abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2018 @ 10:54:38 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180714432
Verder geen last van de hitte. Maar heb hier dan ook de koudste en natste zomer in de zes jaar dat ik hier zit _O-

Eind mei was het hier wel tijden rond de 35 graden maar heb er ook niet echt last van ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180714476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:54 schreef Dven het volgende:

[..]

En er zijn ook gewoon honden die het prettig vinden :o
Zal vast, als die van jou het fijn vindt dan laat je 'm lekker in de zon liggen de hele dag.

Als ik zie hoe die van ons hijgt en futloos is, maak ik de keuze voor hem om in de schaduw te gaan liggen.
Weggegaan en opgerot
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 juli 2018 @ 11:01:47 #28
163650 Greys
pi_180714530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:57 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Zal vast, als die van jou het fijn vindt dan laat je 'm lekker in de zon liggen de hele dag.

Als ik zie hoe die van ons hijgt en futloos is, maak ik de keuze voor hem om in de schaduw te gaan liggen.
Beter want bloed van honden wordt door erge hitte snel stroperig en dan kúnnen ze in een hitteshock raken. Dan denk jij dat ie er lekker rustig ligt maar is er iets heel anders aan de hand. Vooral honden die niet in een land wonen waar ze het gewend zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:01:52 #29
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180714533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:54 schreef Dven het volgende:

[..]

En er zijn ook gewoon honden die het prettig vinden :o
Ja ik laat hem gewoon z'n gang gaan. Mensen denken soms wat veel voor honden.
And so is the past
pi_180714549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:57 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Zal vast, als die van jou het fijn vindt dan laat je 'm lekker in de zon liggen de hele dag.

Als ik zie hoe die van ons hijgt en futloos is, maak ik de keuze voor hem om in de schaduw te gaan liggen.
Die van ons duikt ook de zon in deze dagen. Had een tijdje terug opgezocht en zolang er water en schaduw is voor ze moet het goed gaan, ik let er wel op dat die niet als een gek gaat spelen in de zon want dan kent die zijn grenzen sowieso niet maar laat hem nu wel zelf kiezen of die in de zon of in de schaduw ligt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180714562
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja ik laat hem gewoon z'n gang gaan. Mensen denken soms wat veel voor honden.
Soms ook wel nodig. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:06:51 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180714604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:57 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Zal vast, als die van jou het fijn vindt dan laat je 'm lekker in de zon liggen de hele dag.

Als ik zie hoe die van ons hijgt en futloos is, maak ik de keuze voor hem om in de schaduw te gaan liggen.
Hij mag zelf kiezen tussen zwembad, grot, zon of schaduw dus hij redt zich wel :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180714705
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja ik laat hem gewoon z'n gang gaan. Mensen denken soms wat veel voor honden.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Hij mag zelf kiezen tussen zwembad, grot, zon of schaduw dus hij redt zich wel :*
Ik dacht dat honden hierin niet echt de verstandige keuzes maken, omdat ze het verband tussen zon/warmte niet zo goed snappen...

Weet overigens niet of het waar is.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:13:17 #34
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180714715
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Soms ook wel nodig. :+
Nee echt niet. Die beesten doen het al miljoenen jaren zonder onze hulp.
And so is the past
pi_180714747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]


[..]

Ik dacht dat honden hierin niet echt de verstandige keuzes maken, omdat ze het verband tussen zon/warmte niet zo goed snappen...

Weet overigens niet of het waar is.
Volgens mij wel, als ik ook zoe dat die van mij onder de ligbedden gaat liggen voor schaduw als het te heet wordt. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180714767
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee echt niet. Die beesten doen het al miljoenen jaren zonder onze hulp.
Jawel hoor. Ze eten dingen waar ze dood van gaan, blijven spelen tot hun pootjes letterlijk kapot gaan en zo kan ik wel even doorgaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:17:20 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180714795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat honden hierin niet echt de verstandige keuzes maken, omdat ze het verband tussen zon/warmte niet zo goed snappen...

Weet overigens niet of het waar is.
Meeste (straat)honden hier ontwijken de zon gewoon. In de zomer dan. In de winter weten ze niet hoe snel ze er in moeten liggen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:18:24 #38
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180714811
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ze eten dingen waar ze dood van gaan, blijven spelen tot hun pootjes letterlijk kapot gaan en zo kan ik wel even doorgaan.
Mijn hond eet niets van de straat, kwestie van opvoeden. En de meeste problemen bij honden komen voort uit het voor hen denken van ons en de averse reactie van de hond daarop.
And so is the past
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:19:21 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180714826
Schopje F&F? :@.
And so is the past
pi_180714888
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mijn hond eet niets van de straat, kwestie van opvoeden. En de meeste problemen bij honden komen voort uit het voor hen denken van ons en de averse reactie van de hond daarop.
Ja vast, doe jij lekker een reep chocolade in zijn bak dan zullen we zien of je voor hem moet denken of niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 11:34:18 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180715092
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Komt echt geen water aan te pas met dat matje. Gewoon uit de verpakking halen en erop liggen. Volledig droog. Of snap ik je niet? :P
Nee juist niet volledig droog. Er staat gewoon een gebruiksaanwijzing op hoor :P Mat moet natuurlijk wel vochtig zijn, want honden koelen af via hun pootjes en hun tong. Maar die van ons vinden alles wat aan water op de grond ligt vies en daar lopen ze dus met een boog omheen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 25 juli 2018 @ 11:36:48 #42
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180715141
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja vast, doe jij lekker een reep chocolade in zijn bak dan zullen we zien of je voor hem moet denken of niet.
Ja bedankt voor het bevestigen van m'n punt. Waarom zou je dat doen? :').

