abonnement Unibet Coolblue
pi_180680924
Oké ik kan goed mannen gebruiken en ik trek deze mannen ook aan.

Ik heb dit al sinds ik geboren ben, altijd.

Dit zijn mannen waarmee ik geen relatie wil want die wil ik gelijkwaardig hebben en liefhebben

Maar ik heb wel altijd ruzies in mijn vorige relaties hierom gehad

Het ging om zaken zoals (vriendinnen zouden nooit al deze kut klusjes voor mij met liefde opknappen) daarom heb ik veel mannelijke 'vrienden':

-mannen al mijn studiewerk laten doen
-mannen mij overal naartoe laten brengen met de auto
-mannen voor mij op laten komen
-mannen mij laten beschermen of midden in de nacht laten ophalen
-mannen die mijn vervelingstijd opvullen
-mannen die alles voor me betalen
En ga zo maar door

Ik vond dit super chill om naast mijn vriend te hebben, alleen werden mijn vriendjes altijd jaloers, en deed de relatie ten slechte, ik snap dat niet. Er zit namelijk geen andere intentie (sexuele of emotionele reden) voor mij achter ik gebruik ze gewoon puur voor eigen belang.

Het is puur praktisch en handig hoe de samenleving werkt: veel mannen willen zich nuttig voor vrouwen maken, zit in het instinct en ik kan hier handig op inspelen: ik ruik dat ik de juiste doelgroep (klinkt haast economisch) te pakken heb om te krijgen wat ik wil

En ja tuurlijk vinden die vrienden mij super leuk en zullen ze vast op mij geilen ofzo. Maar dat kan ik niet concluderen meteen. Maar moeten ze toch lekker zelf weten? Niet mijn probleem. Ik ben verder eerlijk als ze vragen waar het op staat

En ja ze laten zich zelf gebruiken. Ze lijken er van te genieten want ze doen het zelf dat ze alles voor mij regelen.

Ik weet wat liefde is, wat ik bij mijn partner wil hebben. Ik geef dan alleen maar en denk dan niet puur praktisch in wat ik aan hem heb. Dat onderscheid ken ik nu erg goed. Ik hoop dat ik ooit een partner vind die het niet erg vind dat ik andere mannen gebruik voor eigenbelang en hij niet gaat denken dat ik hem dan ook gebruik of dat hij bang moet zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 19:32:15 ]
pi_180680959
Wat is je doel van dit topic?
pi_180680983
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Ik hoop dat ik ooit een partner vind die het niet erg vind dat ik andere mannen gebruik voor eigenbelang en hij niet gaat denken dat ik hem dan ook gebruik of dat hij bang moet zijn.
Je zoekt een loverboy?
  maandag 23 juli 2018 @ 19:32:24 #4
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681016
Ik zou afknappen op iemand die anderen met plezier voor hun kar laat spannen. Het heeft iets respectloos en als mensen gebruiken zo vanzelfsprekend is dan verwacht ik ook dat ik met zo'n zelfde bril bekeken wordt.

Ook al zou ze zeggen dat dat niet zo is, acties spreken harder dan woorden.

Wellicht dat je vriendjes er net zo over denken of dat het ze iig niet lekker zit.
pi_180681029
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:31 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je zoekt een loverboy?
Nee ik wil niks sexueels met een ander als ik een relatie heb
pi_180681055
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:32 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou afknappen op iemand die anderen met plezier voor hun kar laat spannen. Het heeft iets respectloos en als mensen gebruiken zo vanzelfsprekend is dan verwacht ik ook dat ik met zo'n zelfde bril bekeken wordt.

Ook al zou ze zeggen dat dat niet zo is, acties spreken harder dan woorden.

Wellicht dat je vriendjes er net zo over denken of dat het ze iig niet lekker zit.
Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vrienden

Ik zie het meer als een soort leuke machtspositie naar mijn vrienden toe die wel alles voor mij doen omdat in de positie als vrouw zit, en dus mezelf onderscheid van geslacht en een bijzondere behandeling krijg .

Maar kijk waarom komen deze vrienden /mannen dan zelf op mij af? Die kiezen er dan toch zelf voor om gebruikt te willen worden? Ik ken een paar die hebben aangegeven het juist fijn te vinden dat ik ze 'gebruik' dus blijkbaar vragen mensen er zelf om dat ze gebruikt willen worden.

In mijn relatie wil ik juist gelijkwaardigheid en dit niet

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 19:37:40 ]
pi_180681079
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:32 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Nee ik wil niks sexueels met een ander als ik een relatie heb
Wen er maar alvast aan want dat is straks wel je toekomst. Hoe meer je gaat verleppen hoe minder je voor elkaar gaat krijgen zonder tegenprestatie.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:36:05 #8
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681090
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:34 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vrienden
Even so. Het heeft iets naars in mijn ogen. Een beetje vergelijkbaar met uit eten gaan met een supercharmant persoon die dan tegen het personeel heel naar doet, doet toch afbreuk aan de positieve trekken.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:37:57 #9
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681123
Maar je noemt de mannen die je gebruikt dus ook vrienden?

