abonnement Unibet Coolblue
pi_180549251
Hi luitjes,

Iemand tips voor een vakantie midden september binnen Europa met strand, warm weer en ook nog wat uitgaansmogelijkheden? We kwamen zelf uit op de Cannarische eilanden of Mallorca maar op Internet lees ik dat dan al veel uitgaansgelegenheden gesloten zijn. Het hoeft geen extreme zuipvakantie te worden, maar indien we er wel zin in hebben moet het wel mogelijk zijn om tot in de late uurtjes door te gaan.

Maatje van mij heeft geen zin om ver te vliegen voor een zon & zee vakantie anders boekte ik zelf liever iets naar carabisch gebied ;)
pi_180549426
Canarische eilanden is in september niets gesloten hoor..

Was afgelopen november>december in lanzarote Puerto del Carmen, alles was open en overal wordt er Engels voetbal of eredivisie uitgezonden.

Ik liep daar begin december terwijl het 25c was in korte broek terwijl de kerstbomen er al stonden. Het zijn in november wel veel ouderen die hier genieten van het weer maar dat vind ik helemaal prima.

Aankomende augustus naar Gran Canaria kan niet wachten!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 00:43:33 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180549466
Alanya Turkije
#KICKOUTZP
  Forum Admin / PR woensdag 18 juli 2018 @ 01:41:33 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180549857
Canarische eilanden alles dicht? Het is daar nagenoeg het hele jaar springlevend. Alleen ben je misschien wel een beetje laat om nog een goede reis daarheen te boeken gezien de toenemende populariteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')