abonnement Unibet Coolblue
pi_181108240
Aan de hand van een ander topic, besloten om deze te openen om niet al te ver offtopic te gaan daar. Ik weet eigenlijk niet of deze beter past in R&P maar dan krijgt 'ie vast wel een schopje.

Ik persoonlijk heb erg negatieve ervaringen in samenwerken met millenials. Om niet teveel in details te vallen, eigenlijk vind ik millenials verwend, niet of vrijwel niet te motiveren, ze vinden zichzelf heel wat. Ze houden maar met moeite 40 uur per week vol, maar vinden eigenlijk wel dat ze een keer een managementfunctie verdienen terwijl ze keer op keer laten zien dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben, en ik zie steevast een gebrek aan betrokkenheid.

Dit botst echt totaal met mijn invulling van goed werknemerschap en ik heb momenteel zelf geen millenials in het team dat ik zelf direct aanstuur. Indirect wel trouwens, en als collega erger ik me helemaal kapot. Ik ben de eerste die toe wil geven dat mijn beeld ernstig gekleurd is door drie millenials op de werkvloer. Maar OK, ik ben volwassen genoeg om toe te geven dat ik hierin ook het één en ander moet leren, ik kan ze niet voor eeuwig ontlopen.

Ikzelf ben pas 35, op mijn 16e had ik mijn eerste mobiel en ik identificeer me eigenlijk niet met de millenials, hoewel ik er dichtbij zit. Je zou dus denken dat ik als manager zit te aasgieren op nieuwe millenials, maar op dit moment kies ik ervoor om geen millenials in dienst te nemen.


Dus ik hoop eigenlijk gewoon op een algemene respectvolle discussie over hoe millenials te motiveren zijn, wat zij eigenlijk willen van hun werkgever en hun manager. En wat definieert een millenials? Wat zijn jullie ervaringen?
_________________________________
Geen idee of er behoefte is aan nog een deel, maar het stukje zelfsturende teams kan wel interessant zijn.

Oh en ik val volgens sommige definities onder millenial als 32 jarige. 32 klinkt oud, maar millenial zijn klinkt ook stom.
pi_181108491
Oh sorry, ik heb ook een deel 2 geopend :@ , ik had deze nog niet gezien.
Resistance is futile.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:18:39 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181108616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:13 schreef Seven. het volgende:
Oh sorry, ik heb ook een deel 2 geopend :@ , ik had deze nog niet gezien.
En laten we dat dan ook deel 2 maken aangezien jij de originele TS bent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')