abonnement Unibet Coolblue
pi_181845612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Helaas geen getroll ;( Wel tof dat ze tegenwoordig in de PI internet hebben. Al zat ik hier liever niet. -O-
Ho maar weer ;)
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 10:54:18 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181854587
Alleen voor feesten en partijen.
Ik heb maar een klein koelkastje en dus niet veel ruimte :). Daarnaast is het veel te leuk om alle winkeltjes/markt af te gaan op een zaterdagmorgen. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_181854747
Offline. Ik zou graag online shoppen voor niet-verse producten zoals conserven, diepvries, toiletartikelen en dergelijke, maar dan lukt het me met mijn eenpersoonshuishouden nooit om aan het minimale bestelbedrag te komen. Dan moet ik voor een jaar toiletrollen inslaan ofzo.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181878270
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Sommige zaken koop ik online qua levensmiddelen, Bep specerijen die lastig te krijgen zijn, soorten meel, e-nummers, etc. Maar verse levensmiddelen als vlees of groente koop ik niet online, ik wil het vlees/groente etc zien die ik koop.
Voor de rest koop ik vrijwel alles online, electronica, boeken, dvd, zelfs meubels heb ik online aangeschaft
Dit inderdaad. Behalve meubels want die wil ik ook in het echt testen/zien.

Een nadeel van online bestellen is trouwens dat je bijna altijd producten krijgt die tegen de THT datum aanzitten, want die willen ze als eerste kwijt. Offline kun je tenminste zelf de items met de langste THT's eruit vissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 13:28:12 ]
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 14:25:57 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181919285
Trouwambtenaren online bestellen is ook erg handig.
https://www.omroepzeeland(...)n-plaats-van-Capelle
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 september 2018 @ 17:43:58 #56
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181922420
Ik doe altijd boodschappen bij de AH want dat ken ik.

Mag nu ook boodschappen doen bij picnic maar ik stel dat uit omdat je per se via de telefoon moet bestellen en ik gewoon chill via de computer wil bestellen .
Man of Steal.
  Redactie Frontpage donderdag 27 september 2018 @ 23:33:09 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182175980
In het begin van de bezorgdienst bij de AH wel een paar keer besteld doordat er destijds een paar fouten in het systeem zaten en je met meer dan 50% korting kon bestellen O-).

Maar momenteel ben ik erg blij met die bezorgservice, zit in de revalidatie en zonder auto (de oorzaak van de revalidatie). Even naar de supermarkt lopen voor wat kleine dingetjes lukt gelukkig wel, maar zeker 'zware' dingen als pakken melk e.d. zijn nog best lastig. In de zomer hadden ze het minimum bestelbedrag tijdelijk verlaagd naar ¤50,- wat mij wel goed uitkwam. Nu het weer gewoon ¤70,- is wacht ik gewoon een weekje langer of ik vul het aan met een flesje drank of een paar doosjes koffie. Ik ben er op zich goed over te spreken, duidelijke tijdvakken en ze brengen het allemaal netjes naar binnen en nemen ook alle statiegeldflessen mee terug.

Picnic dat is hier nog niet, heb nu wel een keertje wat besteld via Stockon (vandaar ook deze kick). Op zich werkt het systeem wel, maar ik vind het gewoon schijtirritant dat je allen via een app kunt bestellen. Hoe moeilijk is het om gewoon een normale webversie te maken zeg :'). Maar de bestelling moet nog geleverd worden, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182176182
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:33 schreef LTVDK het volgende:
In het begin van de bezorgdienst bij de AH wel een paar keer besteld doordat er destijds een paar fouten in het systeem zaten en je met meer dan 50% korting kon bestellen O-).

Maar momenteel ben ik erg blij met die bezorgservice, zit in de revalidatie en zonder auto (de oorzaak van de revalidatie). Even naar de supermarkt lopen voor wat kleine dingetjes lukt gelukkig wel, maar zeker 'zware' dingen als pakken melk e.d. zijn nog best lastig. In de zomer hadden ze het minimum bestelbedrag tijdelijk verlaagd naar ¤50,- wat mij wel goed uitkwam. Nu het weer gewoon ¤70,- is wacht ik gewoon een weekje langer of ik vul het aan met een flesje drank of een paar doosjes koffie. Ik ben er op zich goed over te spreken, duidelijke tijdvakken en ze brengen het allemaal netjes naar binnen en nemen ook alle statiegeldflessen mee terug.

Picnic dat is hier nog niet, heb nu wel een keertje wat besteld via Stockon (vandaar ook deze kick). Op zich werkt het systeem wel, maar ik vind het gewoon schijtirritant dat je allen via een app kunt bestellen. Hoe moeilijk is het om gewoon een normale webversie te maken zeg :'). Maar de bestelling moet nog geleverd worden, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Ik vind die minimumbestelbedragen vaak belachelijk hoog. ¤70 is echt veel te veel.
  donderdag 27 september 2018 @ 23:45:50 #59
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_182176260
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:41 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ik vind die minimumbestelbedragen vaak belachelijk hoog. ¤70 is echt veel te veel.
Dat gaf ik gewoon net al uit, voor een paar boodschapjes voor de komende dagen.
En als je dan geen wijn drinkt zoals ik, dan kom je er toch ook gewoon zo aan met wat shampoo, tandpasta, wc-papier en van die dingen?
pi_182176379
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:45 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat gaf ik gewoon net al uit, voor een paar boodschapjes voor de komende dagen.
En als je dan geen wijn drinkt zoals ik, dan kom je er toch ook gewoon zo aan met wat shampoo, tandpasta, wc-papier en van die dingen?
Die dingen haal ik niet bij de supermarkt of wel maar dan in Duitsland.
  Redactie Frontpage donderdag 27 september 2018 @ 23:52:41 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182176424
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:41 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ik vind die minimumbestelbedragen vaak belachelijk hoog. ¤70 is echt veel te veel.
Mja ligt er aan hoe je het bekijkt, normaal deed ik ook gerust 5 keer in de week boodschappen met ¤10/15,- per keer. Het is gewoon een kwestie van wat op de langere termijn kopen. Als je 1 keer in de twee weken alle houdbare producten daar zou kopen en misschien wat vers voor de eerste paar dagen dan is die ¤70,- echt geen gek bedrag.

Kijk als ik straks gewoon weer normaal kan functioneren (lees autorijden) dan zal ik er waarschijnlijk maar weer zelden bestellen omdat de tijdsvensters dan ook niet uitkomen qua werk en ik geen zin heb om op een zaterdag er op te gaan zitten wachten.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:15:19 #62
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_182176863
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:51 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Die dingen haal ik niet bij de supermarkt of wel maar dan in Duitsland.
Tsja.
pi_182390743
Omdat ik al een dagje ouder ben [85] ben ik dolblij dat ik alles en dan bedoel ik ook echt alles online kan kopen. Op deze manier ben ik niemand tot last. Net weer lekker bij AH besteld voor morgen tussen 16.00 en 21.00 uur, dan zijn de bezorgkosten ¤ 2,75. Trouwens bij de Deka markt is het bestelbedrag ¤ 50,00.
pi_182392095
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Petron het volgende:
Omdat ik al een dagje ouder ben [85] ben ik dolblij dat ik alles en dan bedoel ik ook echt alles online kan kopen. Op deze manier ben ik niemand tot last. Net weer lekker bij AH besteld voor morgen tussen 16.00 en 21.00 uur, dan zijn de bezorgkosten ¤ 2,75. Trouwens bij de Deka markt is het bestelbedrag ¤ 50,00.
:o
85 en op Fok! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')