abonnement Unibet Coolblue
pi_181571212
De Belgische NS. Ahaa.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 13:03:39 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181571362
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En dan is ze 15 en wil ze dat die mongool waarvan jij ziet dat het toch niks gaat worden later, blijft slapen. En dan kan je "nee" zeggen, maar weet je dat ze op straat of ergens anders gaan neuken. Kutleven. Hoop voor je dat het een lesbienne is.
Oh nee hij mag prima blijven slapen want je kunt dergelijke relaties toch niet tegen houden, maar ze zal er toch niet mee eindigen. 'Relaties' op die leeftijd blijven toch niet bestaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 augustus 2018 @ 13:06:53 #53
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_181571424
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Belgische NS. Ahaa.
Je zou verwachten dat een krant wel weet dat het NMBS is
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_181571528
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Belgische NS. Ahaa.
Luie journalist idd
U MAD?
pi_181571576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een klein babietje van 3 maanden... Ik krijg er een brok in mijn keel van.
Dit inderdaad.
U MAD?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 13:14:27 #56
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181571634
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:03 schreef vosss het volgende:
Kinderen kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen. Daar bedoel ik verder niets mee.
Wat is hiervan het nut om te vermelden? Dat weet iedereen en heeft dit toepassing op dit treurige verhaal?
"Hoka Hey!"
pi_181573520
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:34 schreef machtpen het volgende:

[..]

Dit soort beesten moet je gewoon uit de genenpoel verwijderen en totaal geen medelijden mee hebben.
Daar heeft zij je in ieder geval al een handje mee geholpen
pi_181573547
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Dat zij geestesziek is lijkt mij vrij evident, zet haar maar een flinke tijd ergens gesloten met de juiste hulp.
Maar als ze zich dan realiseerd wat ze gedaan heeft......wordt ze toch meteen weer geestesziek? Voor zoiets is toch geen hulp?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181573585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heel erg, maar helaas niet zo uniek. Vrouwen vermoorden hun kinderen vaker dan mannen, om uiteenlopende redenen. Dat een moeder haar kind nooit iets aan zou doen, en altijd het beste wil, is niet altijd de waarheid.
Idd want mannen krijgen ook geen postnatale depressies, daarnaast zijn mannen er wel goed in om hun stiefkinderen te vermoorden.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181573741
Als ze bijkomt uit deze waanzin die in haar hoofd gezeten heeft, en zich realiseert wat ze gedaan heeft..pff..hoe leef je nu verder met jezelf?

En haar man, de vader van de kinderen, die lag te slapen..hoe kan hij ooit zijn leven weer oppakken? Die man is alle grond onder zijn bestaan weggenomen in 1 nacht.

zo'n afschuwelijk drama dit. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
pi_181573812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:46 schreef Black_Baron het volgende:
Als ze bijkomt uit deze waanzin die in haar hoofd gezeten heeft, en zich realiseert wat ze gedaan heeft..pff..hoe leef je nu verder met jezelf?
Niet. Die pleegt nog wel zelfmoord denk ik. Met zoiets kán je gewoon niet verder leven. Je eigen kinderen vermoord. Dat is voor een mens niet te dragen.
Eens kijken
pi_181573834
Moeder werkte in het Belgische AMC. Verdomme zeg, het Belgische NS. Niveau weer.
pi_181574191
Gelukkig hebben we de foto's nog ;(
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  donderdag 30 augustus 2018 @ 19:51:58 #64
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_181581866
Altijd weer die Belgjes. Er zit iets in dat water daar ofzo.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_181583090
Volgende keer bij Jambers...
pi_181586888
Eerste wat door mijn hoofd ging bij deze foto en het feit dat ze net een baby hadden,was een postnatale depressie.
Ik heb dat van nabij meegemaakt in de familie,en heb zelf ook een "Normale" depressie gehad.
Een postnatale depressie word erg onderschat (Hoewel er tegenwoordig wel meer aandacht voor is).
Een depressie is op zich al een nachtmerrie..Tel daar daar slaapgebrek bij op,een druk huishouden met meerdere kinderen,andere verplichtingen,en de energie die kost om normaal over te komen voor de buitenwereld....En voor je het weet beland je in een psychose.
Een depressie geeft al afvlakking van je gevoel en niets interesseert je meer op dat moment,stel dat daar een psychose bij komt..dan is het bijna wachten op ongelukken.
Geen idee of dat hier speelde natuurlijk..maar zie hier wat mensen reageren die overduidelijk totaal niet beseffen wat bv een postnale depressie kan doen.😉
Stel dat het met deze mevr zo gegaan zou zijn,dan is zij geen monster die wellustig haar kinderen vermoorde...Maar een zeer ernstig zieke moeder,die straks tot haar positieven komt en haar levenlang dit feit bij zich moet dragen.
Nogmaals,geen idee of daar hier sprake van is...maar vind dat bepaalde mensen eens wat minder hard zouden moeten reageren. 👍
pi_181587077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:23 schreef cindy11 het volgende:
Eerste wat door mijn hoofd ging bij deze foto en het feit dat ze net een baby hadden,was een postnatale depressie.
Ik heb dat van nabij meegemaakt in de familie,en heb zelf ook een "Normale" depressie gehad.
Een postnatale depressie word erg onderschat (Hoewel er tegenwoordig wel meer aandacht voor is).
Een depressie is op zich al een nachtmerrie..Tel daar daar slaapgebrek bij op,een druk huishouden met meerdere kinderen,andere verplichtingen,en de energie die kost om normaal over te komen voor de buitenwereld....En voor je het weet beland je in een psychose.
Een depressie geeft al afvlakking van je gevoel en niets interesseert je meer op dat moment,stel dat daar een psychose bij komt..dan is het bijna wachten op ongelukken.
Geen idee of dat hier speelde natuurlijk..maar zie hier wat mensen reageren die overduidelijk totaal niet beseffen wat bv een postnale depressie kan doen.😉
Stel dat het met deze mevr zo gegaan zou zijn,dan is zij geen monster die wellustig haar kinderen vermoorde...Maar een zeer ernstig zieke moeder,die straks tot haar positieven komt en haar levenlang dit feit bij zich moet dragen.
Nogmaals,geen idee of daar hier sprake van is...maar vind dat bepaalde mensen eens wat minder hard zouden moeten reageren. 👍
Ik ben het helemaal met je eens.

