abonnement Unibet Coolblue
pi_181009156
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Want wij hebben het inderdaad niet door als Van der Gijp een hele vage anekdote met ons deelt, als Derksen weer laat zien absoluut geen verstand van voetbal te hebben. Ga lekker weer posts plaatsen in KLB. Voor een user die in zo'n fake-forum post, ben je nogal gesteld op je medeforummongooltjes daar.
Ik heb je rug Stijn, pak um!
U MAD?
  Forum Admin dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:46:10 #152
35723 crew  GGMM
pi_181009189
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Mad :')
Ik ben weer weg, bedankt voor het lachen :)
:W
Oei, als het inhoudelijk wordt haakt hij af.

Zwak zeg _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181010964
quote:
Genee verbaasd over RTL-besluit: 'Beetje apart dat ze de naam blijven gebruiken'

Dinsdag 7 augustus 2018 om 16:24

Hoewel RTL het komend seizoen zonder Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp moet stellen, blijft de commerciële zender wel de naam Voetbal Inside gebruiken. RTL zendt de Europa League uit onder de naam Voetbal Inside en overweegt ook om door te gaan met het praatprogramma.

Genee begint juist aan een nieuw avontuur met de talkshow Veronica Inside en verbaast zich over het besluit van zijn oude werkgever. "Ik vind het een beetje apart dat ze die naam gebruiken voor de Europa League, maar het is hun goed recht", vertelt de presentator aan Radio Veroncia, geciteerd door Televizier. "We zijn het daar ooit opgestart, maar ik hoop niet dat het straks tot te veel verwarring gaat leiden. Voetbal Inside en Veronica Inside lijkt wel heel erg op elkaar."

Genee heeft bovendien de geruchten gehoord dat RTL overweegt om de talkshow nieuw leven in te blazen. De namen van Humberto Tan, Marcel Maijer en Simon Zijlemans, de afgelopen seizoen al verslaggever namens Voetbal Inside, deden de ronde. "Misschien zijn ze nog hun koers aan het bepalen. De een zal wat bekender zijn dan de ander. Het is een keuze. Ik ben heel benieuwd", stelt Genee.

Het VI-drietal zal op vrijdag 10 augustus voor het eerst te zien zijn bij hun nieuwe werkgever. De eerste uitzending van Veronica Inside begint om 20.30 uur, met Telegraaf-journalist Valentijn Driessen als tafelgast.
Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.
_O_
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_181011154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wim kreeg dan ook een aardig bedrag voor die exclusiviteit
Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:17:02 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181011194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.
dan moet hij z'n contract afkopen
pi_181011208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Denk toch dat John de Mol meer centen heeft dan Will Moerer.
Ome Will heeft het pakket van Ziggo aardig aangescherpt. Denk dat Wim wel te porren is voor een avondje Italiaans voetbal :P.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:17:46 #157
357045 Grifte
Feijenoord
pi_181011223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.
_O_
Marcel Maijer met vaste tafelgasten John Heitinga en Boudewijn Zenden. Genot
pi_181011328
John van Lottum, John Williams en Graydonmannetje, lekker showtje man, niks mis mee.
pi_181012140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
John van Lottum, John Williams en Graydonmannetje, lekker showtje man, niks mis mee.
Emile Schelvis losweken bij Ziggy. Enige kans voor het programma.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:20:40 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_181012982
Danny Vera: Loyaliteit naar Johan Derksen is reden dat ik nog bij VI zit

INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.



Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."

Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."

https://www.ad.nl/show/da(...)bij-vi-zit~a116c216/
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:25:44 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181013111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:52 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Emile Schelvis losweken bij Ziggy. Enige kans voor het programma.
Dan loopt het programma weer als een metro.
Oh.
pi_181013113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Aldus iemand die in KLB komt waar users aan de lopende band klachten of anekdotes verzinnen.
Zo dan KOEKOEK :D
pi_181013135
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zo dan KOEKOEK :D
en de moderator een BOT is
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:38:36 #164
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181013407
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zo dan KOEKOEK :D
Nou helemaal uitgeluld, poe poe.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181013759
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

en de moderator een BOT is
Prima

Jeetje

1
2
3
pi_181016810
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera: Loyaliteit naar Johan Derksen is reden dat ik nog bij VI zit

INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.

[ afbeelding ]

Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."

Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."

https://www.ad.nl/show/da(...)bij-vi-zit~a116c216/
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat die jongens voor een flesje wijn komen spelen, twee keer per week?
pi_181017532
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Prima

Jeetje

1
2
3
Op naar MEN!!!!!!

MEN / Even naar 300.000 tellen #706
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_181017699
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Op naar MEN!!!!!!

MEN / Even naar 300.000 tellen #706
doe mn best
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:16:27 #169
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181018215
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera: Loyaliteit naar Johan Derksen is reden dat ik nog bij VI zit

INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.

[ afbeelding ]

Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."

Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."

https://www.ad.nl/show/da(...)bij-vi-zit~a116c216/
Goede gozer, geen judas, niets mis mee.
pi_181029247
Kunnen we de volgende dag ook nog het broekje uit met uitzending gemist? Hoe werkt dat bij de vrienden van Veronica?!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:12:38 #171
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181029500
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera: Loyaliteit naar Johan Derksen is reden dat ik nog bij VI zit

INTERVIEWDanny Vera gaat Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee achterna. Het Voetbal Inside-trio maakte onlangs een veelbesproken overstap van RTL naar Talpa TV van John de Mol. De huisband van Danny Vera volgt hen.

[ afbeelding ]

Vrijdag begint het programma, dat is omgedoopt in Veronica Inside, aan het nieuwe seizoen. ,,We zijn er gewoon weer bij", zegt de Middelburgse zanger, die al sinds 2009 aan het programma is verbonden. ,,Er is niets veranderd. Ik heb nog steeds dezelfde kleedkamer en hetzelfde make-upmeisje. En er zijn dezelfde vieze bitterballen."

Toch is er één duidelijk verschil. Tot nu toe reisde Vera samen met echtgenote Escha Tanihatu, de populaire 'bardame' van het programma, zowel op maandag als vrijdag van Middelburg naar Hilversum. Sinds zijn carrière een paar jaar geleden in een stroomversnelling kwam, is dat steeds lastiger geworden. ,,Wij zijn er telkens een hele dag aan kwijt. Je zit vier uur in de auto voor vier minuten spelen. Dat geeft allemaal niet, maar ons schema is de laatste jaren zo druk geworden dat we ons bijna over de kop hebben gewerkt. Je gaat daar lichamelijk aan onderdoor. Dan moet je wat gas terugnemen."

https://www.ad.nl/show/da(...)bij-vi-zit~a116c216/
Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is? ;( Dat zou erg zonde zijn.
Rini dankjewel.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:44:44 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181030225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.
_O_
Gedoemd om te mislukken. Sowieso ben je toch gek als je denkt dat je als presentator/gast dit programma zou kunnen doen na Genee, Derksen en Gijp.

Een ander voetbalpraatprogramma zou opzich wel kunnen, maar verder gaan onder dezelfde naam met hetzelfde decor kan toch niet ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181032501
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar Voetbal Inside op RTL7. Afganggenot.
_O_
Gaan ze nog steeds de uitzendingen van RTL7 Darts in de war schoppen? :')
pi_181032540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Gaan ze nog steeds de uitzendingen van RTL7 Darts in de war schoppen? :')
Ik denk dat Szura nu van een flat springt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181032904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Moeten we hier uit opmaken dat Escha er niet meer bij is? ;( Dat zou erg zonde zijn.
De weg vrij voor Sensi _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')