abonnement Unibet Coolblue
pi_181532022
Geen discussie over links of rechts of voor of tegen de multikul, wat jouw standpunt daar over is mag je helemaal lekker zelf weten.

Mijn punt is dat hij beveiligd word en wij niet.
Wij kunnen weer omvergereden worden door een zelfmoordchauffeur met een auto of vrachtwagen of onze keel open gesneden worden terwijl we nietsvermoedend een pilsje zitten te heffen op een terras.
Want in de ogen van dat "intellectuele" tuig zijn wij NL dus automatiesh ook pro Wilders.

En dat dan dank zij een lul die al jaren niks meer doet dan van alles in het rond roepen maar met zijn hele grote bek geen moer voor elkaar krijgt.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:46:05 #2
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181532124
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Geen discussie over links of rechts of voor of tegen de multikul, wat jouw standpunt daar over is mag je helemaal lekker zelf weten.

Mijn punt is dat hij beveiligd word en wij niet.
Wij kunnen weer omvergereden worden door een zelfmoordchauffeur met een auto of vrachtwagen of onze keel open gesneden worden terwijl we nietsvermoedend een pilsje zitten te heffen op een terras.

En dat dan dank zij een lul die al jaren niks meer doet dan van alles in het rond roepen maar met zijn hele grote bek geen moer voor elkaar krijgt.
Ik stem voor 2 beveiligers per Nederlandse burger!
pi_181532363
Wat denk je van Nederlanders die nu werken in Afghanistan en die zandbakken waar ze onze vlag nu verbranden.

Maarja, door hem verantwoordelijk te stellen voor de risico's die Nederlanders kunnen lopen in het buitenland als gevolg van zijn acties kom je in een oeverloze discussie over ethiek die we hier niet uit moeten vechten, dus dat doe ik niet.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181532450
Tjah mensen lezen graag linkse media in plaats van gewoon te kijken wat gedaan is door welke partij. Niks mis mee, kan je ook hier uiten, maar bedoel daarom ben jij jij
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:55:31 #5
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_181532478
Provoceren om het provoceren is per definitie walgelijk
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:07:13 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181532856
Wilders :') 14.gif
#KICKOUTZP
pi_181533520
Wie zijn "wij"? Waar zou je sowieso in godsnaam voor beveiligd moeten worden? Aanslagen zullen vroeg of laat toch wel in Nederland plaatsvinden.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:48:17 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181533989
Geeft maar weer aan dat de islam niet zo tolerant is.
Hoeveel christenen / katholieken hebben gedreigd met geweld door onderstaande prenten











Ik ben inmiddels overleden
pi_181534753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Fretwork het volgende:
Provoceren om het provoceren is per definitie walgelijk
Geprovoceerd worden is een keuze.
pi_181534827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Geprovoceerd worden is een keuze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181534865
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Geen discussie over links of rechts of voor of tegen de multikul, wat jouw standpunt daar over is mag je helemaal lekker zelf weten.

Mijn punt is dat hij beveiligd word en wij niet.
Wij kunnen weer omvergereden worden door een zelfmoordchauffeur met een auto of vrachtwagen of onze keel open gesneden worden terwijl we nietsvermoedend een pilsje zitten te heffen op een terras.
Want in de ogen van dat "intellectuele" tuig zijn wij NL dus automatiesh ook pro Wilders.

En dat dan dank zij een lul die al jaren niks meer doet dan van alles in het rond roepen maar met zijn hele grote bek geen moer voor elkaar krijgt.
Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?

Ik vind dat je de consequenties moet kennen van je gedrag, maar dat maakt je gedrag an sich nog niet fout. Daarnaast blijft de dader gewoon de verkrachter, dat is de enige die fout zit.

Zo zou het ook zijn met een extreemidioot die vanwege zo een reden een aanslag zou willen plegen...

