abonnement Unibet Coolblue
pi_180473178
Clerks 2 vind ik best wel een leuke film, ging het nu weer kijken na de winst van België op Engeland, ultieme manier om het te vieren niet waar.

Maar er viel me nu iets op wat me al eerder opviel. Ik dacht eerder/vroeger al van hmm hier klopt iets niet. Nu had ik dat gevoel weer en dacht van laat ik er maar even extra naar kijken. En denk dat ik het nu weet. Zal het even van het begin af aan uitleggen.

Clerks2 gaat over mensen die bij een soort van mac werken, 2 onderdelen, 1 ervan is mooby's. Als je op moobies zoekt op google afbeeldingen krijg je allerlei dingen te zien die je niet wil zien. Als je 'mooby's intypt krijg je een beter idee.


Hoe dan ook dat was even een zijweggetje, iemand komt binnen en Elias moet wisselen naar het mooby's kostuum (alleen de pet)



Blijkt dat ze beide erg van LOTR houden




Elias en Randal komen wat in een discussie en Elias zegt dat Randal niet van de trilogie houdt, niet down mee is



Komt Randal met het volgende, waar het in de kern om gaat:




Ik voelde altijd al aan dat er iets niet klopte maar dacht van hmm oke zal wel.

Hen zeggen 'the trilogy' en Randal doet net alsof dat gewoon te stom voor woorden is want er is maar 1 trilogy. Dus 'the' moeten ze achterwege laten en hij irriteert zich daar de pest aan.

Met als reden dat er maar 1 is. Maar je kan dan volgens mij alsnog gewoon 'the trilogy' zeggen en het is correct. Als je maar 1 hond hebt dan zeg je toch ook 'de hond'. Maar misschien mis ik hier iets, ik weet het niet. Is het echt zo stom Wat Elias zegt of Heeft Randal juist ongelijk volgens jullie?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 18:47:50 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180473245
bedoelt hij niet een andere triolgie? harry potter ofzo?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_180473356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
bedoelt hij niet een andere triolgie? harry potter ofzo?
Nee gaat er zeker weten om dat 'the' niet hoort. Ging ervoor over starwars en die heeft geen trilogy dus ja
pi_180473453
Op youtube dat stukje ook gevonden trouwens, tussen vanaf 1 minuut tot minuut 2 ongeveer


Misschien dat ten tijde van die film er maar 3 films van star wars waren en hij het wel zo bedoelde? Klinkt voor mij alleen wat raar/zwak om zoiets algemeens als een trilogy alleen toe te kennen aan star wars ofzo. Dus denk zelf nog dat hij echt doelde op 'the'. Iemand die hier zijn licht op kan schijnen?

[ Bericht 20% gewijzigd door momentius op 14-07-2018 19:12:48 ]
pi_180522701
Iemand? Niemand?
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 23:26:39 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180526231
Randal bedoelt dat elke andere trilogie in het niks valt bij Star Wars. Zo zeer zelfs dat er voor hem maar 1 echte trilogie is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180910372
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:26 schreef Mike het volgende:
Randal bedoelt dat elke andere trilogie in het niks valt bij Star Wars. Zo zeer zelfs dat er voor hem maar 1 echte trilogie is.
Hmm oke klinkt wel plausibel
pi_181722575
En ja er zijn nu meer dan drie SW films maar heel lang was het enkel een trilogie. De SW Trilogie refereert nog steeds naar de originele 3 films.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')