abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180926442
registreer om deze reclame te verbergen
Sinds deze week heb ik een nieuww Huawei P20 Pro. Werkt perfect en ben er zeer tevreden over. Echter wil mijn telefoon niet verbinden met WiFi. Tenzij in de telefoon herstart. Dan werkt het wel. Maar om nu elke keer mijn telefoon opnieuw te moeten starten lijkt mij niet de oplossing.

Hij geeft de melding: toegang tot netwerk geweigerd.

Iemand hier ervaring mee of het liefste een oplossing?
pi_180927085
Heb je toevalli Ziggo wifispots aanstaan?
pi_180927199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Heb je toevalli Ziggo wifispots aanstaan?
Hebben thuis geen ziggo maar kpn. Of bedoel je dat niet?
pi_180927440
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:57 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Hebben thuis geen ziggo maar kpn. Of bedoel je dat niet?
Dan is het wat anders. Ik had namelijk iets soortgelijks met mijn Huawei, maar dat kwam omdat hij thuis steeds verbinding probeerde te maken met Ziggo wifispots.
pi_180927851
Herstart het modem van KPN eens. Denk eerder dat daar de oorzaak in zit.
pi_180928352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
Herstart het modem van KPN eens. Denk eerder dat daar de oorzaak in zit.
Wilde zeggen dat het bij mij op de zaak ook zo is maar dat is ook kpn. Ga het morgen eens proberen.. Thnx
pi_180928466
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:01 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Wilde zeggen dat het bij mij op de zaak ook zo is maar dat is ook kpn. Ga het morgen eens proberen.. Thnx
Heb hetzelfde gehad met een telefoon. Ook bij KPN. Schijnbaar krijgt hij na herstart van het modem pas het mac-adres toegewezen (vermoed ik) daarna geen last meer gehad.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')