Dit, hier in de stad zitten zoveel boxen bij elkaar. Die stoorden ook lange tijd, al is het de laatste jaren veel beter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens mijn signaal laten doormeten door de monteur. Blijkt dat mijn straat ergens achteraan hangt in het lokale verdeelkastje en dus grotere kans heeft op storingen. Internet is over het algemeen redelijk, maar tv en radio wil nog wel eens te lijden hebben. De horizonbox geeft ook aan dat de sterkte van het signaal heel zwak is.
Maar dat ik geen sterke signaalontvangst heb, wil niet zeggen dat mijn collega of familie in een andere stad dezelfde problemen met Ziggo hebben. Het heeft dus weinig zin in dit topic te gaan bakkeleien of Ziggo nu wel of geen goed probleem aflevert aangezien dit sterk afhankelijk is van de lokale omstandigheden.
Dit. Providers zijn aan het prijsvechten om een euro goedkoper te zijn dan de concurrent en ondertussen daalt de kwaliteit. Niemand die zich afvraagt wat de oplostermijn van een storing is totdat het puntje bij paaltje komt. 2 weken wachten? Dat is toch geen service! Ik stap naar de consumentenbond! Ondertussen wel 2 weken zonder diensten, geheel conform SLA waar gesproken wordt over 'best effort'quote:Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.
Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
+1quote:
Sinds UPC Ziggo is geworden eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand überhaupt wel eens last van die ci module?
Zal wel een klein aantal medewerkers op een enorm aantal klanten hebben gezetenquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
+1
Tig keer achter elkaar proberen in te bellen wat telkens maar weer niet lukte.
Lang geleden wel.
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.
Jij zit zeker nog op het UPC-netwerk?
Dit klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Dan moet je melden dat die kapot is en krijg je direct een nieuwe opgestuurd die het wel goed doet en geen geluid maakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Als je inderdaad in voormalig UPC-gebied zit, dan zit je zo goed als zeker nog op hetzelfde netwerk. Ik weet dat er plannen zijn voor vernieuwing, maar weet niet hoe snel dat gaat..quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:13 schreef Red_85 het volgende:
Hoe kan ik dat zien?
Waar ik woon heeft wel altijd upc gebied geweest. Dat was helemaal zielig.
In iets minder sterke bewoordingen, ben ik het daar wel mee eens. Voordeel is wel, dat je er een eitje op kunt bakken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ modulequote:Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef Rockefellow het volgende:
Ik was altijd zeer tevreden over Ziggo totdat ik de Humax van ze ging gebruiken.
Wat een poeptrage baggerzooi.
En niet te vergeten een ontzettende stroomverbruiker. Was blij toen ik die terug kon sturen, wat een onding.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ module
Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactiefquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Het is aardig meegedacht maar de oplossing die ik graag zie wil/kan/mag Ziggo niet leveren. Ziggo levert daarnaast ongewenste baggerproducten waardoor ik hier met veel voldoening aangeef hoe kut het allemaal is.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactief
Je hebt toch casten of schermreproductie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Dat is precies wat ik ook verwachtte en waardoor ik die klote Humax als alternatief kreeg aangeboden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt toch casten of schermreproductie?
Heb vorig jaar een nieuwe tv gekocht en kan nu via mijn telefoon, op hetzelfde wifi netwerk, alles afspelen op mijn tv. Moet ook kunnen met windows10 of een android tablet.
Wie sicko?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:44 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ze maken het onmogelijk om specifieke content te casten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |