abonnement Unibet Coolblue
pi_180909265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:28 schreef TillyB het volgende:

[..]

Die OP kan niet uit een nuchtere toestand zijn ontsproten.
Jij bent de kenner, begrijp ik.

quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik hoorde anders dat Til er wel pap van lust.
pi_180909278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:31 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik lieg hoor Scrut. Ik heb wel iemand ontmoet van hier. :@
Mijn ervaring is dat iemand zich heel mooi voor kan doen, maar heel erg tegen kan vallen.
En dat online iemand leren kennen heel gevaarlijk kan zijn.
Verder zeg ik er maar niks over. :X
Hij wilde in je broekje zeker.
pi_180909299
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:31 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik lieg hoor Scrut. Ik heb wel iemand ontmoet van hier. :@
Mijn ervaring is dat iemand zich heel mooi voor kan doen, maar heel erg tegen kan vallen.
En dat online iemand leren kennen heel gevaarlijk kan zijn.
Verder zeg ik er maar niks over. :X
Ik denk dat ik wel weet wie.
pi_180909314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:31 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik lieg hoor Scrut. Ik heb wel iemand ontmoet van hier. :@
Mijn ervaring is dat iemand zich heel mooi voor kan doen, maar heel erg tegen kan vallen.
En dat online iemand leren kennen heel gevaarlijk kan zijn.
Verder zeg ik er maar niks over. :X
Iedereen is anders dan je ze voorstelt, daar ontkom je niet aan, maar van je anders voordoen dan je bent zie ik het nut niet.
pi_180909325
Wie krijgt er nog meer pukkeltjes van dit weer? Geeft me wel een jong gevoel.
pi_180909338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Iedereen is anders dan je ze voorstelt, daar ontkom je niet aan, maar van je anders voordoen dan je bent zie ik het nut niet.
Denk ook niet dat het altijd bewust is.
pi_180909345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Iedereen is anders dan je ze voorstelt, daar ontkom je niet aan, maar van je anders voordoen dan je bent zie ik het nut niet.
Denk je niet dat mensen dingen uitvergroten? Ik ben hier wel dapperder en gebekter dan in het echie.
pi_180909378
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:32 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Hij wilde in je broekje zeker.
Ach, die leeftijd ben ik wel voorbij denk ik.
Het is meer dat je denkt een gesprekspartner te vinden, en dat blijkt dat die partner je gewoon wil overheersen, jouw zelfvertrouwen ondermijnt. Lang verhaal, niet boeiend ook. Al heb ik er enorm last van gehad.
pi_180909426
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel weet wie.
Ik denk niet dat je hem kent Mootie. Hij was geen doorgewinterde cosser. Hij is wel geband hier.
Al een jaar. Dat is niet niks voor een newbie.
pi_180909457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:37 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ach, die leeftijd ben ik wel voorbij denk ik.
Het is meer dat je denkt een gesprekspartner te vinden, en dat blijkt dat die partner je gewoon wil overheersen, jouw zelfvertrouwen ondermijnt. Lang verhaal, niet boeiend ook. Al heb ik er enorm last van gehad.
In elk geval een wijze les. Het blijft altijd een gok om iemand te ontmoeten die je enkel online 'kent'. Als je 't al doet, dan nooit alleen en op een openbare plek.
pi_180909458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:36 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Denk ook niet dat het altijd bewust is.
Zeker niet altijd. Je hebt ook niet helemaal zelf onder controle welk beeld er ontstaat. Ik ben in het dagelijks leven ook anders dan online. Hier in de SC post ik (bijna) het meest, maar er zijn weinig privésituaties waar ik in het dagelijks leven degene ben die het meest aan het woord is.
pi_180909543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zeker niet altijd. Je hebt ook niet helemaal zelf onder controle welk beeld er ontstaat. Ik ben in het dagelijks leven ook anders dan online. Hier in de SC post ik (bijna) het meest, maar er zijn weinig privésituaties waar ik in het dagelijks leven degene ben die het meest aan het woord is.
Grappig is dat wel, hoe je online een heel ander beeld van iemand kan hebben. Daarom doe ik ook niet aan meets eigenlijk.

