abonnement Unibet Coolblue
pi_181430512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Het liefst zou ik verdwijnen in een bosrijke omgeving. Zonder buren, ik ga daar eens goed over nadenken. Ik heb nu een hypotheek en een zoontje op speciaal onderwijs, baan in het onderwijs. Ik kan niet als minuut vertrekken.
Maar ik wil iets hebben om naar uit te kijken.
Ik hou ook niet van mensen. En al helemaal niet van sociaal gedoe. Gelukkig houdt mijn liefste daar ook niet van, we houden enkel van elkaar :')

Een huis in een bosrijke omgeving is voor velen onbetaalbaar. Wij hebben wel eens gedacht aan een recreatiewoning, maar dat was ons al snel weer véééél te gezellig. Of onbetaalbaar. Maar ik ken eigenlijk best een heel aantal mensen die ergens een mooi weilandje gekocht hebben en daar een schuurtje op zetten en dan in de weekenden/zomeravonden en vakanties daar wat rondhangen. Met een siertuintje, een moestuintje of een paar beesten. Ook met kinderen. Fietsjes in de schuur, stapelbedje en een kampeerkooktoestelletje en je kan heel veel tijd zoetbrengen met een beetje klooien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181430878
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen leven...heerlijk als je vrij bent ben je ook echt vrij geen verplichte versite verjaardagen feestdagen etc etc zelf weten wanneer en waar je op vakantie gaat je eigen geld verbrassen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Heb je wel vrienden dan Geerd?
pi_181431036
Lekker gaan reizen. Tentje mee, slaapzak hup
pi_181431062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je wel vrienden dan Geerd?
Ja maar die zijn allemaal getrouwd en kinderen etc en wonen ver weg zie ik nooit meer...niet echt vrienden meer.
Ik zwaai naar dieren.
pi_181431089
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja maar die zijn allemaal getrouwd en kinderen etc en wonen ver weg zie ik nooit meer...niet echt vrienden meer.
en inmiddels is de stap om ze spontaan op te bellen te groot en zeg je maar dat je tevreden bent met deze situatie?
pi_181431142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:05 schreef MCH het volgende:

[..]

en inmiddels is de stap om ze spontaan op te bellen te groot en zeg je maar dat je tevreden bent met deze situatie?
Ook geen behoefte echt aan...heb een hekel aan kinderen ook dus laat maar. Al die verhalen over poepluiers, zijn ook altijd ziek die krengen
Ik zwaai naar dieren.
pi_181431322
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ook geen behoefte echt aan...heb een hekel aan kinderen ook dus laat maar. Al die verhalen over poepluiers, zijn ook altijd ziek die krengen
Zijn meestal niet de leukste vrienden om naar toe te gaan als alleenstaande. Vaak heel veel een richtingsverkeer.
pi_181431327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zijn meestal niet de leukste vrienden om naar toe te gaan als alleenstaande. Vaak heel veel een richtingsverkeer.
Juist
Ik zwaai naar dieren.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:51:46 #34
319979 Fok-it
All is well
pi_181432115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zijn meestal niet de leukste vrienden om naar toe te gaan als alleenstaande. Vaak heel veel een richtingsverkeer.
Heeft je gemoedstoestand geen effect op je kind trouwens?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181432436
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heeft je gemoedstoestand geen effect op je kind trouwens?
Misschien wel , misschien niet. Vind dit een beetje een dooddoener. Als ik zie hoe nep veel ouders met hun kinderen omgaan.
Alles draait om Facebook en uiterlijk vertoon.
Hij is net als ik autistisch en voelen elkaar dat betreft goed aan. Niet dat ik hoop dat hij net als ik over het leven denkt.
pi_181432438
Ik herken me wel in dit verhaal, en had dit topic ook kunnen schrijven.

Wat wel zo is, is dat ik me niet 24/7 zo voel maar af en toe doordeweeks dit soort momentjes heb. Mijn leven is niet slecht, ik ben niet depressief, maar het is allemaal maar een beetje ''meh''

Net zoals jij ben ik ook best pessimistisch, sarcastisch en in toenemende mate ook niet echt sociaal/aardig tegen mensen. Ik heb vaak het gevoel dat andere mensen leven, en ik er maar een beetje vanaf een afstandje naar kijk. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit nu vervelend of juist prettig vind.

Maar ik haal eigenlijk niet echt ergens bovengemiddeld veel voldoening uit. Zit nu ook echt in zo'n fase dat alles zo normaal is. De dagen, weken, maanden en zelfs jaren gaan voorbij. Alles loopt op rolletjes. Niets gaat echt héél goed, maar niets gaat ook héél slecht.

Toen ik net begon met fulltime werken, was ik op vrijdagmiddag nog blij dat ik een week productief was geweest, geld had verdiend en nu twee dagen vrij heb. Maar ook een weekend is nu normaal, vliegt voorbij en voor je het weet is het opnieuw weekend.

