abonnement Unibet Coolblue
pi_180784191
Zijn er mensen die gisteravond de bloedmaan hebben gezien? Deze bereikte haar volheid precies op 22:22u. Op verschillende spirituele sites staat beschreven dat het te maken heeft met een overgang naar de vierde dimensie:

Deze maan benadrukt met het dubbele meestergetal 22 dat het tijd is om BEWUST te leren leven in de 4de dimensie. De 4de dimensie of de dimensie van het hart, is een nog onbegrepen concept. De 3de dimensie was het verhaal van angst en gebrek, de 4de dimensie leert je dat materie enkel kan bestaan vanuit antimaterie (gedachten en wilskracht) Binnen de 4de dimensie leer je te handelen vanuit je hart in plaats vanuit angst en gebrek. Wat je nu mag leren begrijpen is dat de materie zich voegt naar jou , terwijl in de 3de dimensie de mens zich voegde naar de materie. Jouw scheppend denken is de kracht die de materie vormgeeft.

Wie gelooft hier in? Ik ben al tijden getriggerd door engelengetallen. Ik zie bijzonder vaak 11:11 of 15:15 of 17:17, etc. Maar soms denk ik zelfs dat ik de biologische klok in mezelf te veel aanvoel omdat ik er zo mee bezig ben haha. Laatst bijvoorbeeld stond ik ongeveer een half uur tot 3 kwartier in de badkamer waar geen klok is en ik werd alert en zei: het is nu 20:20!! Dus ik liep naar de keuken en warempel, op de oven stond 20:20.

Het is haast een soort ergernis aan het worden omdat ik zo vaak dubbele getallen zie. Dat ik soms mijn telefoon pak om appjes te checken en dan zie ik dat het precies 12:12 is en na een tijdje kijk ik weer precies op 14:14 en weer op 17:17 en dan valt mijn oog meteen daar weer op.

Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben!
pi_180784830
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 07:53 schreef onniedah het volgende:
Zijn er mensen die gisteravond de bloedmaan hebben gezien? Deze bereikte haar volheid precies op 22:22u. Op verschillende spirituele sites staat beschreven dat het te maken heeft met een overgang naar de vierde dimensie:

Deze maan benadrukt met het dubbele meestergetal 22 dat het tijd is om BEWUST te leren leven in de 4de dimensie. De 4de dimensie of de dimensie van het hart, is een nog onbegrepen concept. De 3de dimensie was het verhaal van angst en gebrek, de 4de dimensie leert je dat materie enkel kan bestaan vanuit antimaterie (gedachten en wilskracht) Binnen de 4de dimensie leer je te handelen vanuit je hart in plaats vanuit angst en gebrek. Wat je nu mag leren begrijpen is dat de materie zich voegt naar jou , terwijl in de 3de dimensie de mens zich voegde naar de materie. Jouw scheppend denken is de kracht die de materie vormgeeft.

Wie gelooft hier in? Ik ben al tijden getriggerd door engelengetallen. Ik zie bijzonder vaak 11:11 of 15:15 of 17:17, etc. Maar soms denk ik zelfs dat ik de biologische klok in mezelf te veel aanvoel omdat ik er zo mee bezig ben haha. Laatst bijvoorbeeld stond ik ongeveer een half uur tot 3 kwartier in de badkamer waar geen klok is en ik werd alert en zei: het is nu 20:20!! Dus ik liep naar de keuken en warempel, op de oven stond 20:20.

Het is haast een soort ergernis aan het worden omdat ik zo vaak dubbele getallen zie. Dat ik soms mijn telefoon pak om appjes te checken en dan zie ik dat het precies 12:12 is en na een tijdje kijk ik weer precies op 14:14 en weer op 17:17 en dan valt mijn oog meteen daar weer op.

Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben!
Bovenstaand stukje als bron van Nieuwetijdskind.nl? ;)

Ik heb het tot nu toe voornamelijk met 11:11.
22 is het getal van meesterschap en harmonie.
11:11 is volgens mij het begin ervan, de eerste fase van bewustwording.

Tip:
PS let op dat je je mind niet zo gaat instellen om dubbele nummers te WILLEN zien. :)
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 09:02:13 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180784933
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180786372
Het getal 22:22 heeft me bijna mede in een gekkenhuis doen belanden.

