abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 september 2018 @ 21:59:23 #26
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181737271
Waar glijd ie weg?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181737329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:59 schreef daNpy het volgende:
Waar glijd ie weg?
Dat weet ik dus niet zeker ik denk de achterkant
  donderdag 6 september 2018 @ 22:02:32 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181737391
Met 20 kmh? Levensgevaarlijke auto die Franse zooi :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181737458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:02 schreef daNpy het volgende:
Met 20 kmh? Levensgevaarlijke auto die Franse zooi :')
25-27kmh.
Ik heb het net met een b klasse geprobeer die doet het met 30 nog zonder problemen
  donderdag 6 september 2018 @ 22:18:11 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181737842
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:05 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

25-27kmh.
Ik heb het net met een b klasse geprobeer die doet het met 30 nog zonder problemen
Ja daarbij is wel nagedacht over dingen als wegligging.

Maar goed als je niet weet of het voor of achter is houdt het verder ook op met tips geven.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181737900
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja daarbij is wel nagedacht over dingen als wegligging.

Maar goed als je niet weet of het voor of achter is houdt het verder ook op met tips geven.
Ik heb een twingo gehad daar kon ik het ook makkelijk.

Als ik het stuur op dezelfde hoek houd en hij begint te glijden en ik blijf het stuur dezelfde hoek hoiden blijft die glijden. Dan denk ik dat het achter is.
pi_181737969
Lang droog geweest en dan een buitje kan het vies glad zijn.
Ik zwaai naar dieren.
pi_181738323
Heb ook wel eens een setje banden gehad dat er geen zin meer in had, remmen als het nat was of een rotonde pakken ging dan ook niet zo optimaal meer. Alsof het rubber te hard geworden is ofzo. Weet niet of zo'n hete zomer / auto in de zon daar nog debet aan kan zijn.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:39:09 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181745101
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:20 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ik heb een twingo gehad daar kon ik het ook makkelijk.

Als ik het stuur op dezelfde hoek houd en hij begint te glijden en ik blijf het stuur dezelfde hoek hoiden blijft die glijden. Dan denk ik dat het achter is.
Dan is het voor anders vlieg je eraf.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181747919
Dat is gewoon het karakter van een Franse voorwiel aangedreven auto die niet heel erg verfijnd is in de wegligging. Glijden bij nat weer hoort daar gewoon een beetje bij. Banden die beter presteren bij nat weer zouden iets kunnen helpen, maar anders dien je er gewoon mee te leven.
(Y)
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:00:25 #36
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181748864
Kleber all season, daar zeg je het ook wel mee.

Een B merk met nog de slechtste keuze qua regen. Dan wil de auto inderdaad glijden.

Gooi er maar een a merk zomerband op en je zal het verschil merken.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_181748883
spuit 11.
  vrijdag 7 september 2018 @ 21:28:23 #38
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181759479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:27 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Een of andere nankang band eronder?
Met NS-2R's van Nankang haal je zowat alles buitenom in :{w
  vrijdag 7 september 2018 @ 21:29:38 #39
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181759514
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Met NS-2R's van Nankang haal je zowat alles buitenom in :{w
Bij een nat wegdek? Met een semi slick? :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_181759579
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Bij een nat wegdek? Met een semi slick? :D
Inhalen misschien wel, lig je daarna alleen ondersteboven in de berm
  vrijdag 7 september 2018 @ 21:33:29 #41
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181759589
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Bij een nat wegdek? Met een semi slick? :D
Dat gaat verrassend goed ja ^O^ Autootje weegt ook maar 900 kilo met mij er in, maar ze doen het een stuk beter dan de Yokohama's en de Toyo's die er ook onder gelegen hebben, zeker in de regen. En dat waren normale straatbanden. Vergelijkbaar met de R1-R's van Toyo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181762336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:26 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

banden hebben 30 duizend kilomter en zijn niet versleten.
Mijn banden zijn na ongeveer 10.000/15.000 op (gewicht auto <900 kg. Hoeveel MM profiel heb je? Alles onder de 2 kan je wel vervangen.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181762676
Was vandaag op sommige rotondes spekglad , altijd uitkijken na een periode van extreme droogte. Banden maken dan niet zoveel uit of je moet met spikes rijden.
pi_181782774
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:32 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Mijn banden zijn na ongeveer 10.000/15.000 op (gewicht auto <900 kg. Hoeveel MM profiel heb je? Alles onder de 2 kan je wel vervangen.
3.5 mm zit er nog op.

15.000 km is wel heel weinig? Mijn ouders hebben er 50.000 op gereden en hadden nog profiel over
  zondag 9 september 2018 @ 18:46:04 #45
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181800956
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:00 schreef bokkepoot het volgende:
Kleber all season, daar zeg je het ook wel mee.

Een B merk met nog de slechtste keuze qua regen. Dan wil de auto inderdaad glijden.

Gooi er maar een a merk zomerband op en je zal het verschil merken.
Dit
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 9 september 2018 @ 18:47:43 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181800986
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:32 schreef DieselTank het volgende:

Mijn banden zijn na ongeveer 10.000/15.000 op
Dan moet je wel als een achterlijke rijden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181803331
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dan moet je wel als een achterlijke rijden.
Misschien is het wel een auto met relatief veel vermogen, of rijdt hij veel circuitdagen. Beetje makkelijk om het meteen af te schuiven op rijstijl.
  zondag 9 september 2018 @ 20:39:23 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181803396
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Misschien is het wel een auto met relatief veel vermogen, of rijdt hij veel circuitdagen. Beetje makkelijk om het meteen af te schuiven op rijstijl.
Ik had een auto van 1500kgs met 240pk op de voorwielen en nu een van 1700 kgs met AWD met 300pk. Om een set banden op te roken in 15000dkm moet je echt als een achterlijke rijden. Zelfs in het geval van 240 pk op de voorwielen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181803452
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dan moet je wel als een achterlijke rijden.
Op de weg rijd ik rustig maar wel vlot door de bochten, de auto heeft geen ABS of Tractie control dus dat scheelt ook al veel, als ik op een natte weg vlot weg rijdt spinnen de banden snel :s)

En ik rijdt veel en vlot over turborotondes, dan slijten de banden ook wel hard.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Misschien is het wel een auto met relatief veel vermogen, of rijdt hij veel circuitdagen. Beetje makkelijk om het meteen af te schuiven op rijstijl.
Af en toe een zwart streepje trekken op gladde ondergronden gebeurt wel eens ja :D Handrem erop en elke gladiool kan met een oude lichte auto spinnen :@


Oh ja de bandenmerk die er onder zitten zijn nou ook niet de allerbeste.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181810872
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik had een auto van 1500kgs met 240pk op de voorwielen en nu een van 1700 kgs met AWD met 300pk. Om een set banden op te roken in 15000dkm moet je echt als een achterlijke rijden. Zelfs in het geval van 240 pk op de voorwielen.
Ik heb een complete set afgeschreven na 12000km, ben ik nu ook een achterlijke rijder? Goodyear f1 asymmetric. Wat een kutbanden waren dat. Nu staat ie al jaren op michelin pilotsport, maar die zijn na 25 a 30000 ook echt wel weg.
Rijstijl is niet echt veranderd. Mijn auto vreet gewoon banden. Enige pluspunt is dat ze wel netjes alle vier gelijk op gaan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')