Wil je topic verder niet kapen, maar herken het dus wel en heb niet echt tips :P

Zit nu toevallig in mijn woonkamer en kijk om mij heen, mijn leven is eigenlijk zoals mijn woonkamer :') Het is schoon, er staan prima (goede kwaliteit) meubels in, het is nieuwbouw dus zit allemaal goed in elkaar en gaat lang mee. Maar het heeft niet echt sfeer. Het is allemaal nogal inwisselbaar, net zoals een moderne hotel kamer ofzo.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:08:34 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_181432490
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Niet dat ik hoop dat hij net als ik over het leven denkt.
Dat bedoel ik meer. Niet dat je hem opvoed met negatieve gedachten. Genoeg ouders die hun kinderen niet laten genieten alleen omdat ze dat zelf niet kunnen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181432565
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat bedoel ik meer. Niet dat je hem opvoed met negatieve gedachten. Genoeg ouders die hun kinderen niet laten genieten alleen omdat ze dat zelf niet kunnen.
Ow nee hij geniet wel. Maar om een voorbeeld te geven. Net als ik is hij niet zo sociaal en speelt graag binnen. Mijn moeder zat altijd te zeiken, ga eens naar buiten vitamine opdoen en dat soort dooddoeners. Ik doe dat niet ik laat hem in zijn waarde.
Misschien volgens de massa niet goed maar ik ben een beetje uitgekeken op de massa.
pi_181432567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:05 schreef Jaume_I het volgende:
Ik herken me wel in dit verhaal, en had dit topic ook kunnen schrijven.

Wat wel zo is, is dat ik me niet 24/7 zo voel maar af en toe doordeweeks dit soort momentjes heb. Mijn leven is niet slecht, ik ben niet depressief, maar het is allemaal maar een beetje ''meh''

Net zoals jij ben ik ook best pessimistisch, sarcastisch en in toenemende mate ook niet echt sociaal/aardig tegen mensen. Ik heb vaak het gevoel dat andere mensen leven, en ik er maar een beetje vanaf een afstandje naar kijk. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit nu vervelend of juist prettig vind.

Maar ik haal eigenlijk niet echt ergens bovengemiddeld veel voldoening uit. Zit nu ook echt in zo'n fase dat alles zo normaal is. De dagen, weken, maanden en zelfs jaren gaan voorbij. Alles loopt op rolletjes. Niets gaat echt héél goed, maar niets gaat ook héél slecht.

Toen ik net begon met fulltime werken, was ik op vrijdagmiddag nog blij dat ik een week productief was geweest, geld had verdiend en nu twee dagen vrij heb. Maar ook een weekend is nu normaal, vliegt voorbij en voor je het weet is het opnieuw weekend.

Wil je topic verder niet kapen, maar herken het dus wel en heb niet echt tips :P

Zit nu toevallig in mijn woonkamer en kijk om mij heen, mijn leven is eigenlijk zoals mijn woonkamer :') Het is schoon, er staan prima (goede kwaliteit) meubels in, het is nieuwbouw dus zit allemaal goed in elkaar en gaat lang mee. Maar het heeft niet echt sfeer. Het is allemaal nogal inwisselbaar, net zoals een moderne hotel kamer ofzo.
Als je nog kan relativeren dan ben je in ieder geval niet helemaal voorgoed opgegeven, probeer daar aan vast te houden .
pi_181432636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:05 schreef Jaume_I het volgende:
Ik herken me wel in dit verhaal, en had dit topic ook kunnen schrijven.

Wat wel zo is, is dat ik me niet 24/7 zo voel maar af en toe doordeweeks dit soort momentjes heb. Mijn leven is niet slecht, ik ben niet depressief, maar het is allemaal maar een beetje ''meh''

Net zoals jij ben ik ook best pessimistisch, sarcastisch en in toenemende mate ook niet echt sociaal/aardig tegen mensen. Ik heb vaak het gevoel dat andere mensen leven, en ik er maar een beetje vanaf een afstandje naar kijk. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit nu vervelend of juist prettig vind.

Maar ik haal eigenlijk niet echt ergens bovengemiddeld veel voldoening uit. Zit nu ook echt in zo'n fase dat alles zo normaal is. De dagen, weken, maanden en zelfs jaren gaan voorbij. Alles loopt op rolletjes. Niets gaat echt héél goed, maar niets gaat ook héél slecht.

Toen ik net begon met fulltime werken, was ik op vrijdagmiddag nog blij dat ik een week productief was geweest, geld had verdiend en nu twee dagen vrij heb. Maar ook een weekend is nu normaal, vliegt voorbij en voor je het weet is het opnieuw weekend.

