whatever...
pi_181767200
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:27 schreef deedeetee het volgende:
Onderduiken zat natuurlijk allang in de planning. Niet dat ze er iets mee opschieten. Kost alleen nog meer gemiste tijd op school. Wat gaat t volgende zijn ? Een paniekaanval als ze eindelijk in t vliegtuig zitten ?
Wat ze hiermee waarschijnlijk gaan opschieten in hun ogen, althans in de ogen van de personen die dit allemaal uitdenken, is dat er nu een beter onderzoek kan worden gedaan naar de psychische problemen van de moeder. Dat is volgens de rechter nu namelijk niet gedaan. Als dat onderzoek is afgerond zullen ze wel weer een spoedprocedure aanspannen.
pi_181767205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:30 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik denk dat er weer meer volwassenen er de hand in hebben dat ze nu weer weg zijn. Ik neem het de kinderen niet kwalijk.
Het volledig georchestreerd door volwassenen, daarom zijn die kids in meerdere opzichten slachtoffer.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:32:18 #243
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181767216
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er worden kinderen voor minder in een gesloten inrichting geplaatst. Soms zelfs slachtoffers die thuis weg moeten maar er is geen plek in de crisisopvang. In geval van nood gaan sommige van die kinderen zelfs naar de jeugdgevangenis. Lili en Howick horen gewoon gesloten te zitten, dat doe je met weglopers
Zo'n enkelbandje was voldoende geweest.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:32:45 #244
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181767222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niemand snapt dat. Agenten bij Pauw aan tafel geven aan dat er nog 14.000 (deels niet Nederlandse) criminelen vrij rondlopen. Of dat niet hogere prioriteit heeft.
Dat is een ander verhaal. Maar aangifte doen en dergelijke doe je alleen nog voor de verzekering of als je veel tijd over hebt. Niet erg want dat verlaagt de misdaad cijfers weer waardoor menig politicus of onderzoekbureau weer kan roepen dat het wel mee valt. Allemaal onderdeel van het spel van de macht. En een de kiezer een rad voor de ogen draaien. _O- Gelukkig weet de politie wel hoe het zit en gaan dus staken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_181767246
Ik kan me nu ook heel goed voorstellen dat de kinderen getraumatiseerd zijn. Dit is toch niet normaal dat gesol met minderjarigen.
pi_181767263
Deze illegalen hebben sowieso volwassenen die ze dingen inpraten en helpen.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat de politie deze vreemdelingen niet in vreemdelingendetentie heeft gezet. Ze hebben een hele geschiedenis van onderduiken, vluchten en treiteren van uitzetting.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:34:53 #247
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181767266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:33 schreef Marsani het volgende:
Ik kan me nu ook heel goed voorstellen dat de kinderen getraumatiseerd zijn. Dit is toch niet normaal dat gesol met minderjarigen.
Blijkbaar wel dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_181767268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:31 schreef maan_man het volgende:

[..]

Wat ze hiermee waarschijnlijk gaan opschieten in hun ogen, althans in de ogen van de personen die dit allemaal uitdenken, is dat er nu een beter onderzoek kan worden gedaan naar de psychische problemen van de moeder. Dat is volgens de rechter nu namelijk niet gedaan. Als dat onderzoek is afgerond zullen ze wel weer een spoedprocedure aanspannen.
Maar dat is niet gedaan omdat de moeder nergens aan mee wilde werken. Geen enkele hulp wilde ze aannemen. De moeder is ook schuldig aan deze situatie.
pi_181767287
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zo'n enkelbandje was voldoende geweest.
Gratis mobieltje geven. Minder traumatisch en dat je ze daarmee kan traceren gewoon niet vertellen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:37:18 #250
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181767322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:34 schreef Confetti het volgende:
Deze illegalen hebben sowieso volwassenen die ze dingen inpraten en helpen.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat de politie deze vreemdelingen niet in vreemdelingendetentie heeft gezet. Ze hebben een hele geschiedenis van onderduiken, vluchten en treiteren van uitzetting.
Ik begrijp dat wel een beetje. Het lukt de politie al niet helemaal met criminelen en terroristen en dergelijke die echt gevaarlijk zijn ten opzichte van een paar kinderen. Een kwestie van prioriteiten stellen dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')