Het laat me ook gewoon niet los. Die arme jonge kinderen... de vader die alles kwijt is en de moeder.... die straks moet leven met wat ze gedaan heeft... Alleen maar verliezers... Ik vind het gewoon verschrikkelijk.
pi_181588012
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:23 schreef cindy11 het volgende:
Eerste wat door mijn hoofd ging bij deze foto en het feit dat ze net een baby hadden,was een postnatale depressie.
Ik heb dat van nabij meegemaakt in de familie,en heb zelf ook een "Normale" depressie gehad.
Een postnatale depressie word erg onderschat (Hoewel er tegenwoordig wel meer aandacht voor is).
Een depressie is op zich al een nachtmerrie..Tel daar daar slaapgebrek bij op,een druk huishouden met meerdere kinderen,andere verplichtingen,en de energie die kost om normaal over te komen voor de buitenwereld....En voor je het weet beland je in een psychose.
Een depressie geeft al afvlakking van je gevoel en niets interesseert je meer op dat moment,stel dat daar een psychose bij komt..dan is het bijna wachten op ongelukken.
Geen idee of dat hier speelde natuurlijk..maar zie hier wat mensen reageren die overduidelijk totaal niet beseffen wat bv een postnale depressie kan doen.😉
Stel dat het met deze mevr zo gegaan zou zijn,dan is zij geen monster die wellustig haar kinderen vermoorde...Maar een zeer ernstig zieke moeder,die straks tot haar positieven komt en haar levenlang dit feit bij zich moet dragen.
Nogmaals,geen idee of daar hier sprake van is...maar vind dat bepaalde mensen eens wat minder hard zouden moeten reageren. 👍
Ik denk dat je gelijk hebt, en als dat zo is, dan zijn er natuurlijk ook nog wel wat mensen in haar omgeving die niet opgelet hebben.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181589812
Daags nadat ze haar drie kinderen vermoordde, heeft Bieke W. (30) uit Varsenare gezegd dat ze spijt heeft. De jonge moeder werd gisteren voor het eerst verhoord. “Ze heeft zo beheerst en rationeel mogelijk uitgelegd wat er gebeurd is”, zegt haar advocaat Bart Staelens.

Siebe De Voogt en Stéphanie Romans 31 augustus 2018 00u00
HLN Plus
De jonge moeder Bieke W. reed in de nacht van dinsdag op woensdag met haar Peugeot tegen een brugpijler in Oostkamp. Opzettelijk. Ze wilde zichzelf van het leven beroven nadat ze thuis haar kinderen Elyse (4), Fabrice (2) en Arthur (bijna 3 maanden) om het leven had gebracht. Bieke W. overleefde de klap en waarschuwde zelf de toegesnelde hulpverleners: “Ik heb de kinderen iets aangedaan.” In het huis in de Ter Hauwestraat vonden de hulpdiensten drie dode kinderen. De vader had niets in de gaten gehad. Hij sliep.

Gisteren is Bieke W. verhoord door de onderzoeksrechter in Brugge. “Ze is als bij wonder niet ernstig gewond geraakt bij het ongeval”, zegt advocaat Bart Staelens. “Ze heeft wonden in haar gezicht, maar kon het ziekenhuis verlaten voor het verhoor.” De politie bracht haar binnen in een rolstoel. Agenten hielden een laken omhoog om de vrouw af te schermen terwijl ze naar haar verhoor ging.

