abonnement Unibet Coolblue
pi_181494213
Mijn Ipad Pro heeft aan een kant screenbleeding, zoals wat hier te zien is:

Het is niet echt storend, maar wel duidelijk zichtbaar. Ik zie op internet dat het veel voorkomt.
1. Wordt het erger?
2. Heeft het zin om ermee naar een Apple winkel te gaan?
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:02:47 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181494612
Als het nu al duidelijk is zal ik gewoon bij een Apple zaak binnenlopen en advies vragen. Helemaal als je nog garantie hebt voorzie ik niet echt problemen (na wat simpel gegoogle met je probleem). Wel even voor de zekerheid een back-up maken van je iPad voordat je gaat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181495380
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als het nu al duidelijk is zal ik gewoon bij een Apple zaak binnenlopen en advies vragen. Helemaal als je nog garantie hebt voorzie ik niet echt problemen (na wat simpel gegoogle met je probleem). Wel even voor de zekerheid een back-up maken van je iPad voordat je gaat.
Zo'n back-up is ws alleen de basis? Moet je toch weer van alles installeren?
pi_181498209
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef Loekie1 het volgende:
2. Heeft het zin om ermee naar een Apple winkel te gaan?
Geen idee waar je het hebt gekocht. Je moet hiermee terug naar de verkoper, niet naar een willekeurige Apple winkel.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181594148
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Geen idee waar je het hebt gekocht. Je moet hiermee terug naar de verkoper, niet naar een willekeurige Apple winkel.
Dat ligt eraan. Als je binnen een half uur geholpen wordt in een Apple Store zou ik dat gewoon doen...
pi_181607200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:51 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ligt eraan.
Nee, je moet gewoon terug gaan naar degene met wie je een overeenkomst hebt.
quote:
Als je binnen een half uur geholpen wordt in een Apple Store zou ik dat gewoon doen...
Daar kan de Apple Store dus haar eigen voorwaarden aan verbinden, die slechter kunnen zijn dan de wettelijke verplichtingen die de verkoper heeft jegens de consument.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181616665
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon terug gaan naar degene met wie je een overeenkomst hebt.
Je 'moet' helemaal niks.
quote:
Daar kan de Apple Store dus haar eigen voorwaarden aan verbinden, die slechter kunnen zijn dan de wettelijke verplichtingen die de verkoper heeft jegens de consument.
KAN ja. Of niet. Of je wordt binnen een half uur geholpen en loopt blij met een nieuwe iPad naar buiten.

Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
pi_181616709
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je 'moet' helemaal niks.
Ok henk.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')