abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2018 @ 10:59:36 #51
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_180648269
Christel en Hiske analyseren het loopje van Gerrit. Met zijn hoofd zwaaien en heel vaak naar beneden kijken.

Nonchalant. Onverschillig. Denken.
pi_180648278
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Ook jij draait het om, lezen is een kunst; "De bv" liep te zeiken niet Mike en John!!!!!!!!!!!!
Doet er niet toe wie er nu liep te zeiken. John en Mike zijn de grootste klagers en willen alles naar zich toetrekken. Ze stelen en liegen, eruit met die 2. :(
pi_180648279
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Christel en Hiske analyseren het loopje van Gerrit. Met zijn hoofd zwaaien en heel vaak naar beneden kijken.

Nonchalant. Onverschillig. Denken.
ik sla hun "verstand van mannen" maar even over
Make trouble not war
  zondag 22 juli 2018 @ 11:01:19 #54
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180648292
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 22 juli 2018 @ 11:01:23 #55
241662 Jian
Well, well, well
pi_180648294
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:57 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Omdat je het niet wilt zien Jian. :N
Wat wil ik niet zien, ik heb vanmorgen toch mee geroepen dat zo aan het loopje kunt zien dat Mike een crimineel is en aan zijn oren dat hij een cybercrimineel is. Moet ik nog even roepen dat hij een rotkop heeft en dat je aan zijn ringbaard kan zien dat het een crimineel is, want dan doe ik dat hoor. :)
pi_180648297
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:58 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Gerrit is echt een troetelbeertje af en toe, heb er nog hoop op
Ik vind het helemaal geen foute gozer alleen lult hij regelmatig met anderen mee en dat is nergens voor nodig. :N
pi_180648308
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat wil ik niet zien, ik heb vanmorgen toch mee geroepen dat zo aan het loopje kunt zien dat Mike een crimineel is en aan zijn oren dat hij een cybercrimineel is. Moet ik nog even roepen dat hij een rotkop heeft en dat je aan zijn ringbaard kan zien dat het een crimineel is, want dan doe ik dat hoor. :)
flauw man,je kan beter, maar ok het is nog vroeg
Make trouble not war
  zondag 22 juli 2018 @ 11:03:00 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180648325
Ik hoor niet anders van Adriaan dan gestook naar het groepje JMJ
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 22 juli 2018 @ 11:03:05 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_180648328
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Je draait het weer om, "de bv" loopt te zeiken dat JMJ gebruikt maakt van bepaalde faciliteiten, ze vergeten alleen voor het gemak even dat John en Mike voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor het bestaan van die faciliteiten.
Nee, ze hebben de kans gekregen om dat te doen, dan moeten ze niet zeiken. Dit is waarom er in de wereld afpersers zijn. Degenen die door anderen de gelegenheid krijgen om een bepaalde positie te verwerven, waar dezelfde mensen die de kans hebben gekregen (geen tegenwerking, maar 'goed zo') keren zich tegen degenen die ze klem kunnen zetten.

Wat ze doen is niet bijzonder. Het is niet bijzonder, het is wat ze doen. Ik wed dat als Hiske had Christel een vent was en had kunnen bouwen, ze mooi de zenuwen konden krijgen. Wat je hier ziet gebeuren is dat mensen gechanteerd worden. Ze kunnen ook inschikken en denken okay, wat zouden jullie willen, of hoe zouden jullie het willen. Nee, zij moeten alles bepalen en het liefst (vooral Mike) ermee komen als iets het terrein op komt rijden, zodat ze schouderklopjes kunnen krijgen.

De twee kunnen iets doen met opbouwen en dat gebruiken ze tegen de anderen.

Ze worden nog fair behandeld. (Mike vindt van niet, want hij wil dat ze ook nog zijn kont moeten komen kussen en door het stof gaan, want hij is zo geweldig, ze zijn verloren zonder die twee).
Als de anderen hetzelfde zouden doen en ze emotioneel zouden chanteren, door ze echt, maar dan ook echt links zouden laten liggen en zelf ook aan de haal gingen met spullen verkopen etc. dan zou ik ze wel willen zien.

