abonnement Unibet Coolblue
pi_180278105
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:53 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hmm. Ik dacht meer verleider. Dan ben je immers doelbewust bezig anderen kapot te maken. Niet iemand die goed in een team gaat werken.

Als koppeltje ben je gewoon vooral dom. Of heel slim als je stiekem een open relatie hebt - dan heb je een gratis vakantie met gratis drank en seks.
Best leuk om samen met een goede vriendin te doen.

Alleen denk ik dat ik na een paar uitzendingen werkloos ben.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:43:55 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180282316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 09:56 schreef Hathor het volgende:
Zijn dit soort programma's echt of is het allemaal een voorgebakken script?
De huisgenoot van een vriendin van mij is gevraagd om mee te doen als koppel.
Hijzelf is al even vrijgezel :+
pi_180282345
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

De programma's die ik opnoemde zijn van MTV, en ik denk dat de "deelnemers" wel een soort contract hebben, want de grootste malloten, die dus bij de kijkers automatisch het hoogst scoren, krijgen daarna vaak een eigen persoonlijke reality soap, zoals Snookie and J-Wow, of Charlotte van Geordie shore met dat nieuwe programma Just tattoo of us, of Vicky die na Geordie shore een programma genaamd Judge Geordie deed. Dus ja, verdienen doen ze er sowieso wel aan.
Wat dus impliciet betekent dat deelnemers met ambitie voor de showbusiness dus incentive hebben om zich als de grootste malloot te gedragen. M.a.w. de producers hebben weinig nodig om de deelnemers zich als malloot te laten gedragen.

Denk overigens wel dat in de voorselectie nepperds worden geweerd. Je zal echt moeten aantonen dat je al X jaar een relatie hebt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_180282710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat is erger - verleider of koppeltje ?
Koppel.
Als je dit nodig hebt om de relatie te testen kun je maar beter geen relatie hebben.
En vreemdgaan kan overal, ook met buurvrouw Toos van nummer 69. Het is dus niet dat als ze bij TI niet uit de bocht vliegen, het ook niet irl zal gebeuren.
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')