abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2018 @ 15:10:16 #26
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181751344
Heeft dit topic toevallig betrekking op je taalkundige vraag?
  maandag 10 september 2018 @ 22:34:32 #27
480075 Novacane11
handed me a iceblue bong
pi_181827762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]

True, en hoe meer je rookt hoe beter je uiteindelijk gaat voelen. Dus een bepaalde rook quota moet behaald worden.
Als jij onder beter voelen verstaat dat je naar lucht moet happen omdat je na een tijdje onder de longcarcinomen zit
Ik weet niet wat het was, maar het was wel mooi.
  maandag 10 september 2018 @ 22:35:42 #28
480075 Novacane11
handed me a iceblue bong
pi_181827787
Trouwens, hoe kutter het uit gaat, hoe makkelijker het is om erover heen te komen, vind ik. Niet dat ik superveel ervaring heb, maar mijn ex heeft het echt heel zuur uitgemaakt. Dat deed wel pijn maar dat weerhield me ervan contact te zoeken etc. Waardoor ik op een gegeven moment door de fases ging van: ik mis jou, ik haat jou, krijg tyfus, tabée. En daarna denk je op een gegeven moment niet meer aan diegene.
Ik weet niet wat het was, maar het was wel mooi.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:36:59 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181856538
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:35 schreef Novacane11 het volgende:
Trouwens, hoe kutter het uit gaat, hoe makkelijker het is om erover heen te komen, vind ik. Niet dat ik superveel ervaring heb, maar mijn ex heeft het echt heel zuur uitgemaakt. Dat deed wel pijn maar dat weerhield me ervan contact te zoeken etc. Waardoor ik op een gegeven moment door de fases ging van: ik mis jou, ik haat jou, krijg tyfus, tabée. En daarna denk je op een gegeven moment niet meer aan diegene.
Daarom is dat laffe 'we kunnen wel vrienden blijven' of 'ik heb wat tijd nodig om na te denken' ook één van de meer smerige acties die je kunt flikken. Zolang de gedumpte nog hoop heeft op meer gaat het ten koste van het verwerkingsproces. Dan kun je beter een lul of een trut zijn die via whatsapp zegt dat die lelijke bek je al maanden niet meer aanstaat en je daarom besloten hebt lekker rond te gaan neuken en de afgelopen week alvast bent begonnen.
pi_181857354
Niet dood gaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181858813
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:35 schreef Novacane11 het volgende:
Trouwens, hoe kutter het uit gaat, hoe makkelijker het is om erover heen te komen, vind ik. Niet dat ik superveel ervaring heb, maar mijn ex heeft het echt heel zuur uitgemaakt. Dat deed wel pijn maar dat weerhield me ervan contact te zoeken etc. Waardoor ik op een gegeven moment door de fases ging van: ik mis jou, ik haat jou, krijg tyfus, tabée. En daarna denk je op een gegeven moment niet meer aan diegene.
Je kan anders ook heel normaal uit elkaar gaan. Als je beiden het besef hebt dat het niet (meer) werkt kan het verdomd snel gaan. Het duurt juist vaak lang als je er nog in gelooft. Maar dat kan ook als het op een kutmanier is uitgegaan hoor.

Ik weet nog wel binnen een vriendengroep waar ik zat dat een meid met een ander naar bed was gegaan (binnen die groep). Die meid presteerde het zelfs om waar iedereen bij was tegen hem te vertellen hoeveel beter die ander in bed was en aanverwante hele lelijke opmerkingen. Dat we echt dachten die gaat erop slaan of hangt zichzelf op. Maar hij bleef hopen en bleef achter haar aan lopen. Een zielig hoopje mens. Zonder dat er enige verbetering in zat.

Het meest bijzondere: het is hem nog gelukt ook om haar terug te krijgen. En niet omdat zij weer was gedumpt.

Gezellige tijden. ;)
pi_181859102
Net 7 jaar achter de rug. Maar het werd tegen het einde meer een vriendschap. Gaat prima nu (2 maanden later). Beetje rondneuken, veel met vrienden afspreken 's avonds en de vrijheid genieten. Wel nog steeds vriendschappelijk contact met ex.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 12 september 2018 @ 20:42:03 #33
480075 Novacane11
handed me a iceblue bong
pi_181867017
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je kan anders ook heel normaal uit elkaar gaan. Als je beiden het besef hebt dat het niet (meer) werkt kan het verdomd snel gaan. Het duurt juist vaak lang als je er nog in gelooft. Maar dat kan ook als het op een kutmanier is uitgegaan hoor.

Ik weet nog wel binnen een vriendengroep waar ik zat dat een meid met een ander naar bed was gegaan (binnen die groep). Die meid presteerde het zelfs om waar iedereen bij was tegen hem te vertellen hoeveel beter die ander in bed was en aanverwante hele lelijke opmerkingen. Dat we echt dachten die gaat erop slaan of hangt zichzelf op. Maar hij bleef hopen en bleef achter haar aan lopen. Een zielig hoopje mens. Zonder dat er enige verbetering in zat.

Het meest bijzondere: het is hem nog gelukt ook om haar terug te krijgen. En niet omdat zij weer was gedumpt.

Gezellige tijden. ;)
Ja goed, je kan ook normaal uit elkaar gaan. Maar dan nog ben ik het ook met PiyeReloaded eens, die fase dat je eigenlijk moet kappen, maar het contact aan blijft enz. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, ook al ben je het er allebei over eens dat het niet meer werkt en uit is. Lijkt me supermoeilijk om dan niet meer met je ex te seksen als je elkaar ziet (de mens is een gewoontedier) en om dat hele romantische aspect (en ook al was dat er niet meer, dan nog is het een andere verhouding die je met die persoon hebt dan met bijv. een gewone vriend of vriendin) dan van de ene op de andere dag maar te laten varen.
Ik weet niet wat het was, maar het was wel mooi.
pi_181867999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:42 schreef Novacane11 het volgende:

[..]

Ja goed, je kan ook normaal uit elkaar gaan. Maar dan nog ben ik het ook met PiyeReloaded eens, die fase dat je eigenlijk moet kappen, maar het contact aan blijft enz. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, ook al ben je het er allebei over eens dat het niet meer werkt en uit is. Lijkt me supermoeilijk om dan niet meer met je ex te seksen als je elkaar ziet (de mens is een gewoontedier) en om dat hele romantische aspect (en ook al was dat er niet meer, dan nog is het een andere verhouding die je met die persoon hebt dan met bijv. een gewone vriend of vriendin) dan van de ene op de andere dag maar te laten varen.
Hoe je niet meer met je ex in bed moet belanden moet je mij niet vragen. Dat is bij mij nogal eens mislukt. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')