abonnement Unibet Coolblue
pi_181473291
Hallo.

Ik ben op zoek naar kast maar, omdat ik weinig ruimte heb wil ik er spullen in waar ik ze kan zien dus deels zonder deur of helemaal niet. Ook moeten mijn kleren dus dan is een deur handig hoeft niet. Ik kwam uit op de kwallax kast van de ikea. Maar die is weer te groot want, ik heb maar 1,45m de ruimte net 2cm te lang dus. Ik hoop dat iemand van jullie wel een geschikte kast weet.

Groetjes Jeroen
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 16:43:13 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_181475166
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef Anoniemmmertje het volgende:
Hallo.

Ik ben op zoek naar kast maar, omdat ik weinig ruimte heb wil ik er spullen in waar ik ze kan zien dus deels zonder deur of helemaal niet. Ook moeten mijn kleren dus dan is een deur handig hoeft niet. Ik kwam uit op de kwallax kast van de ikea. Maar die is weer te groot want, ik heb maar 1,45m de ruimte net 2cm te lang dus. Ik hoop dat iemand van jullie wel een geschikte kast weet.

Groetjes Jeroen
Wat is de maximaal beschikbare ruimte ?
En wat wil je allemaal in kunnen opbergen ?
Voorkeur voor iets met laden ? Of gewoon heel veel hangruimte ?

:)
pi_181475288
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:43 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Wat is de maximaal beschikbare ruimte ?
En wat wil je allemaal in kunnen opbergen ?
Voorkeur voor iets met laden ? Of gewoon heel veel hangruimte ?

:)
Ik kan tot 1,45m In de breedte en zo'n 2,5-3m hoog
Ik wil spullen zoals fims, beeldjes enz. erin opbergen waar ze zigbaar zijn en kleren. Hangruimte heb ik niet echt nodig. Als ik de kleren in een la kan leggen is het goed.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 16:58:27 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_181475623
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:46 schreef Anoniemmmertje het volgende:

[..]

Ik kan tot 1,45m In de breedte en zo'n 2,5-3m hoog
Ik wil spullen zoals fims, beeldjes enz. erin opbergen waar ze zigbaar zijn en kleren. Hangruimte heb ik niet echt nodig. Als ik de kleren in een la kan leggen is het goed.
Meer zoiets ?

https://www.leenbakker.nl(...)nkleur-40x110x151-cm


Deze is maar 110cm breed en 150cm hoog.
pi_181475691
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:58 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Meer zoiets ?

https://www.leenbakker.nl(...)nkleur-40x110x151-cm

[ afbeelding ]
Deze is maar 110cm breed en 150cm hoog.
Bedankt is een mooie kast. Als je toevallig meer van zo'n kasten tegen komt zou ik het graag horen.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 17:05:56 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_181475803
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:01 schreef Anoniemmmertje het volgende:

[..]

Bedankt is een mooie kast. Als je toevallig meer van zo'n kasten tegen komt zou ik het graag horen.
Of dit; al is dit al wat meer boekenkast-achtig.
Al komt hij wel uit dezelfde serie.

pi_181476425
Al eens naar de Kallax serie van de IKEA gekeken? Kun je zo breed en hoog maken als je wilt. En je kunt de vakken open laten, een opberg doos inzetten, lades of een deurtje met achterkant in monteren.

Toen ik student was had ik ook 2 boekenkasten, waarvan een als legplanken kledingkast ingebruik was. Ik had maar beperkte diepte waardoor kledingkast niet paste. Aan een kapstokje hingen was jasjes ed.

Edit: zag dat je die al bekeken had, maar je hebt ook lagere modellen en je kunt ook kleinere kastjes met elkaar combineren. Grotere en kleinere naast elkaar zetten enzo...
Als je een schuin dak heb, trek je de kast cm of wat naar voren waardoor t wel past...
pi_181476573
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:27 schreef Roosgeluk het volgende:
Al eens naar de Kallax serie van de IKEA gekeken? Kun je zo breed en hoog maken als je wilt. En je kunt de vakken open laten, een opberg doos inzetten, lades of een deurtje met achterkant in monteren.

Toen ik student was had ik ook 2 boekenkasten, waarvan een als legplanken kledingkast ingebruik was. Ik had maar beperkte diepte waardoor kledingkast niet paste. Aan een kapstokje hingen was jasjes ed.

Edit: zag dat je die al bekeken had, maar je hebt ook lagere modellen en je kunt ook kleinere kastjes met elkaar combineren. Grotere en kleinere naast elkaar zetten enzo...
Als je een schuin dak heb, trek je de kast cm of wat naar voren waardoor t wel past...
De enige optie die ik zag was in plaats van een 4x4 een 3x4 maar 3 breed ziet er een beetje sneu uit.
pi_181478186
En hoe diep maximaal?

Als ik jou was zou ik vooral in de hoogte gaan werken. Dan benut je veel ruimte. Ik vind de pax kast van ikea heel fijn omdat deze hoog en diep is, maar dit zijn meer kledingkasten dan boekenkasten.
Somebody that I used to know
pi_181478216
Ik vind trouwens dat bij de kallax-kast er veel ruimte verloren gaat aan plankjes en houtwerk. Dan is Billy efficiėnter. Maar ja ook minder diep.
Somebody that I used to know
pi_181479630

rek »Mauro«, afm. (bxdxh): 107x33x176 cm bij Otto, ¤129,99
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')