abonnement Unibet Coolblue
pi_181184757
Grote honden die stoer doen omdat zijn/haar baasje erbij is. :')

Eigenaars die stoer doen op straat omdat ze een grote hond hebben. :')

Hondenvolk die niet snappen dat sommige mensen tot hun tand bewapend zijn. :')

Klacht: hondenvolk :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 14-08-2018 19:14:50 ]
pi_181185101
"omdat hij baasje erbij is"
"eigenaars"
"hondevolk die niet snappen"

Serieus kerel, gooi jezelf weg.
pi_181185539
Ge๏ntimideerd worden door honden. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:30:33 #4
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181185637
Niet de taal van de honden spreken :')
pi_181185671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:30 schreef the-eye het volgende:
Niet de taal van de honden spreken :')
Niet op handen en voeten achter een hond aankruipen om z'n anus te besnuffelen. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:37:03 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181185817
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet op handen en voeten achter een hond aankruipen om z'n anus te besnuffelen. :')
Als jij een hond in het verkeerde gaatje neukt ben je gewoon een vieze homo
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:49:42 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181186085
Onterechte klacht.

Alleen bazen hebben dit soort honden:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181186135
Als ik jou tegenkom zou ik zijn riem per ongeluk los laten ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 19:52:28 ]
pi_181186137
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:58 schreef Atak het volgende:
Grote honden die stoer doen omdat zijn/haar baasje erbij is. :')

Eigenaars die stoer doen op straat omdat ze een grote hond hebben. :')

Hondenvolk die niet snappen dat sommige mensen tot hun tand bewapend zijn. :')

Klacht: hondenvolk :')
Wat lul je nou je hebt toch zelf ook altijd een riempje om?
pi_181186147
Honten
Ik zwaai naar dieren.
pi_181186154
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:37 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als jij een hond in het verkeerde gaatje neukt ben je gewoon een vieze homo
neuzen, niet neuken.

Hoewel ik vast wel goed luister als je "kom" roept.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Forum Admin dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:26:02 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181186932
Wapens nodig hebben :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181187028
Buitenkomen :')
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:30:15 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181187495
quote:
Ja, want het is altijd verstandig om een aangelijnde hond die zich met z'n eigen zaken bemoeit om te toveren naar een schuimbekkende zak vol tanden aan de lijn van een schuimbekkende zak.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:44:24 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181187563
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, want het is altijd verstandig om een aangelijnde hond die zich met z'n eigen zaken bemoeit om te toveren naar een schuimbekkende zak vol tanden aan de lijn van een schuimbekkende zak.
Uhhhhhhhhhhhhhh......... waar zeg ik dat?
pi_181187654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:44 schreef the-eye het volgende:

[..]

Uhhhhhhhhhhhhhh......... waar zeg ik dat?
Oh sorry. Wat waren jouw achterliggende gedachten van het posten van filmpjes waarin uitgelegd wordt hoe je een hondentreiterapparaat maakt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:51:57 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181187874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh sorry. Wat waren jouw achterliggende gedachten van het posten van filmpjes waarin uitgelegd wordt hoe je een hondentreiterapparaat maakt?
Kijken of ik gevoelige typjes over de rooie kon krijgen.
pi_181187944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als ik jou tegenkom zou ik zijn riem per ongeluk los laten ^O^
Krijg jij je vriendin maar van de wolle Marokkaan eerst terug!! :')
pi_181188032
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Krijg jij je vriendin maar van de wolle Marokkaan eerst terug!! :')
Voor zo'n grote bek heb je best een hondenkop
pi_181188194
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Krijg jij je vriendin maar van de wolle Marokkaan eerst terug!! :')
Telkens dezelfde comeback en je snapt er nog altijd geen zak van _O-

Ik zal het even uitleggen op een manier dat jij het hopelijk ook begrijpt.
Ik had een vriendin, en ze was ten eerste jaloers als de pest.
Vervolgens werd Feyenoord kampioen O+ O+ en deed ze moeilijk dat ik naar de huldiging ging. Na de huldiging heb ik 2 weken ( 14 nachtjes slapen) niet meer op haar appjes geantwoord omdat ik haar niet meer lief vond (soms gebeurt dat wel eens tussen mensen) en toen heb ik de relatie verbroken.

Later zag ik haar lopen met een jongen van een bepaalde afkomst en vroeg ik aan haar of die zandhapper haar nieuwe vriendje was. Het was toen al lang en breed uit. Die jongen vond die opmerking natuurlijk niet leuk dus kwam eem verhaal halen. Nou, dat was het. Ik snap niet waar jij de connectie legt dat ik haar terug wil, want ze is niet meer van waarde voor mij.

Pak nu een A4tje en schrijf dit even over zodat je het de volgende keer niet vergeet ^O^
pi_181188596
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:51 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kijken of ik gevoelige typjes over de rooie kon krijgen.
Het interesseert me niet wat je die hond aandoet. Het is meer dat het gewoon enorm onverstandig is.

Een buffel die net zo breed is dat 'ie lang is, is ongevaarlijk. Dat wil niet zeggen dat het verstandig is om hem te irriteren door je wijsvinger tegen z'n neus te petsen.

