abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! dinsdag 4 september 2018 @ 22:53:32 #1
367000 roos94
pi_181694215
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 22:56:44 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181694285
Het kan verkeren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181694344
Dit ligt wel een beetje aan de situatie.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:02:51 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181694432
Het ligt er natuurlijk aan waar je precies last van hebt.

Iemand die bijvoorbeeld 8 jaar depressieve klachten heeft zal het een stuk moeilijker krijgen om daar vanaf te komen, dan iemand die een paar maanden een dip heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:04:52 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181694467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef Harvest89 het volgende:
Het ligt er natuurlijk aan waar je precies last van hebt.

Iemand die bijvoorbeeld 8 jaar depressieve klachten heeft zal het een stuk moeilijker krijgen om daar vanaf te komen, dan iemand die een paar maanden een dip heeft.
Bij depressieve episodes komt het vaak voor dat iemand nagelang er meer zijn geweest sneller en dieper terugvallen ja.
pi_181694883
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
Start jou achternaam met de V
Eindigd jou achternaam op de R
pi_181694925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:56 schreef Renesite het volgende:
Het kan verkeren.
Bredero.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Miss 200.000.000! dinsdag 4 september 2018 @ 23:29:35 #8
367000 roos94
pi_181694951
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:26 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Start jou achternaam met de V
Eindigd jou achternaam op de R
nee.
pi_181695261
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
Ik denk wel dat dit waar is, maar bij mij koste het ook 5 jaar en de aanleiding is niet echt duidelijk aan te wijzen waarom ik het zat ben geworden..... Wat ik wel weet... Mediteren helpt. En je gedachtes dus observeren..

Ik had ooit zo een artikel gevonden op world economic forum over geluk... Daarin stonden 5 dingen die mensen gelukkig maken... Lekker kort en bondig, ik kan dat artikel niet meer vinden maar daar stond wel veel waarheid in. En daadkrachtig dus dat had wel impact.

Initiatief nemen is een van die dingen waar mensen gelukkig van worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181696013
Alles went en depressies dus ook en zo zal de drang om je leven om te gooien naar mate van tijd wel verminderen ja. Maar verbetering kan in de meeste gevallen altijd nog.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 5 september 2018 @ 17:08:19 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181707743
Je hebt het grotendeels zelf in hand.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181708542
Nee, absoluut niet. Je kunt het ook omkeren: hoe ongelukkiger je bent geweest, hoe meer inzicht je kunt hebben en hoe wijzer en sterker je eruit kan komen. Het kan altijd goed komen, het is nooit te laat. Je bent immers nooit de enige die in de put zit, er zijn talloze mensen geweest die het veel erger hebben gehad en daar ook bovenop zijn gekomen. Je moet alleen wel in jezelf durven kijken, verantwoordelijkheid nemen en zelfcompassie cultiveren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 17:52:19 #13
74056 crew  ToT
pi_181708682
Hoe meer je in een vast patroon zit, hoe moeilijker het idd is om er uit te komen en hoe meer receptoren je neuronen ontwikkeld hebben voor de stofjes die met die gevoelens te maken hebben, en er verbindingen ontstaan zijn die dat patroon vasthouden.

Maar als je echt stappen onderneemt om je leven te veranderen is gewoon heel veel mogelijk.
Ik ben het grootste deel van mijn leven zwaar depressief geweest en ben nu gelukkig getrouwd en word binnenkort papa! *O*
  woensdag 5 september 2018 @ 19:20:53 #14
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181711027
Ja
20%
Ja
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181718343
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
Niet te zeggen. Hangt ook af wat ongelukkig maakt en wat de oorzaken zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181718765
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
Ik denk, en heb ook de ervaring, dat wanneer je een tijd ongelukkig bent geweest je opeens veel beter de kleine dingen kan gaan waarderen. Maar het ligt er ook aan of je door de omstandigheden om je heen of door de omstandigheden in jezelf ongelukkig bent.

Maar het is nooit te laat om dingen te veranderen en zeker niet als je nog rond de 25 bent, wanneer ik je 94 van je nick als geboortejaar neem. Wanneer je nu de dingen aanpakt die je ongelukkig maken kun je over 5 jaar een heel ander leven leven en wie weet een stuk gelukkiger zijn!

Doe je niks, dan ga je zeker weten niet gelukkiger worden...
pi_181727625
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat dit zo is? Stel je bent al 8+ jaar behoorlijk ongelukkig, hoe groot of klein is dan de kans dat het in de toekomst echt nog goed zal komen? Of blijft het voor sommigen altijd miserabel?
Zal verschillen voor mens tot mens en van situatie tot situatie. Maar uiteindelijk heb jij als enigste enige invloed op je eigen leven. Elke dag is nieuw en staat open voor verandering, niets ligt vast. Opgeven is makkelijk en kan iedereen. Veranderen is moeilijk, maar je zult wel moeten want het leven is nooit stabiel en verandert constant.

Ik denk wel dat je altijd moet proberen fit te blijven, daar geloof ik in. Zolang je maar ergens op de dag of in de week een moment hebt van bezinning, of van een gevoel van geluk door sporten of iets wat je helpt om even uit je sleur te komen. Doe je dat niet en blijf je jarenlang door mokken zonder ooit iets te vinden waar je energie uit haalt of waar je naar uit kijkt en je op kunt focussen, tsja, dan denk ik dat het je ook op je gezicht uiteindelijk gaat tonen in een depressieve kop en daar wordt je dan ook weer elke dag mee wakker.

Sommige mensen hebben echt van de dokter een pilletje nodig om een stofje te krijgen in hun hersenen die ze zelf niet aan maken, maar hoe veel van die mensen nemen eerder een pilletje dan dat ze zichzelf eens even goed fit maken door een leuke sport hobby? Je hebt zelf veel meer in de hand dan men kan verhelpen met een pilletje lijkt mij, Niet opgeven en door zetten, dingen zelf veranderen of proberen met vallen en op staan, overwinningen hoe klein ook daar wordt je ook gelukkig van, en je zult altijd ups en downs hebben dat hoort er nou eenmaal bij.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:51:41 #18
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_181729425
Er zullen vast wel onderzoeken zijn die dit aantonen, maar ja uiteindelijk is het per persoon zo verschillend. Ligt aan de hulp die je krijgt (of je die uberhaupt krijgt), de mensen die je tegenkomt, levensgebeurtenissen... Het ligt echt aan de situatie.
Ik hou niet van fraude.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:59:28 #19
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181729665
Nou ja ik heb een wiskundige manier om aan te tonen dat het zo is, ik ken de formule niet maar het gaat zo.

De gemiddelde levensverwachting voor een vrouw in Nederland is 83,3 jaar in 2017. Doe daar 0,1 jaar bij omdat we weer een jaar verder zijn en je zit op 83,4 jaar gemiddeld.
Dat is ongeveer 30.000 dagen dat een vrouw gemiddeld leeft.

Stel je bent 1 jaar ongelukkig en je bent 18 jaar, dan heb je nog ongeveer 23.500 dagen te gaan. Laten we stellen dat je dan nog 100% kans hebt om gelukkig te worden (vrij positief genomen inderdaad) voordat je doodgaat.
Als je 50 jaar oud bent heb je dan nog ongeveer 50% kans om gelukkig te worden.
Als Roosje 28 jaar oud is ofzo dan zal ze volgens die wiskundige aanpak nog wel iets van 80% kans hebben om gelukkig te worden.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 17:00:13 #20
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181729693
Geen slecht getal al zeg ik het zelf
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')