Ik probeer scheve verhoudingen ten aller tijden uit mijn sociale leven te houden, geeft alleen maar gezeik op den duur.
pi_180681149
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Even so. Het heeft iets naars in mijn ogen. Een beetje vergelijkbaar met uit eten gaan met een supercharmant persoon die dan tegen het personeel heel naar doet, doet toch afbreuk aan de positieve trekken.
Ik had juist graag de kijk dat mijn partner zich juist vereerd mag voelen dat hij de uitzondering voor mij is, en ik hem als enige van de mannen niet gebruik.. dat is toch speciaal dat ik voor mijn partner echt 180graden gedraaid ben?

Zo kan je juist goed identificeren dat ik iemand erg belangrijk vind, dan van die lui die tegen iedereen lief doen. Ik ben heel erg kieskeurig en als ik voor iemand ga dan ga ik ook alleen voor die ene persoon, de andere personen kijk ik gewoon naar hoe ik ze als handige hulpjes zie, puur praktisch dus non emotioneel gebonden wat ze voor mij kunnen betekenen. Met mijn gekozen partner ben ik uiteindelijk juist enorm zwijmelachtig, een gever, knuffelaar, etc.

Ze zeggen wel vaker: doe in het leven waar je goed in bent en gelukkig van word .. dat doe ik nu wel en ik doe andere zover ik weet geen pijn want ze bieden zelf aan.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 19:44:03 ]
  maandag 23 juli 2018 @ 19:43:50 #11
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_180681225
Waarvan akte dan maar.
Prrrrr
  maandag 23 juli 2018 @ 19:43:59 #12
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681227
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:39 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik had juist graag de kijk dat mijn partner zich juist vereerd mag voelen dat hij de uitzondering voor mij is, en ik hem als enige van de mannen niet gebruik.. dat is toch speciaal dat ik voor mijn partner echt 180graden gedraaid ben?
Er zullen vast mensen bestaan die dat wel zo voelen maar mijn eerste gedachte is: "gatver!".

Ik waardeer iig iemand voor hoe die als compleet persoon is en niet alleen maar hoe die zich naar mij opstelt.

En als de verliefdheidheid van haar kant over is wil ik geen fair game zijn om gebruikt en genaaid te worden.
pi_180681248
Dat is wel freaky, niet dat je zo doet maar dat je het op die manier verantwoordt.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:47:22 #14
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681283
Andere vraag TS: hoe ben je op de werkvloer? Krijg je daar ook veel shit voor elkaar bij anderen?

En is er voor degenen die alleen handige dingen voor je doen verder geen klik, waardering of betrokkenheid van jouw kant?
pi_180681295
Oké ik weet niet zo wanneer je iets "gebruiken" kan noemen. Gebruiken heeft een negatieve ondertoon

Het is voor zowel mij als die mannelijke vrienden win win situatie. En win win situatie heeft een positieve ondertoon

Als ik mannelijke vrienden ken die al te graag mij ergens naartoe rijden of iets betalen, wanneer noem je dat gebruiken? (Mijn vriendinnen zouden dit nooit doen, en ik weet dat ik dit voor elkaar krijg omdat ik een vrouw ben) en nee ik ben geen slettig type, als je mij zal zien zie ik er vrij schattig en verlegen uit, ben dat ook op andere aspecten. Maar bij mannen voel ik mij op mijn gemak omdat ik weet hoe ik de ideale win win situatie kan creëeren , ook al vinden ze mij leuk en ik hun niet en ik niks met ze doe, creëer ik alsnog ook een win situatie voor hun, puur door mijn aanwezigheid of berichtje en hun door hun gunsten . Ik heb zo ook mannelijke vrienden van al jaren .

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 19:51:45 ]
  maandag 23 juli 2018 @ 19:49:12 #16
545 dop
:copyright: dop
pi_180681307
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:34 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vrienden

Ik zie het meer als een soort leuke machtspositie naar mijn vrienden toe die wel alles voor mij doen omdat in de positie als vrouw zit, en dus mezelf onderscheid van geslacht en een bijzondere behandeling krijg .

Maar kijk waarom komen deze vrienden /mannen dan zelf op mij af? Die kiezen er dan toch zelf voor om gebruikt te willen worden? Ik ken een paar die hebben aangegeven het juist fijn te vinden dat ik ze 'gebruik' dus blijkbaar vragen mensen er zelf om dat ze gebruikt willen worden.

