abonnement Unibet Coolblue
pi_181594254
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:05 schreef milaya het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff op de inhoud. Je ziet dingen die er niet zijn en maakt jezelf gek. Vertrouw je vriend. Hij zegt echt geen gekke dingen die hem verdacht maken. Als hij een oppervlakkig lolletje heeft met een meisje dat hem jaloers wil maken (wat nieteens lukt) kan je dat best laten gaan. Natuurlijk een compliment dat er blijkbaar mensen zijn die interesse hebben in jouw vriend :)

Hij reageert daar heel normaal op lees ik, dus laat het gaan. Door hem te claimen drijf je hem alleen maar weg.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181594418
Volgens mij heb jij drie opties:
1. Accepteren dat hij contact heeft met die dame, maar dat dit onschuldig is
2. Accepteren dat hij contact heeft met die dame en dat er mogelijk meer speelt en jij daar niks aan kan doen en ermee zal moeten leven.
3. Afscheid nemen van je relatie, omdat je met geen van bovenstaande opties kunt leven.

Zolang jij niet bewust voor een van die opties kiest, speel je feitelijk optie 2 in een soort slachtofferrol. En met slachtoffer bedoel ik dan dat je jezelf als machteloos presenteert, dat je er allemaal niks aan kan doen en anderen moeten veranderen om het beter voor je te maken. Helaas is de kans dat dat gebeurt vrij klein.

Als ik je posts zo lees, wil je dat helemaal niet en ben je beter af met twee van de andere opties.
pi_181594726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:02 schreef itchycoo het volgende:
Volgens mij heb jij drie opties:
1. Accepteren dat hij contact heeft met die dame, maar dat dit onschuldig is
2. Accepteren dat hij contact heeft met die dame en dat er mogelijk meer speelt en jij daar niks aan kan doen en ermee zal moeten leven.
3. Afscheid nemen van je relatie, omdat je met geen van bovenstaande opties kunt leven.
Tussen optie 2 en 3 zit optie 2,5: COMMU-FUCKING-NICEREN.
pi_181594741
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tussen optie 2 en 3 zit optie 2,5: COMMU-FUCKING-NICEREN.
Dat doet TS ook. Met iedereen behalve haar vriend.
pi_181595083
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tussen optie 2 en 3 zit optie 2,5: COMMU-FUCKING-NICEREN.
Communiceren is een middel om tot een van de opties te komen. Uit dit en vorige topics van TS blijkt dat de gesprekken met haar vriend haar vrij weinig opgeleverd hebben, los van aan wie dat te wijten valt.

(overigens klinkt COMMUNI-FUCKING-CEREN een stuk pakkender, maar dat terzijde :P )
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:00:26 #81
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181596920
Mja lastig. Hij lijkt niet te zien dat hij met sommige dingen wel het geflirt van haar voedt.
Ik hoop dat je het bij jezelf hebt gehouden, dat je dat voeden als niet oke ervaart. Maar misschien ben je eerder al uit je pan gegaan waardoor hij het niet meer geloofde. Kan ook.

Geen zinnige tips hier. Ik zou geloof ik heel kinderachtig zelf flirtgedrag van anderen naar jou toe aandacht geven. :@

Enne niet zo min over jezelf denken joh. Ook mooie mensen worden belazerd. Heeft weinig met smaak te maken als daar al sprake van zou zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:45:51 #82
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181604509
Eigenlijk zou een TS verplicht een samenvatting moeten toevoegen aan de OP bij het openen van een nieuw deel.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181604827
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 19:45 schreef mercimarci het volgende:
Eigenlijk zou een TS verplicht een samenvatting moeten toevoegen aan de OP bij het openen van een nieuw deel.
Denken dat je daar veel wijzer van gaat worden :')
pi_181605071
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:09 schreef milaya het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aap is uit de mouw. Het is je eigen zelfbeeld waar iets mee mis is. Ga daarmee aan de slag ipv je vriendje te beschuldigen van vreemdgaan.

Enneh. Wees voorzichtig, want als je je zo blijft gedragen dan gaat hij vanzelf een keer weg. En de volgende ook en de volgende. Tot je degene treft die heel goed kan liegen en je echt belazert.
Whatever...
pi_181610873
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:32 schreef itchycoo het volgende:

[..]

(overigens klinkt COMMUNI-FUCKING-CEREN een stuk pakkender, maar dat terzijde :P )
Ja, vind ik ook.
pi_181616590
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:40 schreef milaya het volgende:
Blijkbaar worden mijn spoilertags niet gerespecteerd, dus stop ik nu met posten via dit topic. Bedankt voor jullie adviezen en hulp.
nou, dat werd tijd!
Ook niet stiekem een nieuw topic aanmaken he! o|O
  zondag 2 september 2018 @ 09:41:02 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181637056
Deze vrouw is gif...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:37:10 #88
480075 Novacane11
handed me a iceblue bong
pi_181695112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:43 schreef verbijstering het volgende:
IJs eten als synonym voor een man kan ik mij nog wel voorstellen, voor een vrouw vind ik het raar immers mist die het "ijsje".
Kunnen we het hier even fris houden svp
Ik weet niet wat het was, maar het was wel mooi.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:38:39 #89
480075 Novacane11
handed me a iceblue bong
pi_181695148
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:53 schreef milaya het volgende:
Ik las een gesprek van mn vriend met een andere dame die al lange tijd erg aan hem plakt.

Het ging zo;
Meid had een slechte week blabla.
Vriend vraagt, kan ik je opvrolijken? Nee zal niet zeggen ijs eten *lach smiley*

Even later stuurt die meid een screenshot van tinder, van een of andere kerel met een blauwe rand. Ze zegt; die blauwe rand betekent dat ze ijs willen eten ;D (uitleg; blauw betekent dat je bent gematcht op die app oid)

Wat denken jullie als je dit leest?
Ik snap hier geen hol van. Net zo min als van het feit dat je gewoon je vriend hiermee confronteert. Als hij raar gaat doen dan weet je genoeg.
Ik weet niet wat het was, maar het was wel mooi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')