Een vechthond is in principe ongevaarlijk, maar is wel tot de tanden bewapend (zie je wat ik deed :D). Dat in combinatie met een baasje met een minderwaardigheidscomplex, maakt het allemaal geen situatie om moedwillig te laten escaleren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181188689
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Telkens dezelfde comeback en je snapt er nog altijd geen zak van _O-

Ik zal het even uitleggen op een manier dat jij het hopelijk ook begrijpt.
Ik had een vriendin, en ze was ten eerste jaloers als de pest.
Vervolgens werd Feyenoord kampioen O+ O+ en deed ze moeilijk dat ik naar de huldiging ging. Na de huldiging heb ik 2 weken ( 14 nachtjes slapen) niet meer op haar appjes geantwoord omdat ik haar niet meer lief vond (soms gebeurt dat wel eens tussen mensen) en toen heb ik de relatie verbroken.

Later zag ik haar lopen met een jongen van een bepaalde afkomst en vroeg ik aan haar of die zandhapper haar nieuwe vriendje was. Het was toen al lang en breed uit. Die jongen vond die opmerking natuurlijk niet leuk dus kwam eem verhaal halen. Nou, dat was het. Ik snap niet waar jij de connectie legt dat ik haar terug wil, want ze is niet meer van waarde voor mij.

Pak nu een A4tje en schrijf dit even over zodat je het de volgende keer niet vergeet ^O^
Waarom wilde je die Marokkaan dan slaan? Als het uit is dan ga je toch niet iemand met z’n nieuwe partner uitschelden. Volgens mij ben je nog steeds bitter en probeer je het te maskeren met “ik wilde haar helemaal niet”. Wel een toffe move van haar.. komt ze gewoon met haar wolle vriend op jouw werk om je uit te dagen. _O-
pi_181188797
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom wilde je die Marokkaan dan slaan? Als het uit is dan ga je toch niet iemand met z’n nieuwe partner uitschelden. Volgens mij ben je nog steeds bitter en probeer je het te maskeren met “ik wilde haar helemaal niet”. Wel een toffe move van haar.. komt ze gewoon met haar wolle vriend op jouw werk om je uit te dagen. _O-
Slaan? Geweld is iets voor primitieven zoals meneer weer bevestigden. Ik vroeg me oprecht af of ze met een marokkaan zou gaan omdat ze altijd vrij racistisch was over turken/marokkanen. En ja weet ik veel dat zij het tegen hem zou zeggen :') Vond en vind het een grappig woord, voor mij is het geen schelden. En als ik er bitter over was had ik het ook niet uitgemaakt he. En ze zijn nooit op komen dagen overigens, zoals verwacht. Je zoekt iets wat er niet is. Ik snap dat je graag voor je volk opkomt maar je gaat er iets te ver in nu.
pi_181188914
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom wilde je die Marokkaan dan slaan? Als het uit is dan ga je toch niet iemand met z’n nieuwe partner uitschelden. Volgens mij ben je nog steeds bitter en probeer je het te maskeren met “ik wilde haar helemaal niet”. Wel een toffe move van haar.. komt ze gewoon met haar wolle vriend op jouw werk om je uit te dagen. _O-
Klinkt als een leuke meid O+
pi_181189902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Slaan? Geweld is iets voor primitieven zoals meneer weer bevestigden. Ik vroeg me oprecht af of ze met een marokkaan zou gaan omdat ze altijd vrij racistisch was over turken/marokkanen. En ja weet ik veel dat zij het tegen hem zou zeggen :') Vond en vind het een grappig woord, voor mij is het geen schelden. En als ik er bitter over was had ik het ook niet uitgemaakt he. En ze zijn nooit op komen dagen overigens, zoals verwacht. Je zoekt iets wat er niet is. Ik snap dat je graag voor je volk opkomt maar je gaat er iets te ver in nu.
Als je niet jaloers bent dan zeg je ook toch niet zulke dingen. :') Geef nou maar toe dat je haar terug wilde en nu het niet lukt zeg je dat je haar niet meer wilt.
pi_181190057
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je niet jaloers bent dan zeg je ook toch niet zulke dingen. :') Geef nou maar toe dat je haar terug wilde en nu het niet lukt zeg je dat je haar niet meer wilt.
Als ik jaloers was had ik wel wat anders gedaan hoor, zandhapper is nog vrij netjes. Waarom zou ik haar terugwillen als ik het uitmaak? Waar is jou logica? :D Als ze nog van waarde was had ik het niet uitgemaakt natuurlijk. Plus het was niet eens haar vriendje, dus wat boeit het? Als ik haar had gewilt had ik het echt nooit niet uitgemaakt.
pi_181190163
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Krijg jij je vriendin maar van de wolle Marokkaan eerst terug!! :')
Sowieso wijven van Marokkanen terugwillen :') Ze zijn dan al bevuild...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:08:22 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181190616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het interesseert me niet wat je die hond aandoet. Het is meer dat het gewoon enorm onverstandig is.

Een buffel die net zo breed is dat 'ie lang is, is ongevaarlijk. Dat wil niet zeggen dat het verstandig is om hem te irriteren door je wijsvinger tegen z'n neus te petsen.

Een vechthond is in principe ongevaarlijk, maar is wel tot de tanden bewapend (zie je wat ik deed :D). Dat in combinatie met een baasje met een minderwaardigheidscomplex, maakt het allemaal geen situatie om moedwillig te laten escaleren.
Tijd voor een plaatje van een lieve hond
pi_181190966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tijd voor een plaatje van een lieve hond
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een lieve hond.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')