abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:58:02 #51
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180293543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap die rellen niet. Deze jongen verneukt je wijk door diefstal en drugs te dealen. En dan gaat het een keertje fout in zijn omgang met de politie en dan steek je maar weer je eigen wijk in de fik. Maar het zal vast de schuld van een (blanke) ander zijn dat de boel kut is in de buitenwijken.
Deze jongen had een hart van goud en was een aanspreekpunt voor vele jongeren daar in de buurt.
Dat hij in drugs handelde komt door het verderfelijke westen die hem geen stageplaats gunde.
Daarom kon hij ook geen baan vinden en aangezien je wel een nieuwe Iphone moet hebben en zo , moet je wat
Oh ja en het is de schuld van Israël natuurlijk
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 6 juli 2018 @ 23:14:34 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180295355
Foei Jean-Pierre, Claude en Sebastien!
pi_180303544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap die rellen niet. Deze jongen verneukt je wijk door diefstal en drugs te dealen. En dan gaat het een keertje fout in zijn omgang met de politie en dan steek je maar weer je eigen wijk in de fik. Maar het zal vast de schuld van een (blanke) ander zijn dat de boel kut is in de buitenwijken.
Je denkt verkeerd. Deze jongen is een dappere strijder tegen de kuffar. Nu hij is gesneuveld in die strijd, door onsportief gedrag van de vijand, is hij een shahid geworden én moet er gepast gereageerd worden± de strijd tegen de kuffar moet met verhevigde inzet gevoerd worden, zodat ze hun plaats leren. En Allah is wijs, alwetend.
pi_180330186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap die rellen niet. Deze jongen verneukt je wijk door diefstal en drugs te dealen. En dan gaat het een keertje fout in zijn omgang met de politie en dan steek je maar weer je eigen wijk in de fik. Maar het zal vast de schuld van een (blanke) ander zijn dat de boel kut is in de buitenwijken.
Dat ze daarna de brandweerwagen jatten hielp ook niet echt mee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')