abonnement Unibet Coolblue
pi_180436997
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:00 schreef spiritusbus het volgende:
Het is afhankelijk van welke krant ik opensla.

Verder zijn horoscopen dom gelul.
weekhoroscopen wel ja.
Eens kijken
pi_180437007
Je moet kijken naar je geboortehoroscoop. En je planeten in de huizen uitpluizen. Dan vind je daadwerkelijke info over jezelf.
Eens kijken
pi_180439861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:12 schreef Maharski het volgende:
Je moet kijken naar je geboortehoroscoop. En je planeten in de huizen uitpluizen. Dan vind je daadwerkelijke info over jezelf.
Ik kijk wel in mijn plakboek met babyfoon, dat levert veel meer op.
pi_180442032
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:12 schreef spiritusbus het volgende:
Ik kijk wel in mijn plakboek met babyfoon, dat levert veel meer op.
Oké prima. Eigenlijk is ware astrologische kennis ook alleen maar voor de happy few, de geestelijke elite.
Eens kijken
pi_180442232
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:13 schreef Maharski het volgende:

[..]

Oké prima. Eigenlijk is ware astrologische kennis ook alleen maar voor de happy few, de geestelijke elite.
Mensen met down vormen ook een groep happy few, maar om dat nou elite te noemen.

Overigens schat ik mensen met down hoger in dan mensen die waarde hechten of Jupiter in het 37e huis staan bij volle maan als er drie raven overvliegen, terwijl het vloed is.
pi_180443123
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:24 schreef spiritusbus het volgende:
Mensen met down vormen ook een groep happy few, maar om dat nou elite te noemen.

Overigens schat ik mensen met down hoger in dan mensen die waarde hechten of Jupiter in het 37e huis staan bij volle maan als er drie raven overvliegen, terwijl het vloed is.
Jij volgt gewoon de heersende onwetende opvattingen van de grote massa.
Eens kijken
pi_180445006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:22 schreef Maharski het volgende:

[..]

Neehee.
Jawel, kost 1.30 EU.
pi_180445258
Boogschutter met ascendant kreeft. Lastige combi soms.
Mijn man is kreeft met ascendant boogschutter :D
Alius aliud dicit
pi_180445302
Ben overigens op 1 dag na slangendrager. Herken ik me ook wel wat in. Heb je daar meer info over TS?
Alius aliud dicit
pi_180445334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:47 schreef Maharski het volgende:

[..]

Het begint vaak al met het teken waaronder je valt: ben je een luchtteken, een aardeteken, een vuurteken of een waterteken. Een waterteken bijvoorbeeld, zal heel gevoelig zijn. Iemand die dan ook nog eens zijn/haar ascendant in een waterteken heeft, al helemaal. Een vriend van mij heeft dat. Is kreeft en ascendant schorpioen. Niet moeilijk in de omgang of zo, maar die heeft het wel eens moeilijk met zichzelf wat dat betreft.
Zo ken ik ook weer iemand die vissen is. Wist niet dat zij dat sterrenbeeld had, maar toen ze dat zei viel ineens alles op z'n plek.

Zo heb je ook weer aardetekens, die zijn weer heel nuchter en met beiden beentjes op de grond. Je herkent ze precies. En als je het dan vraagt: ja hoor idd, daar vallen ze dan binnen. Het is echt een manier om mensentypes te leren kennen. En jezelf natuurlijk.
Eeuuh dit is wel heel kort door de bocht hoor..
Alius aliud dicit
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:08:40 #61
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180445359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:06 schreef Maharski het volgende:

[..]

Och krijgen we dit weer. Meneer gaat in z'n sceptische rolletje zitten waarbij hij de verheven (on)wetende is, en ik de tegenstander. Flikker een eind op, daarvoor moet je niet bij zijn. Ga ik m'n tijd niet aan verdoen. Of je geeft antwoord op de vraag, of rot gewoon op. Ik heb niks met die bijdehante sceptici. Ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet geloof, en ik zoek die dingen altijd goed uit, dus jij hebt mij niks te leren. Doei.
Als je het uitzoekt is het geen geloof meer.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180445966
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:07 schreef Mrmime het volgende:
Eeuuh dit is wel heel kort door de bocht hoor..
Vul me gerust aan. ;)
Eens kijken
pi_180445990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:08 schreef KimJong-un het volgende:
Als je het uitzoekt is het geen geloof meer.
Dat is zo inderdaad.

