abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 augustus 2018 @ 12:13:44 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180957546
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je als hotel geen enkele tussenpersoon hebt, inclusief Google, dan krijg je het erg moeilijk. En elke tussenpersoon, ook Google, wil een deel van de opbrengst en heeft voorwaarden.
Ja, maar je hoeft je niet per se op de particuliere online markt te richten als je andere kanalen succesvol zijn.
pi_180957616
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, maar je hoeft je niet per se op de particuliere online markt te richten als je andere kanalen succesvol zijn.
Oh, en ik maar denken dat TS het over de particuliere markt had. Maar goed, ik zie dat we offtopic gaan. Ook prima.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  One tough cookie zondag 5 augustus 2018 @ 12:19:41 #53
169210 liesje1979
pi_180957670
Via booking.com, ik las iemand hier zeggen dat het onoverzichtelijk was maar dat zie ik totaal niet. Ik vind het juist een hele fijne site.
En tegenwoordig zoek ik hotels via mijn booking searchbox op mijn eigen site, krijg ik ook nog een heel klein bedragje van terug. :')
pi_180957710
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Via booking.com, ik las iemand hier zeggen dat het onoverzichtelijk was maar dat zie ik totaal niet. Ik vind het juist een hele fijne site.
En tegenwoordig zoek ik hotels via mijn booking searchbox op mijn eigen site, krijg ik ook nog een heel klein bedragje van terug. :')
Het enige dat me echt stoort aan booking.com is dat je ook hotels/kamers aangeboden krijgt die niet beschikbaar zijn, tenzij je "Laat alleen beschikbare accommodaties zien" aanvinkt :')
Als ik zoek op datum en stad/regio, dan wil ik uiteraard alleen beschikbare kamers zien, en niet de kamers die ik niet kan boeken. Wtf...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180957746
Booking.com is inderdaad handig.
Als je wat vaker reist lijken Hotels.com en expedia beter vanwege hun membership programma.
Bij booking krijg je wel korting en extra voordelen maar op het eerste gezicht minder dan bij de andere 2.
  Moderator zondag 5 augustus 2018 @ 12:25:23 #56
45833 crew  Fogel
pi_180957751
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:08 schreef Casual-T het volgende:
www.hotels.com, vanwege
- het krijgen van een gratis nacht na 10 nachten, waardoor je zou kunnen zeggen dat je 10% extra korting hebt
- 5-7% cashback via de bekende sites
- laagsteprijsgarantie (mocht een andere site goedkoper zijn en je wil toch bovenstaand voordelen, kun je gewoon die duurdere prijs boeken)
Dit inderdaad. Al krijg ik ipv cashback een bult met Eurobonus punten waardoor ik weer nagenoeg gratis kan vliegen.
Laagste prijsgarantie nooit gebruikt.

Soms moet ik een specifiek hotel boeken, en dat is dan soms wel en soms niet goedkoper om dat via het hotel zelf te doen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_180958272
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:08 schreef Casual-T het volgende:
www.hotels.com, vanwege
- het krijgen van een gratis nacht na 10 nachten, waardoor je zou kunnen zeggen dat je 10% extra korting hebt
- 5-7% cashback via de bekende sites
- laagsteprijsgarantie (mocht een andere site goedkoper zijn en je wil toch bovenstaand voordelen, kun je gewoon die duurdere prijs boeken)
Dit.

Voor sommige gebieden is het aanbod wel aanzienlijk lager dan booking.com. De prijzen komen verschillen af en toe wel.

En het aantal keer dat het bij site van hotel zelf goedkoper is is op 1 hand te tellen...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_180958308
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

:D

Poging 3! :P
Je weet wat ik bedoel.
U MAD?
  Moderator zondag 5 augustus 2018 @ 13:39:47 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180959135
Je hebt het over de beoordeling van de sites zelf toch? Dat zijn inderdaad waarschijnlijk azijnpissers. Zowel booking.com als Expedia zijn prima om mee te boeken. Zoek bij booking.com op een beoordeling hoger dan 8 en bij Expedia hoger dan een 4, dan zit je prima.

Zelf boek ik het liefst met Expedia omdat je daar punten mee opbouwt waarmee je korting kunt krijgen op volgende overnachtingen.