Overigens heb ik ooit een bastaardje gehad die zonder chocola niet fatsoenlijk functioneerde. :+.
And so is the past
pi_180715216
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja bedankt voor het bevestigen van m'n punt. Waarom zou je dat doen? :').

Overigens heb ik ooit een bastaardje gehad die zonder chocola niet fatsoenlijk functioneerde. :+.
Waarom denk je dat je hond niet van de straat eet? Niet omdat die dat zelf zou bepalen hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 juli 2018 @ 11:47:21 #44
163650 Greys
pi_180715305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee juist niet volledig droog. Er staat gewoon een gebruiksaanwijzing op hoor :P Mat moet natuurlijk wel vochtig zijn, want honden koelen af via hun pootjes en hun tong. Maar die van ons vinden alles wat aan water op de grond ligt vies en daar lopen ze dus met een boog omheen.
Dan heb jij gewoon een andere mat. Zijn verschillende soorten. Deze is volledig zonder water. Ook volgens de gebruiksaanwijzing. :D Anders gooide ik hem ook zeker niet in m'n bed.. Zodra er druk op komt wordt ie heel koud. Doet het al maanden prima. Zonder één druppel water.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 11:49:11 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180715337
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb jij gewoon een andere mat. Zijn verschillende soorten. Deze is volledig zonder water. Ook volgens de gebruiksaanwijzing. :D Anders gooide ik hem ook zeker niet in m'n bed.. Zodra er druk op komt wordt ie heel koud. Doet het al maanden.
In je bed???? :D :D Nee joh, ik had het over die mat voor honden! :D _!
Breitling - Instruments for Professionals
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 juli 2018 @ 11:51:17 #46
163650 Greys
pi_180715373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In je bed???? :D :D Nee joh, ik had het over die mat voor honden! :D _!
Ja ik heb nog precies zo eentje extra gekocht voor m'n voeten in bed. Haske koud. :9 Honden blij, ik blij. Als m'n honden er koud van worden als ze erop liggen dan waarom ik niet. Ging hier toch over hoe slaap je _O-

En zie toegevoegde gebruiksaanwijzing. Geen water bij deze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 11:52:16 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180715386
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik heb zo eentje extra gekocht voor m'n voeten in bed. Haske koud. :9 Honden blij, ik blij.

En zie toegevoegde gebruiksaanwijzing. Geen water bij deze.
Maar dan leg je dat ding in bed? Dat lijkt me onprettig (maar heb het niet geprobeerd dus niet meer dan een mening). Dan heb ik liever de airco aan :P
Breitling - Instruments for Professionals
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 juli 2018 @ 11:54:39 #48
163650 Greys
pi_180715417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dan leg je dat ding in bed? Dat lijkt me onprettig (maar heb het niet geprobeerd dus niet meer dan een mening). Dan heb ik liever de airco aan :P
Ja. De grotere matten voor de honden en het allerkleinste matje aan m'n voeteneind en met m'n voeten erop in bed. Moet hem soms aan de kant schoppen wegens te koud. Ideaal met dit weer. :D

Als je bv één pols onder de koude kraan houdt koelt je lijf toch ook. Dus als je je voeten op dat matje legt door de druk wordt die gel koud. Hopla, koele voeten, dus koeler lijf, beter slapen nu. *O*

En deze is dus gewoon helemaal droog. Voelt helemaal niet vies ofzo.

Maar als je een goed werkende airco op de slaapkamer hebt hoeft het uiteraard niet. Tis een tip voor mensen zonder airco. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 11:56:50 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180715448
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. De grotere matten voor de honden en het allerkleinste matje aan m'n voeteneind en met m'n voeten erop in bed. Moet hem soms aan de kant schoppen wegens te koud. Ideaal met dit weer. :D

Als je bv één pols onder de koude kraan houdt koelt je lijf toch ook. Dus als je je voeten op dat matje legt door de druk wordt die gel koud. Hopla, koele voeten, dus koeler lijf, beter slapen nu. *O*

En deze is dus gewoon helemaal droog. Voelt helemaal niet vies ofzo.
Maar dan ga je uit bed en dan is het acuut weer snikheet want de rest van de kamer wordt niet gekoeld. Dan druk ik liever op het knopje van de afstandsbediening zodat de temperatuur in de kamer gewoon naar iets normaals gaat :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180715468
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:35 schreef Greys het volgende:
Koop dit koelmatje voor honden. Maar dan voor jezelf. (En voor je honden als je die hebt, echt.)

Hoeft niet in water, hoeft niet in de koelkast, helemaal niks. Werkt door lichte druk erop, zit een koelgel in. Koop een kleine voor jezelf, kwak in je bed, voeten erop, dekbedhoes gewoon erover, KOUD. :7

Bij meeste dierenwinkels te koop en anders online. CoolDog koelmat. Ik wil nooit meer zonder. En nee ik heb geen aandelen. Tis ook de enige koelmat waar m'n honden echt naartoe rennen om op te gaan liggen. Die andere natte meuk moeten ze niet.

Elke bejaarde zou ook zo'n ding moeten krijgen. O+

[ afbeelding ]

Oa hier online te krijgen.
https://www.hollandanimal(...)g-mat-24-7-40x30cm-s
Hey een Corgi O+

Die van ons heeft ook zo een koelmat, maar hij ligt liever op de tegelvloer in de keuken. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')