Btw wel een felle reactie van me dat stuk wat je gequote hebt. Maar ja, ik weet hoe dat gaat op forums als deze met een onderwerp als dit, en ben daar gewoon op voorhand al meteen helemaal klaar mee. Bloedirritant. :P
Eens kijken
pi_180446601
Weet je wat zo nep is aan dit. Als je 100 mensen neemt die op hetzelfde moment geboren zijn dan hebben die echt niet allemaal dezelfde karakters en gedragingen. Sterker nog ik durf te wedden dat die 100 mensen niet meer of minder van elkaar verschillen dan 100 mensen die op verschillende random momenten geboren zijn. Maar tegelijkertijd zullen 90% van die 200 mensen wel wat van hunzelf in zo'n algemene omschrijving kunnen vinden. Het is gewoon totale onzin.
pi_180447365
Kom er nu idd achter dat je er ineens wél voor moet betalen. Dat was een tijdje terug nog niet. Balen....
Ik ga even een gratis optie proberen te vinden.
Eens kijken
pi_180447555
http://www.astro.com

Dit is een goeie. Je kunt de pagina ook op Nederlands zetten (NL), en dan moet je gaan naar 'gratis horoscopen', en dan 'horoscoopduidingen->persoonlijk portret'. En dan kom je er wel. Dit is wel gewoon echt gratis.

[ Bericht 100% gewijzigd door Maharski op 13-07-2018 15:06:05 ]
Eens kijken
pi_180449324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:03 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je wat zo nep is aan dit. Als je 100 mensen neemt die op hetzelfde moment geboren zijn dan hebben die echt niet allemaal dezelfde karakters en gedragingen. Sterker nog ik durf te wedden dat die 100 mensen niet meer of minder van elkaar verschillen dan 100 mensen die op verschillende random momenten geboren zijn. Maar tegelijkertijd zullen 90% van die 200 mensen wel wat van hunzelf in zo'n algemene omschrijving kunnen vinden. Het is gewoon totale onzin.
Als ik bij mij geboortetijd 11:50 invoer, in plaats van 23:50, krijg je al een heel ander karakterbeeld. Bijvoorbeeld: die van 11:50 is erop gericht om iets neer te gaan zetten in de wereld, is van de principes, gericht aardse zaken, werk etc.
Terwijl die van 23:50 (ik) meer filosofisch geaard zal zijn, humoristisch, dingen doorgronden, geïnteresseerd in abstracte zaken, waarheid enzovoort.

Dus dat soort dingen maken al een wereld van verschil.
Eens kijken
pi_180449485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:36 schreef Maharski het volgende:

[..]

Als ik bij mij geboortetijd 11:50 invoer, in plaats van 23:50, krijg je al een heel ander karakterbeeld. Bijvoorbeeld: die van 11:50 is erop gericht om iets neer te gaan zetten in de wereld, is van de principes, gericht aardse zaken, werk etc.
Terwijl die van 23:50 (ik) meer filosofisch geaard zal zijn, humoristisch, dingen doorgronden, geïnteresseerd in abstracte zaken, waarheid enzovoort.

Dus dat soort dingen maken al een wereld van verschil.
Dus die 100 mensen die allemaal op exact hetzelfde moment geboren zijn zullen allemaal hetzelfde karakterbeeld hebben ? Karakter wordt gevormd door genen, opvoeding, omgeving en ervaring. Niet door de stand van de sterren op moment van geboorte.
pi_180449761
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:44 schreef Sjemmert het volgende:
Dus die 100 mensen die allemaal op exact hetzelfde moment geboren zijn zullen allemaal hetzelfde karakterbeeld hebben ? Karakter wordt gevormd door genen, opvoeding, omgeving en ervaring. Niet door de stand van de sterren op moment van geboorte.
Of een combinatie van beiden? Stand van sterren en planeten, kan een aanleg bepalen.
Ik kan overigens met andere boogschutters heel goed levelen. Dat schept gelijk een band.
Zet een groep dezelfde sterrenbeelden bij elkaar, en je zal zien dat het werkt. Want je bent wel degelijk dan idd ergens on some level allemaal een beetje hetzelfde. Al is natuurlijk ieder mens ook op zichzelf weer uniek.
Eens kijken
pi_180449885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:36 schreef Maharski het volgende:

Dus dat soort dingen maken al een wereld van verschil.
Ja doei.

Ik ben zo'n randgeval, scheelt een paar uur met het volgende sterrenbeeld. Als de bevalling destijds een paar uur langer had geduurd zou ik een totaal andere persoonlijkheid hebben gehad, omdat Saturnus dat bepaalt :')
pi_180450009
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:05 schreef spiritusbus het volgende:
Ja doei.

Ik ben zo'n randgeval, scheelt een paar uur met het volgende sterrenbeeld. Als de bevalling destijds een paar uur langer had geduurd zou ik een totaal andere persoonlijkheid hebben gehad, omdat Saturnus dat bepaalt
Wat is je sterrenbeeld dan?

Vast een aarde-teken. :P
Eens kijken
pi_180450070
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:05 schreef spiritusbus het volgende:
Ik ben zo'n randgeval, scheelt een paar uur met het volgende sterrenbeeld.
Ikzelf trouwens ook.
Eens kijken
pi_180450148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:58 schreef Maharski het volgende:

[..]

Stand van sterren en planeten, kan een aanleg bepalen.
Hoe ?
pi_180451709
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:05 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ja doei.

Ik ben zo'n randgeval, scheelt een paar uur met het volgende sterrenbeeld. Als de bevalling destijds een paar uur langer had geduurd zou ik een totaal andere persoonlijkheid hebben gehad, omdat Saturnus dat bepaalt :')
En precies daarom geloof ik niet zo in horoscopen.
Al ging het bij mij om weken tussen uitgerekende datum en daadwerkelijke geboorte.
Ik geloof dus ook niet dat het moment waarop ik eruit floepte mijn persoonlijkheid bepaalt. Denk toch echt dat de genen van mijn ouders, en de maanden van aanleg voorafgaand aan de bevalling daar alles aan hebben bijgedragen. Daarna vervolgd door opvoeding en indrukken die ik opdeed en opdoe.

Edit: toch even de link in de OP aangeklikt.
Ik herken me totaal niet in de horoscoop van mijn werkelijke geboortedatum, die van mijn geplande geboortedatum lijkt wat meer te kloppen.
Ik dacht dat de daadwerkelijke geboortedatum altijd heel bepalend was :?

[ Bericht 13% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-07-2018 18:38:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180453090
"Wat is astrologie?
Astro betekent sterren, en logie betekent logica. De combinatie duidt dus op het logische oorzaak en gevolg van de invloed die sterren hebben op de mens. Astrologen geloven er heilig in dat de sterren hun invloed hebben op ons mensen. Het beinvloed ons in ons dagelijks leven. Een astroloog verdiept zich dan ook in deze theorieën. Ze gaan ervan uit dat iedere planeet zijn eigen bepalende invloed heeft op ons als mens en dier. Op het moment dat je geboren wordt staan de sterren op een bepaalde "unieke" manier om de aarde. De manier waarop ze staan zodra jouw navelstreng wordt doorgeknipt is bepalend voor je karakter, en je levensloop. De astroloog heeft door jarenlange studie's geleerd dat als je in het sterrenteken maagd geboren bent je kritisch en annalytisch bent."

Mij valt alleen maar op dat het vaak juist is en té specifiek om uit de lucht gegrepen te zijn. Bedoel, sterrenbeeldomschrijvingen, en zeker met de uitgebreidere geboortehoroscopen, zijn meestal opvallend accuraat, en het is zeer zeker niet zo dat ik mij in ieder sterrenbeeld 'wel een beetje kan herkennen' of zo. Het zijn duidelijk allemaal verschillende persoonlijkheidstypen. Je kunt je onmogelijk als boogschutter herkennen in het teken 'vissen' bijvoorbeeld. Vissen is echt een heel ander slag mensen dan ik ben.

Hoe het werkt, tja, joost mag het weten, maar het werkt. Naar mijn weten gaat het uit van het principe van de onlosmakelijke eenheid der dingen: macroniveau staan in naadloze verbinding met micro; zo boven, zo beneden zeg maar. En dat kosmische invloeden, invloed hebben op ons allen die erin leven. Meer weet ik ook niet wat dat betreft.
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')