Bestelling voor dit bericht vallen nog onder de oude regeling natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2018 11:40 schreef jaxel70 het volgende:
Hoe zit dat met een bestelling gedaan op 7 juli?
CHI / [Gearbest] Gearbest Support sectie en Besteltips #9 is op dezelfde moment aangepast als dit bericht hierbovenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:41 schreef devator het volgende:
Misschien even een goed idee om je "besteltips" post te wijzigen (CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #7).
Ik heb tevens op 25 juni een bestelling gedaan (welke nu nog steeds bij de douane ligt). Ben benieuwd...
Ah, top. Dan alleen je signature even wijzigen (deze linkt nog naar de oude post, haha) ;-)quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
CHI / [Gearbest] Gearbest Support sectie en Besteltips #9 is op dezelfde moment aangepast als dit bericht hierboven
Dat is een goed idee. Ik ga kijken of het mogelijk is (Y)quote:Op maandag 23 juli 2018 04:48 schreef Timminater het volgende:
Is het mogelijk om een pagina online te zetten om een product ID om te zetten in een correcte link? Om voor elke order bij Gearbest een post te doen en reactie af te wachten is nou niet echt ideaal...
Nope, ik had bij mijn laptop hetzelfde. Je laptop wordt geshipped vanuit China (HK) naar Duitsland. Vanuit Duitsland gaat het naar jou toe. Ik gebruikte zelf 1tracking, daar zie je over enkele dagen dat ie vanuit HK geshipped wordt.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:27 schreef Erikplons het volgende:
Voor mij is niet duidelijk waar ik op rekenen kan. Ik bestelde 27 juli met de coupon code van het forum een laptop (Order No: 18072400977118512194; Shipment EU15325974703202). Zoals bij eerdere bestellingen kies ik voor EU priority Line. Enkele dagen later ontvang ik een tracking code. Als ik die uitlees in de app "17Track" zie ik dat het zou gaan om een zending van Duitsland naar Nederland en dat kennelijk DHL van de partij is. Dat is anders dan ik gewend was; eerdere zendingen werden altijd uitgevoerd door DPD via Engeland.
Nu staat me bij dat je bij DHL moet wegblijven als je douanekosten wilt voorkomen. Betekent dit nu dat ik grote kans heb op bijbetalen van douanekosten?
quote:Op maandag 30 juli 2018 21:27 schreef Erikplons het volgende:
Voor mij is niet duidelijk waar ik op rekenen kan. Ik bestelde 27 juli met de coupon code van het forum een laptop (Order No: 18072400977118512194; Shipment EU15325974703202). Zoals bij eerdere bestellingen kies ik voor EU priority Line. Enkele dagen later ontvang ik een tracking code. Als ik die uitlees in de app "17Track" zie ik dat het zou gaan om een zending van Duitsland naar Nederland en dat kennelijk DHL van de partij is. Dat is anders dan ik gewend was; eerdere zendingen werden altijd uitgevoerd door DPD via Engeland.
Nu staat me bij dat je bij DHL moet wegblijven als je douanekosten wilt voorkomen. Betekent dit nu dat ik grote kans heb op bijbetalen van douanekosten?
Dat klopt inderdaad, maar er zit een verschil. Dewelke jij bedoelt is Expedited Shipping. Hierbij verzorgt DHL de complete verzending. Bij EU Priority Line verzorgt DPD of DHL maar een deel van de verzending.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:11 schreef devator het volgende:
[..]
Nope, ik had bij mijn laptop hetzelfde. Je laptop wordt geshipped vanuit China (HK) naar Duitsland. Vanuit Duitsland gaat het naar jou toe. Ik gebruikte zelf 1tracking, daar zie je over enkele dagen dat ie vanuit HK geshipped wordt.
Over dit antwoord kan geen misverstand meer bestaan: duidelijk en leerzaam. Ik wil jullie beiden daarvoor erg danken en inderdaad zijn daarbij tevens mijn zorgen voor extra betaling verzacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 14:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt inderdaad, maar er zit een verschil. Dewelke jij bedoelt is Expedited Shipping. Hierbij verzorgt DHL de complete verzending. Bij EU Priority Line verzorgt DPD of DHL maar een deel van de verzending.
Bij gebruik van EU Priority Line zijn er 2 mogelijkheden qua verzending, namelijk DPD of DHL.
Bij DPD zal eerst een ander koeriersbedrijf deze vanuit China of Hong Kong naar de UK verzenden en daar pas overdragen aan DPD. Deze zorgt voor de verzending van de UK naar jou adres toe.
Bij DHL zal de verzending vanuit China of Hong Kong gebeuren door een ander bedrijf. Deze zorgt voor de zending naar Duitsland toe. Vanuit Duitsland zal DHL het overnemen en deze dan bezorgen bij jou opgegeven adres.
Je hebt dus aan de voorwaarden voldaan dus zal er geen probleem zijn
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid?
Dat is geen probleem.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:29 schreef RPruijn het volgende:
Kan geen DM of PM sturen vandaar mijn reactie. Zie bovenstaande nergens tussen staan. Is er een mogelijkheid voor de douanekosten regeling? Alvast bedankt voor de reactie.
Mailbox is weer wat leeggemaaktquote:Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef fady34 het volgende:
Bedankt voor het regelen van de speciale link voor Xiaomi Mi 8. Het is gelukt met bestellen. Ik kon u geen berichten sturen om het bevestigen, omdat uw mailbox vol is.
Ik ga ervan uit dat de douanekosten ook voor de laptop vergoed worden. Klopt dat?
Dat klopt inderdaad. De link van FOK samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het helemaal in orde. Het is geen 100%, maar als je ze toch krijgt dan zullen we deze volledig terugbetalen. Komt dus dan helemaal in orde.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:00 schreef FreaZ het volgende:
Eindelijk knoop door gehakt en de Xiaomi Redmi Note 5 4+64gb besteld. Link van Fok en EU priority Line. Dus dat is goed, toch? Nu zie ik in de tracking DHL staan, maar geeft DHL niet 100% kans op extra kosten?
Met 'volledig terugbetalen' bedoel je dan álle kosten die bovenop de aankoopprijs + verzendkosten komen, of alleen de douanekosten? We hebben namelijk ook nog inklaringskosten, hoe zit het daar mee?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. De link van FOK samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het helemaal in orde. Het is geen 100%, maar als je ze toch krijgt dan zullen we deze volledig terugbetalen. Komt dus dan helemaal in orde.
Met volledig bedoel ik inderdaad het hele bedrag. De inklaringskosten worden ook vermeld op het douanekostenformulier en je krijgt uiteindelijk een totaal bedrag dat je moet betalen. Dat totale bedrag zijn de douanekosten. We betalen normaal gezien het volledig bedrag van de factuur terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:45 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Met 'volledig terugbetalen' bedoel je dan álle kosten die bovenop de aankoopprijs + verzendkosten komen, of alleen de douanekosten? We hebben namelijk ook nog inklaringskosten, hoe zit het daar mee?
Gebruik deze link van de Roborock S55 Intelligent Household Smart Robotic Vacuum Cleaner samen met EU Priority Line als verzendmethode.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef dedejong het volgende:
Ik kan helaas ook geen DM sturen. Is het mogelijk een link te krijgen voor:
Gebruik deze link van de OnePlus 6 A6000 samen met EU Priority Line als verzendmethode.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:37 schreef HarrieKeen het volgende:
Kan ik een link krijgen voor
En dan de witte variant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |