abonnement Unibet Coolblue
pi_180582844
Dat extreem vroeg vertrekken heb ik één keer geprobeerd. Gevolg: klaarwakkere kinderen op de achterband, snurkende partner op de passagiersstoel en ik alle moeite om mijn ogen open en op de weg te houden...
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 15:05:40 #27
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_180583720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:30 schreef maily het volgende:
En TS denk eraan dat jullie na de vakantie ook weer terug dat hele eind moeten .... dus hou een extra verrassing achter de hand. Auto's tellen van een bepaalde kleur is ook leuk. En als het bijna tijd voor pauze is; laat de kinderen uitkijken naar een parkeerplaats.
De terugreis doen we in 2 etappes. Dat doen we sowieso iedere vakantie: ma-ma op vakantiebestemming 1, op de "terugweg" een verblijf van ma-vr ergens halverwege. Zodat we op vrijdag, de uiteindelijke rit naar huis, niet meer zo ver hoeven.
F.K.A. SuperwormJim
pi_180614424
Waarom heen dan ook niet in 2- en?

Wij gingen rond 10 uur rijden. Elke 2 uur stoppen. Beetje, iPad, ds mee.
Eerste dan zo'n 600 km, nacht slapen en dag 2 het laatste stuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_180683525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:34 schreef Onaniem het volgende:
Dat extreem vroeg vertrekken heb ik één keer geprobeerd. Gevolg: klaarwakkere kinderen op de achterband, snurkende partner op de passagiersstoel en ik alle moeite om mijn ogen open en op de weg te houden...
Je moet niet vroeg vertrekken, maar s avonds. Kan de ene eerst slapen, kids slapen toch al, dan de ander. Die als laatste heeft gereden gaat lekker bij aankomst op een luchtbedje op de camping bij de auto slapen terwijl de ander met de kids naar het strand gaat. En als die dan weer wakker is de zooi opbouwen.

Zo hebben wij t jaren gedaan, altijd stressloos op die manier. Maarja je moet wel fijn vinden om snachts te rijden en veel rijden gewend zijn. We zijn beide halfbloedjes en met familie in Duitsland weten we niet beter dan dat we 600km in een keer zonder pauze erdoorheen stampen.

Tegenwoordig vakantiehuisje in de Ardennen, dus we komen niet meer zover.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 21:29:40 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180683697
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:50 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nou dat valt best wel mee hoor. Met dat belonen als ze braaf zijn creëer je verwende nesten.
Dit ja. Ze moeten weten wanneer ze moeten luisteren. Dat koop je niet af met een cadeautje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')