Volgens advocaat Staelens heeft de vrouw “zo beheerst en zo rationeel mogelijk” proberen te antwoorden op de vragen van de onderzoeksrechter. “Ze heeft grote spijt”, zegt Staelens. “Ze beseft zeer goed wat ze gedaan heeft. Als ze de klok terug kon draaien, zou ze het doen.”
pi_181590110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:23 schreef cindy11 het volgende:
Geen idee of dat hier speelde natuurlijk..maar zie hier wat mensen reageren die overduidelijk totaal niet beseffen wat bv een postnale depressie kan doen.😉
Klopt, nog steeds zijn er mensen die geen enkel benul hiervan hebben. Die denken bijvoorbeeld dat je bij een depressie gewoon af en toe wat leuks moet doen en dat het dan vanzelf over gaat. Laat staan dat ze weten wat een postpartum psychose is. Maar zoals altijd met dit soort gezinsdrama’s, we weten niet wat er speelde, gaan speculeren en juist dat leidt tot de meest uiteenlopende oordelen. Laten we de oordelen vooral aan deskundigen over, uit respect voor de familie van deze vrouw, want deze zullen hoe dan ook heel wat psychische hulp nodig gaan hebben.

En het perfecte gezinsplaatje, dat bestaat simpelweg niet. Zo’n foto gebruiken ze alleen voor het shock effect.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:12:30 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181591101
quote:
Moeder die drie kinderen doodde heeft spijt: 'Kon ik de klok maar terugdraaien'

Een dag nadat ze haar drie kinderen vermoordde, heeft Bieke W. (30) uit Varsenare gezegd dat ze spijt heeft. De jonge moeder werd gisteren voor het eerst verhoord. ,,Ze heeft zo beheerst en rationeel mogelijk uitgelegd wat er gebeurd is”, zegt haar advocaat Bart Staelens tegen Het Laatste Nieuws.


De jonge moeder Bieke W. reed in de nacht van dinsdag op woensdag met haar Peugeot tegen een brugpijler in Oostkamp. Opzettelijk. Ze wilde zichzelf van het leven beroven nadat ze thuis haar kinderen Elyse (4), Fabrice (2) en Arthur (bijna 3 maanden) om het leven had gebracht.

Bieke W. overleefde de klap en waarschuwde zelf de toegesnelde hulpverleners: ,,Ik heb de kinderen iets aangedaan.” In het huis in de Ter Hauwestraat vonden de hulpdiensten drie dode kinderen. De vader had niets in de gaten gehad. Hij sliep.

'Grote spijt'
Gisteren is Bieke W. verhoord door de onderzoeksrechter in Brugge. ,,Ze is als bij wonder niet ernstig gewond geraakt bij het ongeval”, zegt advocaat Bart Staelens tegen de Belgische krant. ,,Ze heeft wonden in haar gezicht, maar kon het ziekenhuis verlaten voor het verhoor.” De politie bracht haar binnen in een rolstoel. Agenten hielden een laken omhoog om de vrouw af te schermen terwijl ze naar haar verhoor ging.

Volgens advocaat Staelens heeft de vrouw ,,zo beheerst en zo rationeel mogelijk” proberen te antwoorden op de vragen van de onderzoeksrechter. ,,Ze heeft grote spijt”, zegt Staelens. ,,Ze beseft zeer goed wat ze gedaan heeft. Als ze de klok terug kon draaien, zou ze het doen.”

Verstikking
Het gerecht heeft gisteren een autopsie laten uitvoeren op de lichamen van de drie kinderen. De doodsoorzaak is bekend, maar het gerecht communiceert daar voorlopig niet over. Vermoedelijk zouden de kinderen zijn omgebracht door verstikking. Over de motieven van Bieke W. is gisteren evenmin iets bekendgemaakt. Familie, vrienden en buren van het gezin zeggen dat ze nooit hebben gemerkt dat er iets mis was.

Dinsdag verschijnt Bieke W. voor de raadkamer. Voorlopig verblijft ze in de cel. De onderzoeksrechter heeft haar aangehouden voor drievoudige moord.
8)7 :{ ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181591183
Gelukkig heeft ze spijt.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:18:42 #73
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181591192
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:46 schreef Black_Baron het volgende:
Als ze bijkomt uit deze waanzin die in haar hoofd gezeten heeft, en zich realiseert wat ze gedaan heeft..pff..hoe leef je nu verder met jezelf?

En haar man, de vader van de kinderen, die lag te slapen..hoe kan hij ooit zijn leven weer oppakken? Die man is alle grond onder zijn bestaan weggenomen in 1 nacht.

zo'n afschuwelijk drama dit. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
Als ze ooit weer bij zinnen komt gaat ze weer een zelfmoordpoging doen. Ik kan me niet voorstellen dat een normaal denkend mens met deze daad kan leven ....
"Hoka Hey!"
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:24:25 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_181591261
Wat moet je hier nou mee? Mij lijkt dat in een zaak als dit de ouder al genoeg gestraft is.
pi_181591300
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat niemand wat gemerkt heeft. Dat ze gewoon vanuit het niets haar drie kinderen vermoord heeft. En bijna zichzelf. Bij ernstige depressie moet iemand wel wat gemerkt hebben?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')