In mijn relatie wil ik juist gelijkwaardigheid en dit niet
gelijkwaardigheid lijkt me erg lastig met iemand die anderen juist graag gebruikt en niet gelijkwaardig behandeld.
Ik snap wel dat partners daar moeite mee hebben.
Vraag me ook sterk af of je wel echt weet wat gelijkwaardigheid is.
Gelijkwaardig zolang het mij goed uitkomt is geen gelijkwaardigheid.
Dat noem je berekend.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 23-07-2018 19:55:09 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 23 juli 2018 @ 19:50:38 #17
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681330
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:48 schreef FenoFena het volgende:
Oké ik weet niet zo wanneer je iets "gebruiken" kan noemen. Gebruiken heeft een negatieve ondertoon

Het is voor zowel mij als die mannelijke vrienden win win situatie. En win win situatie heeft een positieve ondertoon

Als ik mannelijke vrienden ken die al te graag mij ergens naartoe rijden of iets betalen, wanneer noem je dat gebruiken?
Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?

Flirt je ook met ze en hoe reageren ze op het nieuws als je een vriendje hebt?
  maandag 23 juli 2018 @ 19:53:47 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681398
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:48 schreef FenoFena het volgende:
... ben dat ook wat verder op veel aspecten.
Hoe zie je dat precies? Kun je hier wat meer over vertellen?

Zie je jezelf ook als succesvoller dan je vriendinnen?

(Dit zijn serieuze vragen, ben niet aan het framen)
pi_180681406
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?

Flirt je ook met ze en hoe reageren ze op het nieuws als je een vriendje hebt?
Deze mannelijke vrienden vertel ik uiteindelijk met een lach over al mijn andere mannen waarmee ik date. Dit beginnen ze te accepteren, maar nog steeds doen ze alles voor mij. Het lijkt of ze dan hun plek kennen en proberen doen ze niet, maar nog steeds 1 call away en ze staan klaar voor mij. Dan voelt het toch echt of ze dit willen ( je persoonlijke body/lifeguard zijn ofzo ) .

Ik ben namelijk een vrij gevoelig en emotioneel persoon verder en als ik merk dat ik iemand echt pijn doe dan stop ik meteen, omdat ik niet zo ben
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2018 @ 19:54:22 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180681415
Wat ben jij een kutwijf zeg. Seriously :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 23 juli 2018 @ 19:55:52 #21
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180681441
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:54 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Deze mannelijke vrienden vertel ik uiteindelijk met een lach over al mijn andere mannen waarmee ik date. Dit beginnen ze te accepteren, maar nog steeds doen ze alles voor mij. Het lijkt of ze dan hun plek kennen en proberen doen ze niet, maar nog steeds 1 call away en ze staan klaar voor mij. Dan voelt het toch echt of ze dit willen ( je persoonlijke body/lifeguard zijn ofzo ) .

Ik ben namelijk een vrij gevoelig en emotioneel persoon verder en als ik merk dat ik iemand echt pijn doe dan stop ik meteen, omdat ik niet zo ben
Accepteerden ze dit in den beginne niet?
pi_180681451
Sowieso 'mannen' die zich hiervoor laten gebruiken :') Als je zo'n ruggengraatloos figuur bent verdien je het ook wel. Dus kan TS hierin ook wel gelijk geven. Bedoel als er mensen zijn die het vrijwillig toelaten...
pi_180681460
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?


Flirt je ook met ze en hoe reageren ze op het nieuws als je een vriendje hebt?
Mannen die mij onder druk zetten of pogingen wagen behoren niet in deze mannelijke vriendengroep van mij, ik weet dat die ook beledigd zullen zijn als ik 'nee' zeg en dan niet meer bevriend kunnen zijn. Het zijn het type mannen die nerds zijn en niet eens weten hoe ze moeten proberen, of nooit zouden durfen mij op de bek te grijpen of al geaccepteerd hebben dat ze mij toch niet kunnen krijgen. Maar toch zijn ze voor mij 1 call away om te doen waar ik zin in heb, wanneer het mij ook maar uitkomt.

Klinkt stom maar ik vind het ideaal. Bijv als het donker is en ik wil veilig thuiskomen of als ik mij verveel . Soms probeer ik hun dan ook wel eens te helpen / gunst te verlenen door ze te koppelen door aan te moedigen dat ze op Tinder moeten en dan geef ik ze date tips. Maar ik weet toch dat veel komende jaren single zullen blijven en dus voor mij altijd klaar zullen staan.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 19:58:51 ]
pi_180681461
Speciaal een account hiervoor aangemaakt?
pi_180681498
Dus je zegt dat je geen gebruik maakt van je vriend, maar hij mag zich wel vereerd voelen dat de fantastische feno een relatie met hem wil aangaan.
Dat is niet echt gelijkwaardig he, je verwacht dat de ander je toch op een voetstuk plaatst.
Logisch dat ‘normale’ kerels op je afknappen zou ik denken :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')