Ik moest wel lachen toen Voxs mij ooit omschreef als spring-in-het-veld (of iets dergelijks). Als ik iets niet ben, is het dat. Het maakt mij ook niet veel uit hoe iemand mij ziet, ik laat ook alleen maar zien wat ik wil. Lijkt me logisch, dat doe je IRL ook.
pi_180909555
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Denk je niet dat mensen dingen uitvergroten? Ik ben hier wel dapperder en gebekter dan in het echie.
Dat is niet om je anders voor te doen dan je bent, geen bewuste misleiding.
pi_180909583
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zeker niet altijd. Je hebt ook niet helemaal zelf onder controle welk beeld er ontstaat. Ik ben in het dagelijks leven ook anders dan online. Hier in de SC post ik (bijna) het meest, maar er zijn weinig privésituaties waar ik in het dagelijks leven degene ben die het meest aan het woord is.
Dat is ook zo. Soms denk je dat je iemand " kent". Maar wat iemand online van zichzelf laat zien, wil helemaal niks zeggen over wat iemand echt is.
pi_180909647
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:47 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Grappig is dat wel, hoe je online een heel ander beeld van iemand kan hebben. Daarom doe ik ook niet aan meets eigenlijk.

Ik moest wel lachen toen Voxs mij ooit omschreef als spring-in-het-veld (of iets dergelijks). Als ik iets niet ben, is het dat. Het maakt mij ook niet veel uit hoe iemand mij ziet, ik laat ook alleen maar zien wat ik wil. Lijkt me logisch, dat doe je IRL ook.
Voxs heeft mevrouw Pechtold nog nooit gesproken, dus die moet het met heel weinig informatie doen, maar een spring in het veld? :D

Als je iets wil verbergen is dat online natuurlijk wel een stuk makkelijker dan IRL.
pi_180909687
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:47 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Grappig is dat wel, hoe je online een heel ander beeld van iemand kan hebben. Daarom doe ik ook niet aan meets eigenlijk.

Ik moest wel lachen toen Voxs mij ooit omschreef als spring-in-het-veld (of iets dergelijks). Als ik iets niet ben, is het dat. Het maakt mij ook niet veel uit hoe iemand mij ziet, ik laat ook alleen maar zien wat ik wil. Lijkt me logisch, dat doe je IRL ook.
Grappig. Want als er iets niet op jou van toepassing is , is dat wel een spring in het veld.
Ik heb bij jou dan weer de associatie dat je een baan hebt waar je echt niet over kunt spreken.
En dan respecteer ik dat ook.
pi_180909745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Voxs heeft mevrouw Pechtold nog nooit gesproken, dus die moet het met heel weinig informatie doen, maar een spring in het veld? :D

Als je iets wil verbergen is dat online natuurlijk wel een stuk makkelijker dan IRL.
Ik heb ook geen idee waar dat vandaan kwam. En uiteraard is het online wel makkelijker.
  Intelligentste user 2022 vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:59:38 #68
222817 Recce
pi_180909781
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:53 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Grappig. Want als er iets niet op jou van toepassing is , is dat wel een spring in het veld.
Ik heb bij jou dan weer de associatie dat je een baan hebt waar je echt niet over kunt spreken.
En dan respecteer ik dat ook.
Wij hebben het anders geregeld over het werk van Lyza. Het zijn drukke tijden in de branche nu met die hitte.
pi_180909790
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:57 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee waar dat vandaan kwam. En uiteraard is het online wel makkelijker.
Ik ging qua uiterlijk op een gegeven moment af op de plaatjes van Voxs :')
pi_180909812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:53 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Grappig. Want als er iets niet op jou van toepassing is , is dat wel een spring in het veld.
Ik heb bij jou dan weer de associatie dat je een baan hebt waar je echt niet over kunt spreken.
En dan respecteer ik dat ook.
Ach, het zou wel kunnen, maar ik wil het niet. Wel ooit gedaan, met een ander account. Dat was gewoon onhandig en vervelend.
pi_180909835
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ging qua uiterlijk op een gegeven moment af op de plaatjes van Voxs :')
Whut? Welke plaatjes?
  Intelligentste user 2022 vrijdag 3 augustus 2018 @ 01:02:52 #72
222817 Recce
pi_180909837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ging qua uiterlijk op een gegeven moment af op de plaatjes van Voxs :')
Daar moest je toch je pasfoto voor inleveren?
pi_180909851
Oh die stripdingen? Daar ben ik nooit in verwerkt.
pi_180909857
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:59 schreef Recce het volgende:

[..]

Wij hebben het anders geregeld over het werk van Lyza. Het zijn drukke tijden in de branche nu met die hitte.
Zeker. Afzien man.
pi_180909902
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ging qua uiterlijk op een gegeven moment af op de plaatjes van Voxs :')
Dus ik was a Jesus on steroids? _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')