Ik hoef er niets meer mee met die gekke verhalen.
pi_180786412
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:24 schreef -mosrednA het volgende:
Het getal 22:22 heeft me bijna mede in een gekkenhuis doen belanden.

Ik hoef er niets meer mee met die gekke verhalen.
Hoe bedoel je? Dat je er te veel mee bezig was of dat er rare dingen gebeurden?
pi_180786433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 08:54 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Bovenstaand stukje als bron van Nieuwetijdskind.nl? ;)

Haha ja! Vind het wel een interessante website.

Ik ga dat filmpje eens kijken thanks!
pi_180786468
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:27 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat je er te veel mee bezig was of dat er rare dingen gebeurden?
Beide, maar ook dat er rare dingen gebeurden. En dat ik niet de enige was die me dat opviel.

Maargoed ik liep in die tijd sowieso psychotisch en zo stoned als een garnaal rond dus alles was wel een beetje heavy.
pi_180786784
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:24 schreef -mosrednA het volgende:
Het getal 22:22 heeft me bijna mede in een gekkenhuis doen belanden.

Ik hoef er niets meer mee met die gekke verhalen.
Omdat je teveel aan het zoeken was tijdens je toen onrustige periode, naar stabiliteit en niet meer in het ‘nu’ leefde?
pi_180788874
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:52 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Omdat je teveel aan het zoeken was tijdens je toen onrustige periode, naar stabiliteit en niet meer in het ‘nu’ leefde?
Zeker weten ja.

Maar het had ook een keerzijde als zijnde gevoelsmatische psychische balans en vrede hebben met de situatie die ik de rest van mijn leven zal blijven missen.

Ik had het gevoel samengesmolten te zijn met het hele bestaan, waardoor je als op een golf in een boot wordt meegenomen en waartegen verzetten geen zin heeft. Gewoon mee te gaan met de flow, de energie die verweven is met alles en iedereen.

Helaas is er niet eens een fractie van dat gevoel meer over.
pi_180834384
14:14
pi_180834429
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:14 schreef onniedah het volgende:
14:14
Ik had het weer en dacht ik pleur het meteen op FOK hahaha!
pi_180984959
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:16 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ik had het weer en dacht ik pleur het meteen op FOK hahaha!
Nog vaak 'last van'? ;)
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:32:47 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180992268
Die vierde dimensie maakt niet echt haast. Dat verhaal dat ie komt bestaat al heel lang.
Ik zie niet in wat die dimensie met de getallen heeft te maken.
pi_180994312
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:32 schreef Lunatiek het volgende:
Die vierde dimensie maakt niet echt haast. Dat verhaal dat ie komt bestaat al heel lang.
Ik zie niet in wat die dimensie met de getallen heeft te maken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 04:41:16 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180995774
quote:
Ik zie het nog steeds niet. Dat van dat nieuwe tijdperk wordt al heel lang geroepen (in verschillende vormen al duizenden jaren, in de huidige vorm al sinds de '60's; the age of Aquarius).
Of je daar nu een speciale betekenis van repeterende cijfers aannhangt of niet.

In Duitsland worden het Schnapszahlen genoemd: https://de.m.wikipedia.org/wiki/Schnapszahl. Dat "engelgetallen" is eveneens nieuw: voorheen noemden we dat in de getalsmagie meestergetallen.
pi_181011575
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:45 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Nog vaak 'last van'? ;)
Sinds mijn post al weer 5 keer haha en ik zat er bij de eerste en tweede keer aan te denken het weer meteen te laten weten, maar dan blijf ik bezig 😂
pi_181026393
Ik vond het een mooie maan.
pi_181054419

Als we het dan toch over dimensies hebben :7
Lambo of Rekt
pi_181257639
Getallen zijn subjectief. Toevallig hebben we een decimaal stelsel en toevallig is het eerstvolgende getal daarna een herhaling: 11. Ik snap dan ook niet echt waarom mensen aan dit soort toevalligheden allerlei geheime boodschappen ontlenen.
pi_181263260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 17:24 schreef Homijn het volgende:
Getallen zijn subjectief. Toevallig hebben we een decimaal stelsel en toevallig is het eerstvolgende getal daarna een herhaling: 11. Ik snap dan ook niet echt waarom mensen aan dit soort toevalligheden allerlei geheime boodschappen ontlenen.
Ik snap het ook niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')