Wil je topic verder niet kapen, maar herken het dus wel en heb niet echt tips :P

Zit nu toevallig in mijn woonkamer en kijk om mij heen, mijn leven is eigenlijk zoals mijn woonkamer :') Het is schoon, er staan prima (goede kwaliteit) meubels in, het is nieuwbouw dus zit allemaal goed in elkaar en gaat lang mee. Maar het heeft niet echt sfeer. Het is allemaal nogal inwisselbaar, net zoals een moderne hotel kamer ofzo.
Ja haha herkenbaar, mijn huis is ook heel steriel en opgeruimd.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:14:48 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_181432647
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:11 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ow nee hij geniet wel. Maar om een voorbeeld te geven. Net als ik is hij niet zo sociaal en speelt graag binnen. Mijn moeder zat altijd te zeiken, ga eens naar buiten vitamine opdoen en dat soort dooddoeners. Ik doe dat niet ik laat hem in zijn waarde.
Misschien volgens de massa niet goed maar ik ben een beetje uitgekeken op de massa.
Nou ja, het is misschien een dooddoener maar af en toe naar buiten is wel goed natuurlijk. Nieg alleen voor vitamine d maar ook gewoon voor je psyche :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181432676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja, het is misschien een dooddoener maar af en toe naar buiten is wel goed natuurlijk. Nieg alleen voor vitamine d maar ook gewoon voor je psyche :Y
Klopt maar niet onder dwang.
pi_181432737
Kameraad ik snap je volledig. En ik heb er geen oplossing voor,, ik geloof dat niemand dat heeft.

Mijn probleem is dat ik constant, elke seconde van de dag nadenk. Zelfs als ik slaap ben ik onrustig. Ik heb elke nacht nachtmerries. In mijn geval is de enige oplossing de dood. Ik kijk er al jaren naar uit om in een kist onder de grond weg te rotten, weg van alle drukte.
pi_181432818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
Kameraad ik snap je volledig. En ik heb er geen oplossing voor,, ik geloof dat niemand dat heeft.

Mijn probleem is dat ik constant, elke seconde van de dag nadenk. Zelfs als ik slaap ben ik onrustig. Ik heb elke nacht nachtmerries. In mijn geval is de enige oplossing de dood. Ik kijk er al jaren naar uit om in een kist onder de grond weg te rotten, weg van alle drukte.
Ja lijkt of mijn hersens te snel draaien. Soort te snelle processor in een oude pc.
pi_181433939
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja lijkt of mijn hersens te snel draaien. Soort te snelle processor in een oude pc.
Ik herken het. Alsmaar malen in je hoofd en geen seconde rust.

Richard Wagner schreef ooit "het vermogen om te denken is een kwelling". Die man was zo geniaal dat ie zichzelf gek zat te denken.
pi_181434014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:08 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Ik herken het. Alsmaar malen in je hoofd en geen seconde rust.

Richard Wagner schreef ooit "het vermogen om te denken is een kwelling". Die man was zo geniaal dat ie zichzelf gek zat te denken.
Ja nou dat ben ik met hem eens. Als ik soms die mensen om me heen als olifant door een porseleinen kast ziet banjeren zonder enige vorm van schaamte.
Ik wou dat ik dat kon, ik raak al overprikkeld door een hittegolf.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:23:16 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_181434354
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
Kameraad ik snap je volledig. En ik heb er geen oplossing voor,, ik geloof dat niemand dat heeft.

Mijn probleem is dat ik constant, elke seconde van de dag nadenk. Zelfs als ik slaap ben ik onrustig. Ik heb elke nacht nachtmerries. In mijn geval is de enige oplossing de dood. Ik kijk er al jaren naar uit om in een kist onder de grond weg te rotten, weg van alle drukte.
Waarom jezelf nog kwellen dan? Misschien beetje rare vraag maar mensen die zo'n overtuigende doodswens hebben voeren hem uiteindelijk toch wel uit. Ben je niet suïcidaal?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:26:55 #48
441859 crew  Lenny77
pi_181434433
Tentje nemen en in het weekend gewoon wat wild kamperen? Vispas aanschaffen en samen vissen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181434660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je nog kan relativeren dan ben je in ieder geval niet helemaal voorgoed opgegeven, probeer daar aan vast te houden .
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja haha herkenbaar, mijn huis is ook heel steriel en opgeruimd.
Sowieso zweef ik altijd een beetje heen en weer tussen de gedachten : Er is iets aan de hand (psychisch) met mij enerzijds en ''dit is gewoon het volwassen leven'' anderzijds.

Je hebt toch gewoon je baan, in geval van TS ook nog een kind en andere verplichtingen (hypotheek etc).

Toen ik voor het laatst écht kon genieten van kleine/grote dingen, was toen ik nog parttime bij de AH werkte en studeerde. Ik had nog geen stress voor een hypotheek, fulltime baan met bijbehorende verplichtingen. Niet dat ik nu heel veel stress heb, maar je zit toch altijd wel in je hoofd met het beoordelingsgesprek dat je volgende week hebt of die presentatie die je moet geven of de deadline voor bepaald werk, etc.

Ik denk dat je daardoor ook in een soort sleur terecht komt waardoor het ook moeilijker wordt die hele pure momenten van vreugde / genieten te ervaren.
pi_181434900
Ja Jaume,mijn beste periode was toen ik full time werkte en bij mijn ouders woonde. Geen zorgen aan mijn hoofd en wel lekker heel de dag bezig zijn. Voordeel was ik dat ik nog jong van geest en lichaam was. Ik voel me nu echte een oude man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')