Je begrijpt, ik ben niet van het accepteren van chantage.

Wil verder niet zeggen dat er niets aan te merken valt op de anderen, verre van dat. :*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_180648332
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Christel en Hiske analyseren het loopje van Gerrit. Met zijn hoofd zwaaien en heel vaak naar beneden kijken.

Nonchalant. Onverschillig. Denken.
Vind hem echt op de snowman lijken met zijn waggelende plompe loop. Hoe heet die man/aap die op 2 benen loopt ook alweer die ze ergens in de bergen hebben ontdekt? Zó loopt Gerrit, ik zweer het je. _O-
  zondag 22 juli 2018 @ 11:03:24 #61
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180648334
Deel twee van vannacht, het eerste deel staat in de vorige COS ...... ;)


Sanne met Jessie en Manon - deel 2.
x6prrg8
.
pi_180648338
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor niet anders van Adriaan dan gestook naar het groepje JMJ
tsja, wordt constant gesaboteerd
Make trouble not war
pi_180648346
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt alles weer gesloopt? Heb maar 1 stream.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:04:05 #64
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180648350
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

tsja, wordt constant gesaboteerd
Ze doen er ook alles aan om het in stand te houden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 22 juli 2018 @ 11:04:28 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_180648355
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

flauw man,je kan beter, maar ok het is nog vroeg
Flauw, flauw, dat lees ik tig posten achter elkaar, soms 10 x hetzelfde. Wilde je het ontkennen ofzo
  zondag 22 juli 2018 @ 11:04:40 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_180648359
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Wordt alles weer gesloopt? Heb maar 1 stream.
Ze zijn het uit elkaar aan het halen. Geen idee waarom. De balken splijten al omdat de schroeven er niet goed uit zijn gedraaid
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_180648360
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Vind hem echt op de snowman lijken met zijn waggelende plompe loop. Hoe heet die man/aap die op 2 benen loopt ook alweer die ze ergens in de bergen hebben ontdekt? Zó loopt Gerrit, ik zweer het je. _O-
Bigfoot .
pi_180648362
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, ze hebben de kans gekregen om dat te doen, dan moeten ze niet zeiken. Dit is waarom er in de wereld afpersers zijn. Degenen die door anderen de gelegenheid krijgen om een bepaalde positie te verwerven, waar dezelfde mensen die de kans hebben gekregen (geen tegenwerking, maar 'goed zo') keren zich tegen degenen die ze klem kunnen zetten.

Wat ze doen is niet bijzonder. Het is niet bijzonder, het is wat ze doen. Ik wed dat als Hiske had Christel een vent was en had kunnen bouwen, ze mooi de zenuwen konden krijgen. Wat je hier ziet gebeuren is dat mensen gechanteerd worden. Ze kunnen ook inschikken en denken okay, wat zouden jullie willen, of hoe zouden jullie het willen. Nee, zij moeten alles bepalen en het liefst (vooral Mike) ermee komen als iets het terrein op komt rijden, zodat ze schouderklopjes kunnen krijgen.

De twee kunnen iets doen met opbouwen en dat gebruiken ze tegen de anderen.

Ze worden nog fair behandeld. (Mike vindt van niet, want hij wil dat ze ook nog zijn kont moeten komen kussen en door het stof gaan, want hij is zo geweldig, ze zijn verloren zonder die twee).
Als de anderen hetzelfde zouden doen en ze emotioneel zouden chanteren, door ze echt, maar dan ook echt links zouden laten liggen en zelf ook aan de haal gingen met spullen verkopen etc. dan zou ik ze wel willen zien.

Je begrijpt, ik ben niet van het accepteren van chantage.