Hoe minder ze gekwetst worden hoe makkelijker je zult kunnen kwetsen ook... Echt, die hele groep is gewoon eng zo snel grijpen ze naar geweld als je op die kleine pikkies staat. Dat toont Wilders toch weer haarfijn met deze wedstrijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181534890
Wilders is een walgelijke man
U MAD?
pi_181535270
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:48 schreef Enchanter het volgende:
Geeft maar weer aan dat de islam niet zo tolerant is.
Zo heey, maar dát wisten we nog niet zeg!
Denk dat we dat ook maar eens moeten zeggen tegen de moslim in heel de wereld. Misschien worden ze dan eindelijk tolerant.
Eens kijken
  woensdag 29 augustus 2018 @ 02:21:09 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181535333
Wilders is een prima vent
  User die overal opduikt 2022 woensdag 29 augustus 2018 @ 05:53:18 #15
186611 Haags
pi_181536148
Wilders is een debiel
Zonder wrijving geen glans
pi_181536416
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?

Ik vind dat je de consequenties moet kennen van je gedrag, maar dat maakt je gedrag an sich nog niet fout. Daarnaast blijft de dader gewoon de verkrachter, dat is de enige die fout zit.

Zo zou het ook zijn met een extreemidioot die vanwege zo een reden een aanslag zou willen plegen...

Hoe minder ze gekwetst worden hoe makkelijker je zult kunnen kwetsen ook... Echt, die hele groep is gewoon eng zo snel grijpen ze naar geweld als je op die kleine pikkies staat. Dat toont Wilders toch weer haarfijn met deze wedstrijd.
Als ik kan worden verkracht, omdat er een vrouw naakt door Rotterdam loopt, dan heb ik toch graag dat ze wat kleren aan trekt. Ook al is het niet haar schuld.
pi_181536834
terecht topic....

Een schande voor de NL'se politiek die gast....echt....man man man wat een zielige vent.

Enige wat je er mee creëert is haat en je schiet er echt letterlijk niks mee op....zieltjes winnen van de domsten der domsten
pi_181536843
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?

Ik vind dat je de consequenties moet kennen van je gedrag, maar dat maakt je gedrag an sich nog niet fout. Daarnaast blijft de dader gewoon de verkrachter, dat is de enige die fout zit.

Verkracht absoluut niet..... maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.

snap ook niet dat sommige ouders hun kinderen er zo bij laten lopen....lijkt wel alsof ze hun kind in de uitverkoop/etalate willen zetten voor foute mannen ofzo :`)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 08:15:25 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_181537117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Geprovoceerd worden is een keuze.
Zeg dat tegen een meisje in een rokje dat alleen loopt en vunzige shit naar haar hoofd geworpen krijgt door een groep teringlijers.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_181537482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:40 schreef smeerpijp. het volgende:
maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.
En ook daarom ben ik anti islam.
pi_181537542
Ik heb wel eens een radio gewonnen met een tekenwedstrijd, toen ik 4 was ofzo.
Misschien toch een gokje wagen, ik heb duidelijk talent.
pi_181538008
Bij mij geen jihad in de straat!
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181538236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wilders is een debiel
Weggegaan en opgerot
pi_181539032
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 06:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Als ik kan worden verkracht, omdat er een vrouw naakt door Rotterdam loopt, dan heb ik toch graag dat ze wat kleren aan trekt. Ook al is het niet haar schuld.
Snap ik, maareh, provocatie zorg er in dit geval voor dat hij niet veilig over straat kan en dat kon die toch al niet... Maar het laat wel zien dat je een probleem hebt.

Pas als vrouwen naakt over straat kunnen lopen zonder lastiggevallen te worden hebben we geen probleem met kansloze mannen, maar dat zal niet zo snel voor gaan komen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181539271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:40 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Verkracht absoluut niet..... maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.

snap ook niet dat sommige ouders hun kinderen er zo bij laten lopen....lijkt wel alsof ze hun kind in de uitverkoop/etalate willen zetten voor foute mannen ofzo :`)
Dat zeg je gewoon verkeerd, het is niet haar fout dat ze wordt geïntimideerd.... Het was wel een te verwachten consequentie waar ze niet naïef om hoeft te doen maar het is niet haar schuld gewoon, ze doet niets fout namelijk..

En ik denk inderdaad dat er alleen foute gasten op vallen ja, maar wie weet ook niet, ik spreek ze nooit aan dus heb geen idee, misschien zijn het wel allemaal advocates.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')