Wel valt me op dat voor Indonesië meer en betere hotels via booking.com te vinden zijn dan via Expedia. Het kan dus ook per land weer verschillen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180959431
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het enige dat me echt stoort aan booking.com is dat je ook hotels/kamers aangeboden krijgt die niet beschikbaar zijn, tenzij je "Laat alleen beschikbare accommodaties zien" aanvinkt :')
Als ik zoek op datum en stad/regio, dan wil ik uiteraard alleen beschikbare kamers zien, en niet de kamers die ik niet kan boeken. Wtf...
Ik vind dat juist wel handig. Omdat ik vaak niet aan specifieke datum vastzit. Dan vind ik het wel prettig om te zien wat er in die locatie binnen mijn zoektermen te vinden is. Ook als het op dat moment vol is.
  zondag 5 augustus 2018 @ 14:01:55 #61
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180959446
Volgeboekte hotels kan je grwoon opbellen...
pi_180959822
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel handig. Omdat ik vaak niet aan specifieke datum vastzit. Dan vind ik het wel prettig om te zien wat er in die locatie binnen mijn zoektermen te vinden is. Ook als het op dat moment vol is.
Ik denk dat de meesten wél aan specifieke data vastzitten. Het zou dan ook beter zijn het andersom aan te bieden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180961253
Via booking , altijd iets met gratis annuleren ;)

Expedia heb ik weinig vertrouwen in aangezien de problemen met expedia reserveringen waar ik werk. Maar goed. Kan ook aan de gasten liggen ;)
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:29:28 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180963786
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten wél aan specifieke data vastzitten. Het zou dan ook beter zijn het andersom aan te bieden.
Voor wen specifieke wens wil ik wel een dagje schuiven.
pi_180964620
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 06:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oh op die fiets.
Alleen boze mensen bij wie iets fout ging laten zo'n review achter op van die website-review-websites. En dan gaat het vaak ook nog over dat het hotel iets fout heeft gedaan en niet de boekingssite. Logisch dat ze allemaal zo'n lage rating hebben. Niks van aantrekken.
Gewoon kijken welk hotel het beste bij jou past op dat moment. En dan maakt het weinig uit via welke grote site je boekt.

Ikzelf heb nooit een slechte ervaring met booking.com gehad.
Mwoah. Hoe meer supernegatieve reviews des te meer de site ook daadwerkelijk ruk is. Hotels.com bv is gewoon een dikke ruksite. Price match guarantee is gebakken lucht daar.
Booking.com is gewoon prima
pi_180964650
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:08 schreef Casual-T het volgende:
www.hotels.com, vanwege
- het krijgen van een gratis nacht na 10 nachten, waardoor je zou kunnen zeggen dat je 10% extra korting hebt
- 5-7% cashback via de bekende sites
- laagsteprijsgarantie (mocht een andere site goedkoper zijn en je wil toch bovenstaand voordelen, kun je gewoon die duurdere prijs boeken)
Hotels.com price match guarantee = screenshots uitprinten en fysiek opsturen naar usa om daarna een tegoedbedrag in de vorm van korting op volgende boeking terug te krijgen. Dikke scamsite
  Moderator zondag 5 augustus 2018 @ 19:27:31 #67
45833 crew  Fogel
pi_180964898
SOG, werk je voor booking.com ofzo? :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:42:26 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180965170
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:27 schreef Fogel het volgende:
SOG, werk je voor booking.com ofzo? :+
Dan had hij wel geweten dat het een europees bedrijf is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_180965244
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:42 schreef XL het volgende:

[..]

Dan had hij wel geweten dat het een europees bedrijf is.
Hij zegt nergens dat booking.com geen Europees bedrijf is?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:03:16 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180965518
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij zegt nergens dat booking.com geen Europees bedrijf is?
Je hoeft niks naar de US op te sturen, customer service zit gewoon in London
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_180965547
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:03 schreef XL het volgende:

[..]

Je hoeft niks naar de US op te sturen, customer service zit gewoon in London
Booking.com zit in Amsterdam (hoofdkantoor), Cambridge, Lille, Berlijn, en nog een heel stel steden.
Met dat opsturen naar de VS had hij het over hotels.com, en dus niet over booking.com.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:08:27 #72
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180965611
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Booking.com zit in Amsterdam (hoofdkantoor), Cambridge, Lille, Berlijn, en nog een heel stel steden.
Met dat opsturen naar de VS had hij het over hotels.com, en dus niet over booking.com.
Ik had het ook over hotels.com

Weet dat booking in Amsterdam zit

Kom regelmatig bij beide over de vloer
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_180965644
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:08 schreef XL het volgende:

[..]

Ik had het ook over hotels.com

Weet dat booking in Amsterdam zit

Kom regelmatig bij beide over de vloer
Lees de laatste paar posts dan nog maar even goed door, want je bent ff de rode draad kwijt :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180965694
Via booking.com of Expedia hotel uitzoeken. Dan het rechtstreekse telefoonnummer erbij zoeken en bij het hotel zelf boeken. Vaak korting of betere kamperen wordt gewaardeerd door de hoteleigenaar.
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:14:28 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180965737
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Lees de laatste paar posts dan nog maar even goed door, want je bent ff de rode draad kwijt :)
SOG post dat booking cool is en hotels kut en scam en dat je bij hotels alles naar de us moet sturen. Ik geef aan dat je bij hotels niks aan de us moet sturen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')