Wil verder niet zeggen dat er niets aan te merken valt op de anderen, verre van dat. :*
lange post schat, het had volstaan, als je gewoon had gezegd ze chanteren
Make trouble not war
pi_180648374
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Flauw, flauw, dat lees ik tig posten achter elkaar, soms 10 x hetzelfde. Wilde je het ontkennen ofzo
ja
Make trouble not war
pi_180648381
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat wil ik niet zien, ik heb vanmorgen toch mee geroepen dat zo aan het loopje kunt zien dat Mike een crimineel is en aan zijn oren dat hij een cybercrimineel is. Moet ik nog even roepen dat hij een rotkop heeft en dat je aan zijn ringbaard kan zien dat het een crimineel is, want dan doe ik dat hoor. :)
Nee tuurlijk niet. Gewoon je eigen mening hoor maar ben het niet altijd met je eens. Ik zie weliswaar niet alles 24/7 maar mijn ergernis over die John en Mike is inmiddels huizenhoog geworden. ;)
  zondag 22 juli 2018 @ 11:06:18 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_180648392
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, ze hebben de kans gekregen om dat te doen, dan moeten ze niet zeiken. Dit is waarom er in de wereld afpersers zijn. Degenen die door anderen de gelegenheid krijgen om een bepaalde positie te verwerven, waar dezelfde mensen die de kans hebben gekregen (geen tegenwerking, maar 'goed zo') keren zich tegen degenen die ze klem kunnen zetten.

Wat ze doen is niet bijzonder. Het is niet bijzonder, het is wat ze doen. Ik wed dat als Hiske had Christel een vent was en had kunnen bouwen, ze mooi de zenuwen konden krijgen. Wat je hier ziet gebeuren is dat mensen gechanteerd worden. Ze kunnen ook inschikken en denken okay, wat zouden jullie willen, of hoe zouden jullie het willen. Nee, zij moeten alles bepalen en het liefst (vooral Mike) ermee komen als iets het terrein op komt rijden, zodat ze schouderklopjes kunnen krijgen.

De twee kunnen iets doen met opbouwen en dat gebruiken ze tegen de anderen.

Ze worden nog fair behandeld. (Mike vindt van niet, want hij wil dat ze ook nog zijn kont moeten komen kussen en door het stof gaan, want hij is zo geweldig, ze zijn verloren zonder die twee).
Als de anderen hetzelfde zouden doen en ze emotioneel zouden chanteren, door ze echt, maar dan ook echt links zouden laten liggen en zelf ook aan de haal gingen met spullen verkopen etc. dan zou ik ze wel willen zien.

Je begrijpt, ik ben niet van het accepteren van chantage.

Wil verder niet zeggen dat er niets aan te merken valt op de anderen, verre van dat. :*
Gelukkig maar :)
  zondag 22 juli 2018 @ 11:06:27 #72
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_180648395
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:04 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

lange post schat, het had volstaan, als je gewoon had gezegd ze chanteren
Emotionele chantage om precies te zijn. :7
pi_180648403
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:06 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Emotionele chantage om precies te zijn. :7
ook dat
Make trouble not war
  zondag 22 juli 2018 @ 11:06:56 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_180648405
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij heeft zich gedistantieerd van de groep en de groep moet naar hem komen.
Juist, en dat hij zich heeft gedistantieerd is hun schuld en zij moeten boete doen en diep door het stof gaan e aan zijn voeten komen liggen. Meneer zal dan bekijken of, of, of, hij genegen is om er zand over te gooien, maar. o. wee als er weer iets zou gebeuren wat hiet niet welgevallig is, dan breekt de hel los en dan zijn alle groenten die er bestaan gaar.

Mike is veel wat ik in een man/mens verafschuw. Kan er niets aan doen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_180648409
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:03 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor niet anders van Adriaan dan gestook naar het groepje JMJ
Ze lopen allemaal wel te stoken en dat vind ik jammer. Toch ziet Adriaan vaak de dingen wel goed hoor. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')