Zo'n back-up is ws alleen de basis? Moet je toch weer van alles installeren?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als het nu al duidelijk is zal ik gewoon bij een Apple zaak binnenlopen en advies vragen. Helemaal als je nog garantie hebt voorzie ik niet echt problemen (na wat simpel gegoogle met je probleem). Wel even voor de zekerheid een back-up maken van je iPad voordat je gaat.
Geen idee waar je het hebt gekocht. Je moet hiermee terug naar de verkoper, niet naar een willekeurige Apple winkel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef Loekie1 het volgende:
2. Heeft het zin om ermee naar een Apple winkel te gaan?
Dat ligt eraan. Als je binnen een half uur geholpen wordt in een Apple Store zou ik dat gewoon doen...quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het hebt gekocht. Je moet hiermee terug naar de verkoper, niet naar een willekeurige Apple winkel.
Nee, je moet gewoon terug gaan naar degene met wie je een overeenkomst hebt.quote:
Daar kan de Apple Store dus haar eigen voorwaarden aan verbinden, die slechter kunnen zijn dan de wettelijke verplichtingen die de verkoper heeft jegens de consument.quote:Als je binnen een half uur geholpen wordt in een Apple Store zou ik dat gewoon doen...
Je 'moet' helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon terug gaan naar degene met wie je een overeenkomst hebt.
KAN ja. Of niet. Of je wordt binnen een half uur geholpen en loopt blij met een nieuwe iPad naar buiten.quote:Daar kan de Apple Store dus haar eigen voorwaarden aan verbinden, die slechter kunnen zijn dan de wettelijke verplichtingen die de verkoper heeft jegens de consument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |