abonnement Unibet Coolblue
pi_180372135



Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)


Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192


Klik hier voor onze Facebookpagina


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.


i SPAM:
Lambo of Rekt
pi_180372236
:D gekke eggs :P

Ik ga douchen en poging tot zonnen :)
pi_180372944
Zo, naar de kapper geweest, heel anders geworden dan mijn vorige kapsel, maar dit is ook goed, ik zei: verzin maar iets waarbij de voorkant op kinlengte valt en dan een beetje schuin en er mag behoorlijk wat af, als het maar makkelijk in model valt. En nu heb ik dus een keurige, licht schuinlopende boblijn ipv dat rommelige met allerlei lengtes. Weer eens wat anders.
pi_180373457
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, naar de kapper geweest, heel anders geworden dan mijn vorige kapsel, maar dit is ook goed, ik zei: verzin maar iets waarbij de voorkant op kinlengte valt en dan een beetje schuin en er mag behoorlijk wat af, als het maar makkelijk in model valt. En nu heb ik dus een keurige, licht schuinlopende boblijn ipv dat rommelige met allerlei lengtes. Weer eens wat anders.
Kortpittig? wel gedurfd!
Ben benieuwd, dit vraagt wel om een foto he :Y :D
pi_180373818
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:07 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Kortpittig? wel gedurfd!
Ben benieuwd, dit vraagt wel om een foto he :Y :D
nee joh, geen kort haar, dat staat me voor geen meter, gewoon kinlengte en keurig glad, geen plukken of pieken, geen pony of schuine lok ofzo. Beetje saai, maar het lijkt makkelijk in model te vallen en dat was de bedoeling. Foto komt er niet
pi_180374027
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Foto komt er niet
-O-
pi_180374400
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, naar de kapper geweest, heel anders geworden dan mijn vorige kapsel, maar dit is ook goed, ik zei: verzin maar iets waarbij de voorkant op kinlengte valt en dan een beetje schuin en er mag behoorlijk wat af, als het maar makkelijk in model valt. En nu heb ik dus een keurige, licht schuinlopende boblijn ipv dat rommelige met allerlei lengtes. Weer eens wat anders.
^O^
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_180374660
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nee joh, geen kort haar, dat staat me voor geen meter, gewoon kinlengte en keurig glad, geen plukken of pieken, geen pony of schuine lok ofzo. Beetje saai, maar het lijkt makkelijk in model te vallen en dat was de bedoeling. Foto komt er niet
Ohhh oke. :) Ben zelf nooit zo van de grote veranderingen aan mijn haar, omdat ik dat niet durf. :+
Had afgelopen tijd mijn haar ash-grijs maar dat ben ik ook alweer beu.
Ja.. en één keer een volle strakke pony laten knippen, leek wel een debiel. Nooit meer!
pi_180374938
Ik hou ook niet van veranderingen. 4 weken geleden was het drama hier. Omdat ik nog niet echt een favoriete verf heb gevonden hier, was mijn haar donkerder uitgevallen :o

Letterlijk janken _O- Maar uiteindelijk is het goed gekomen met nog een keer blondeer, ketchup en citroen _O-
pi_180375066
Ik heb mijn haar al in allerlei kleuren gehad, nu al jaren weer mijn eigen blonde kleur
pi_180375138
Ik heb mijn haar ook in verschillende kleuren gehad, maar dat is heel lang geleden.

Nu al weer jaren in de natuurlijke twee kleuren ;)
pi_180375312
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook niet van veranderingen. 4 weken geleden was het drama hier. Omdat ik nog niet echt een favoriete verf heb gevonden hier, was mijn haar donkerder uitgevallen :o

Letterlijk janken _O- Maar uiteindelijk is het goed gekomen met nog een keer blondeer, ketchup en citroen _O-
Ohh nee, balen!! Erg he!! Ik ook toen met die achterlijke pony. _O-
Gewoon lekker lang, op zijn tijd bijkleuren en een minimaal puntje eraf, Hoppakee. :+
Je hebt geluk dat het daar sneller lichter kleurt, met al die zon! :)
pi_180375379
Ik had vroeger heel lang haar en dat kleurde ik met henna, wat een werk zeg: 2 tot 3 pakjes henna aanmaken met hete koffie en dat in mijn haar smeren. Lamme armen kreeg ik daarvan. Dan die smurrie de hele nacht laten inwerken, vaak ging ik het alsnog midden in de nacht uitspoelen omdat ik gek werd van de jeuk
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:59:09 #14
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_180375682
Ik had vroeger stekeltjes :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_180375780
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had vroeger stekeltjes :P
Jep. Ik ook. En een emokapsel. En een half bloempotkapsel.

Wauw, ik heb veel kapsels gehad
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_180375805
Toen ik 10 was had ik kort haar. Geen idee waarom, ik zal het vast niet zelf bedacht hebben
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:09:03 #17
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_180375832
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik 10 was had ik kort haar. Geen idee waarom, ik zal het vast niet zelf bedacht hebben
Mama had een tondeuse die ze wou testen? :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_180375849
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:09 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Mama had een tondeuse die ze wou testen? :P
nee, toen was ze gelukkig al jaren gestopt met onze haren knippen, dat kon ze namelijk net zo goed als ik
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:10:57 #19
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_180375864
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nee, toen was ze gelukkig al jaren gestopt met onze haren knippen, dat kon ze namelijk net zo goed als ik
Dat vraagt nog nadrukkelijker om foto's :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_180376153
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:10 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Dat vraagt nog nadrukkelijker om foto's :D
zelfs met haarspeldje niet te redden
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:26:49 #21
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_180376172
Welke Anti-virus gebruiken de mensen hier eigenlijk? Heb nu Avast, maar die vind ik om te veel zooi zeuren. AVG was voorheen ook wel fijn. En Kaspersky lijkt me ook wel oke.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_180376187
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]zelfs met haarspeldje niet te redden
Ahh liefke!
pi_180376192
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:26 schreef Rafeiro het volgende:
Welke Anti-virus gebruiken de mensen hier eigenlijk? Heb nu Avast, maar die vind ik om te veel zooi zeuren. AVG was voorheen ook wel fijn. En Kaspersky lijkt me ook wel oke.
ESET :)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:28:43 #24
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_180376216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:27 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

ESET :)
Is dat waar NOD commander vandaan kwam?
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_180376349
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:26 schreef Rafeiro het volgende:
Welke Anti-virus gebruiken de mensen hier eigenlijk? Heb nu Avast, maar die vind ik om te veel zooi zeuren. AVG was voorheen ook wel fijn. En Kaspersky lijkt me ook wel oke.
Ik gebruik zelf Panda Global Protection. Bevalt me prima en ze kunnen meteen eventuele virussen uitroeien, waar je ook meteen een notificatie voor krijgt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')